Άλλη μια νίκη για την ΑΕΤ στο Κύπελλο! 

Η ομάδα μας, δείχνοντας χαρακτήρα και αποφασιστικότητα, πήρε το ροζ φύλλο αγώνα μακριά από την έδρα της και πέρασε νικηφόρα από τους Τιτάνες Αλμυρού με τελικό σκορ 57 – 71!

Με αυτή τη σπουδαία εμφάνιση, η ΑΕΤ προκρίνεται στην επόμενη φάση του Κυπέλλου ΕΣΚΑΘ και συνεχίζει την πορεία της περιμένοντας τον επόμενο αντίπαλο σε εντός έδρας αναμέτρηση το ερχόμενο Σάββατο!

Μαζί στην κορυφή!

#AETBasket #TeamAET  #AETFamily #MaziStinKorifi