Τον άτυχο νεαρό εντόπισε η ομάδα Anubis, η οποία συμμετείχε στις έρευνες κατόπιν αιτήματος των συγγενών του. Η εξέλιξη γνωστοποιήθηκε μέσα από ανάρτηση της ομάδας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τις πρώτες πρωινές ώρες της Παρασκευής. Σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες, ο 25χρονος είχε φύγει από το σπίτι του με το αυτοκίνητό του και από τότε δεν είχε επικοινωνήσει με κανέναν.

Στο βάθος της οικοδομής υπάρχει ένα τσιμεντένιο πλάτωμα όπου εντοπίστηκε μια μεγάλη κηλίδα αίματος και κάποια γάντια από χθες βράδυ.

Οι αρμόδιες Αρχές συνεχίζουν την προανάκριση, προκειμένου να διαπιστωθούν τα ακριβή αίτια του θανάτου του.