Μια ακόμη ανθρώπινη ιστορία που εκτυλίχθηκε μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας έρχεται να προστεθεί στον κατάλογο των αθόρυβων απωλειών της κοινωνίας. Στον Βόλο, μια γυναίκα μόλις 45 ετών, η Σοφία, έφυγε από τη ζωή, έχοντας περάσει τους τελευταίους μήνες σε συνθήκες που δύσκολα χωρούν σε λέξεις.
Η παρουσία της στην παραλία του Αναύρου δεν ήταν άγνωστη. Καθ’ όλη τη διάρκεια του χειμώνα, είχε δημιουργήσει έναν αυτοσχέδιο χώρο διαβίωσης, ένα «νοικοκυριό» όπως η ίδια το αποκαλούσε, μέσα σε μια σκηνή, εκτεθειμένη στις χαμηλές θερμοκρασίες και στις αντίξοες καιρικές συνθήκες. Όπως ανέφερε σε αναρτήσεις του συμπολίτης, η Σοφία υποστήριζε πως «τα κατάφερνε», επιμένοντας να παραμένει στον χώρο που είχε επιλέξει.
Πίσω από αυτή την εικόνα, ωστόσο, κρυβόταν μια πιο σύνθετη πραγματικότητα. Σύμφωνα με πληροφορίες, η γυναίκα αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα υγείας, ενώ υπήρχαν ενδείξεις και για επιβαρυμένη ψυχική κατάσταση. Τον περασμένο Ιανουάριο, όταν έγινε γνωστή η κατάστασή της, κινητοποιήθηκαν υπηρεσίες του Δήμου και αρμόδιοι φορείς, επιχειρώντας να τη μεταφέρουν σε κάποια δομή φιλοξενίας. Η ίδια, ωστόσο, φέρεται να αρνήθηκε.
ΠΗΓΗ: thenewspaper.gr