Η πορεία των τρακτέρ προς τον κόμβο Μεγαλοχωρίου όπου, σε λίγο, θα στηθεί το μεγάλο μπλόκο του Ν. Τρικάλων ξεκίνησε.
Είναι περίπου 60. Οι ντόπιοι αγρότες, όπως και οι συνάδελφοί τους σε όλη την Ελλάδα, δηλώνουν έτοιμοι, αυτή τη φορά, να το φθάσουν μέχρι τέλους!!
«Ερχόμαστε για να μείνουμε! Δεν θα φύγουμε από τους δρόμους, αν δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματά μας», διαμηνύουν σε όλους τους τόνους.
ΔΕΙΤΕ ΕΙΚΟΝΕΣ:
















































