Σήμερα Πέμπτη 19 Μαρτίου ο κ. Ταξίαρχος Κωνσταντίνος Κωτάκος υποδέχθηκε τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Τρίκκης κ. Χρυσόστομο, καθώς και τον παρεπιδημούντα στην πόλη μας Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Αργολίδος κ. Νεκτάριο.
Κατά την επίσκεψη, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Αργολίδος κ. Νεκτάριος απηύθυνε λόγο προς τους σπουδαστές της Σχολής Μονίμων Υπαξιωματικών (ΣΜΥ), προσφέροντας πατρικές νουθεσίες και πνευματικές κατευθύνσεις.
ΔΕΙΤΕ ΕΙΚΟΝΕΣ:
ΠΗΓΗ: Viber ΙΜΤΓΠ










































