Αγανακτισμένοι είναι περίοικοι στη συνοικία Αβέρωφ στη Λάρισα με παρέα ανηλίκων που αρέσκεται σε ένα άκρως επικίνδυνο …σπορ.
Δεν είναι η πρώτη φορά που οι συγκεκριμένοι νεαροί επιδίδονται στο να πετούν μπάζα από όροφο ανεγειρόμενης οικοδομής.
Προχθές το βράδυ της Δευτέρας η …γνωστή-άγνωστη παρέα βρέθηκε στο εν λόγω κτήριο στη συμβολή των οδών Καβακλί και Λητούς και άρχισε χωρίς λόγω, θεωρώντας ότι αυτό αποτελεί διασκέδαση, να πετάει μπάζα από το μπαλκόνι της οικοδομής και από μεγάλο ύψος.
Εκτός του ότι υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να τραυματιστεί διερχόμενος πολίτης, ελλοχεύει κίνδυνος και για τα ίδια τα παιδιά που όπως μπορεί να διακρίνει κανείς πλησιάζουν επικίνδυνα το χωρίς κάγκελα μπαλκόνι.
Για το τελευταίο συμβάν της περασμένης Δευτέρας, ειδοποιήθηκε η αστυνομία που έσπευσε στο σημείο.
Δείτε τη φωτογραφία:





























