“Έφυγε” 45χρονη γυναίκα – Η δραματική ιστορία της

Μια ακόμη ανθρώπινη ιστορία που εκτυλίχθηκε μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας έρχεται να προστεθεί στον κατάλογο των αθόρυβων απωλειών της κοινωνίας. Στον Βόλο, μια γυναίκα μόλις 45 ετών, η Σοφία, έφυγε από τη ζωή, έχοντας περάσει τους τελευταίους μήνες σε συνθήκες που δύσκολα χωρούν σε λέξεις.

 

 

Η παρουσία της στην παραλία του Αναύρου δεν ήταν άγνωστη. Καθ’ όλη τη διάρκεια του χειμώνα, είχε δημιουργήσει έναν αυτοσχέδιο χώρο διαβίωσης, ένα «νοικοκυριό» όπως η ίδια το αποκαλούσε, μέσα σε μια σκηνή, εκτεθειμένη στις χαμηλές θερμοκρασίες και στις αντίξοες καιρικές συνθήκες. Όπως ανέφερε σε αναρτήσεις του συμπολίτης, η Σοφία υποστήριζε πως «τα κατάφερνε», επιμένοντας να παραμένει στον χώρο που είχε επιλέξει.

Πίσω από αυτή την εικόνα, ωστόσο, κρυβόταν μια πιο σύνθετη πραγματικότητα. Σύμφωνα με πληροφορίες, η γυναίκα αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα υγείας, ενώ υπήρχαν ενδείξεις και για επιβαρυμένη ψυχική κατάσταση. Τον περασμένο Ιανουάριο, όταν έγινε γνωστή η κατάστασή της, κινητοποιήθηκαν υπηρεσίες του Δήμου και αρμόδιοι φορείς, επιχειρώντας να τη μεταφέρουν σε κάποια δομή φιλοξενίας. Η ίδια, ωστόσο, φέρεται να αρνήθηκε.

 

ΠΗΓΗ: thenewspaper.gr