Με αρκετό κρύο ξύπνησε σήμερα η περιοχή της Θεσσαλίας.
Χθες, πρώτη μέρα του νέου έτους, η θερμοκρασία κινήθηκε σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Ωστόσο, τα φαινόμενα σταδιακά εξασθενούν. Οι βόρειοι άνεμοι υποχωρούν και από τη δεύτερη και τρίτη ημέρα σημειώνεται μικρή άνοδος της θερμοκρασίας, η οποία θα φτάσει περίπου τους 18 βαθμούς Κελσίου το Σάββατο, καθώς θα επικρατήσουν νοτιάδες. Πρόκειται επί της ουσίας για ένα διάλειμμα με αλκυονίδες ανέφερε ο Λαρισαίος μετεωρολόγος Φάνης Τακούδης μιλώντας στο Μαγκαζίνο της Θεσσαλίας:
ΠΗΓΗ: Θεσσαλία TV