Ο Σύλλογος γυναικών Αγίου Βησσαρίωνα «Το Δούσικο» διοργανώνει την 11η γιορτή καλαμποκιού στην Πλατεία του χωριού το Σάββατο 2 Αυγούστου και ώρα 8.30 το βραδάκι με ζωντανή μουσική, χορευτικά και εδέσματα καλαμποκιού που ετοίμασαν οι Κυρίες του Συλλόγου.
Η γιορτή καλαμποκιού έγινε θεσμός και επέστρεψε ακόμη πιο δυναμικά γιατί την αγκαλιάσατε όλοι εσείς που μας τιμάτε κάθε φορά.

































