Οι διατροφολόγοι απαντούν: Πόσα γλυκά την ημέρα επιτρέπεται να τρώμε;

Υπάρχει άραγε έστω μία γυναίκα σε αυτόν τον κόσμο που δεν έχει ευχηθεί να μπορούσε να τρώει όσα γλυκά επιθυμεί χωρίς να παίρνει γραμμάριο;

Κάποια στιγμή, οι περισσότερες από εμάς, αν όχι όλες, έχουμε σκεφτεί πόσο ευτυχισμένες θα αισθανόμασταν με την «ελεύθερη» κατανάλωση σοκολάτας και άλλων γλυκών πειρασμών, οι διατροφολόγοι, όμως, είναι εδώ για να… μας επαναφέρουν στην τάξη.

Με ποιον τρόπο; Υπενθυμίζοντας μας το βασικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε όταν το παρακάνουμε με τη ζάχαρη. Αυτό που ισχύει είναι πως όταν ο οργανισμός μας αδυνατεί να παράγει αρκετή ινσουλίνη ώστε να «περάσει» τη ζάχαρη μέσα στα κύτταρα, ερχόμαστε αντιμέτωποι με τα αυξημένα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, θέτοντας έτσι τον εαυτό μας σε ένα σωρό κινδύνους.

Ο βασικότερος όλων είναι ο διαβήτης. Παρόλα αυτά, δύσκολα μπορεί να ζήσει κανείς χωρίς γλυκά. Κι αυτό διότι ο οργανισμός μας χρειάζεται τους υδατάνθρακες για να παράγει γρήγορα ενέργεια και να λειτουργήσει σωστά. Με μέτρο φυσικά. Ως επιτρεπτή ποσότητα γλυκών ορίζονται τα 15 γραμμάρια ημερησίως, μερίδα που σχεδόν πάντα ξεπερνάμε!

Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε, όμως, πως σπουδαία πηγή υδατανθράκων δεν είναι μόνο ό,τι περιέχει μεγάλη ποσότητα ζάχαρης, γι’ αυτό θα πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας πως επιβάλλεται να υπάρξει μέτρο στην κατανάλωσή των γλυκών αν δεν θέλουμε να θέσουμε σε κίνδυνο την υγεία μας και να δούμε το νούμερο της ζυγαριάς μας να ανεβαίνει επικίνδυνα.

Επιθυμείς διακαώς να φας μία πάστα; Φάε. Φρόντισε, όμως, την επόμενη ημέρα να συγκρατηθείς και να μην καταναλώσεις γλυκά.

Και μην ξεχνάς: Το παν στην καλή λειτουργία του οργανισμού μας δεν είναι η στέρηση, αλλά το μέτρο.

πηγή :https://limeandlife.com/content/wellness/diatrofi/oi-diatrofologoi-apantoyn-posa-glyka-tin-imera-epitrepetai-na-trome

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ