TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Διατροφή

Οι τροφές που νικούν το στρες – Πόσα γραμμάρια χρειάζονται ημερησίως

Ιούλ 24, 2021
in Διατροφή
Οι τροφές που νικούν το στρες – Πόσα γραμμάρια χρειάζονται ημερησίως
Share on FacebookShare on Twitter

Έναν γευστικό και αποτελεσματικό τρόπο να μειώσουμε το άγχος προτείνει νέα μελέτη που μας συνιστά να καταναλώνουμε περισσότερα τρόφιμα από μία συγκεκριμένη ομάδα. Ποια είναι αυτή;

Τις αγχολυτικές ιδιότητες μιας διατροφής πλούσιας σε φρούτα και λαχανικά υπογραμμίζει νέα συγχρονική έρευνα που δημοσιεύεται στο Clinical Nutrition.

Αν και παλαιότερες μελέτες είχαν επικεντρωθεί στις αρνητικές επιπτώσεις των κακών διατροφικών συνηθειών στα επίπεδα άγχους, η πρόσφατη μελέτη ρίχνει φως στην ανεξερεύνητη σχέση ενός υγιεινού μοτίβου διατροφής με το αντιληπτό άγχος, διευκρινίζει η υποψήφια διδάκτωρ Simone Radavelli-Bagatini από το Ινστιτούτο Διατροφολογικής Έρευνας του Πανεπιστημίου Edith Cowan.

Τουλάχιστον 470 γραμμάρια φρούτων και λαχανικών την ημέρα σχετίστηκαν με 10% λιγότερο άγχος σε σύγκριση με όσους κατανάλωναν 230 γραμ., σύμφωνα με τη μελέτη και τα στοιχεία από 8.689 συμμετέχοντες στην αυστραλιανή έρευνα Australian Diabetes, Obesity and Lifestyle (AusDiab).

Τα αποτελέσματα επαναλήφθηκαν και για την αποκλειστική κατανάλωση φρούτων ή λαχανικών, επιβεβαιώνοντας πως όσοι τα συμπεριλαμβάνουν σε μεγάλες ποσότητες στο διαιτολόγιό τους έχουν ισχυρότερες άμυνες έναντι του καθημερινού αλλά και επίμονου στρες.

«Το χρόνιο και ανεξέλεγκτο άγχος μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο στην ψυχική υγεία και επιπλέον να πυροδοτήσει σειρά προβλημάτων υγείας όπως καρδιοπάθειες, διαβήτης, κατάθλιψη και αγχώδεις διαταραχές» ανέφερε η Radavelli-Bagatini για την ανάγκη στροφής προς πιο υγιεινές επιλογές.

Έρευνα από το Κέντρο Ψυχικής Υγείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Τζιάο Τονγκ της Σανγκάης είχε καταλήξει ότι οι άνθρωποι που υποφέρουν από άγχος μπορούν να βοηθηθούν ρυθμίζοντας το εντερικό τους μικροβίωμα με αλλαγές στη διατροφή.

Ενδεικτικά, η μεσογειακή διατροφή όπου τα φυτικά τρόφιμα αφθονούν, έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει τα βακτήρια με αντιφλεγμονώδη δράση που βρίσκονται στο έντερο και επομένως μειώνει το ενοχλητικό άγχος.

ygeiamou.gr

πηγή :https://www.giatros-in.gr/2021/06/12/oi-trofes-poy-nikoyn-to-stres-posa-grammaria-chreiazontai-imerisios/

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

8 φυτικές τροφές με περισσότερη πρωτεΐνη από ένα αυγό
Διατροφή

8 φυτικές τροφές με περισσότερη πρωτεΐνη από ένα αυγό

Ιούν 6, 2026
Επηρεάζει η διαλειμματική δίαιτα την αρτηριακή πίεση;
Διατροφή

Επηρεάζει η διαλειμματική δίαιτα την αρτηριακή πίεση;

Ιούν 5, 2026
Το σνακ που σώζει από τη δυσκοιλιότητα και μάλλον το έχετε ήδη στην κουζίνα σας
Διατροφή

Το σνακ που σώζει από τη δυσκοιλιότητα και μάλλον το έχετε ήδη στην κουζίνα σας

Ιούν 4, 2026
Τι μπορούν και τι δεν μπορούν να κάνουν τα elderberries για την υγεία σας
Διατροφή

Τι μπορούν και τι δεν μπορούν να κάνουν τα elderberries για την υγεία σας

Ιούν 3, 2026
Ένα αυγό, 3 μέθοδοι μαγειρέματος: Πώς αλλάζουν οι θερμίδες
Διατροφή

Ένα αυγό, 3 μέθοδοι μαγειρέματος: Πώς αλλάζουν οι θερμίδες

Ιούν 2, 2026
9 φρούτα με περισσότερες φυτικές ίνες από το μήλο
Διατροφή

9 φρούτα με περισσότερες φυτικές ίνες από το μήλο

Ιούν 1, 2026
Next Post
Ιδανικές προτάσεις για τα πιο κομψά νυφικά χτενίσματα

Ιδανικές προτάσεις για τα πιο κομψά νυφικά χτενίσματα

Κεφτεδάκια λαχανικών

Πώς θα καταλάβετε ότι το παιδί σας έχει τοξικούς φίλους

Πώς θα καταλάβετε ότι το παιδί σας έχει τοξικούς φίλους

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙMΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

 

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd