Οι απόφοιτοι του Γενικού Λυκείου Καλαμπάκας και του Επαγγελματικού Λυκείου Καλαμπάκας έτους 1994, διοργανώνουν συνάντηση Reunion το Σάββατο 29 Ιουνίου, 30 ολόκληρα χρόνια μετά την αποφοίτησή τους.
Η συνάντηση έχει προγραμματιστεί για τις 9 το βράδυ στην ταβέρνα Πολύζος στην Καλαμπάκα, σε μια βραδιά γεμάτη, αναμνήσεις και διασκέδαση.
Απόφοιτοι του ΓΕΛ και του ΕΠΑΛ Καλαμπάκας συναντιούνται μετά απο 30 ολόκληρα χρόνια
-
by Thanasis T.
- Categories: Πολιτισμός
- Tags: REUNIONΑΠΟΦΟΙΤΟΙΚΑΛΑΜΠΑΚΑ
Related Content
Σοκαριστικές εικόνες από τροχαίο στα Τρίκαλα-ΙΧ αναποδογύρισε δίπλα σε χαντάκι
By
viviview
Ιούν 3, 2026
Κινητοποίηση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Καλαμπάκας για φωτιά στο Καστράκι (ΦΩΤΟ - ΒΙΝΤΕΟ)
By
pitsogiannisjd@gmail.com
Ιούν 3, 2026
Απεβίωσε η Διαμάντα Λιούτα
By
viviview
Ιούν 3, 2026
Η Ελλάδα και φέτος μεταξύ των φιναλίστ του Ευρωπαϊκού Διαγωνισμού στη Στατιστική
By
pitsogiannisjd@gmail.com
Ιούν 3, 2026
Χάλκινο μετάλλιο για την Ελλάδα στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα U13
By
Thanasis T.
Ιούν 3, 2026