Γιατί δεν πρέπει ποτέ να απενεργοποιείτε την συγκεκριμένη λειτουργία του αυτοκινήτου σας
Ωστόσο, όλα τα οχήματα δεν είναι ίδια, με τα περισσότερα αυτοκίνητα να χρησιμοποιούν μπαταρία τύπου AGM (absorbed glass mat) για όλα τα ηλεκτρικά συστήματα 12 volt του οχήματος. Η μπαταρία αυτού του τύπου έχει σχεδιαστεί ώστε να εκφορτίζεται πολύ πιο αργά και έτσι έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από τις πιο παραδοσιακές μπαταρίες μολύβδου.
Μάλιστα ορισμένοι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν δημιουργήσει μοντέλα που συχνά αναφέρονται ως mild hybrid. Τα εν λόγω οχήματα διαθέτουν έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα που υποβοηθά τον κινητήρα του οχήματος, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να μπορεί να προχωρά με τον κινητήρα σβηστό κάτι που του επιτρέπει να μείνει κλειστό για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα στα φανάρια. Αυτού του είδους τα οχήματα χρησιμοποιούν ξεχωριστή μπαταρία για την τροφοδοσία του συστήματος start/stop.
Υπάρχει η αντίληψη ότι τα συστήματα αυτά επιβαρύνουν τον κινητήρα ή τις μίζες των οχημάτων και μερικοί οδηγοί απενεργοποιούν την εν λόγω λειτουργικότητα, επισημαίνει ο Kizek. Έχουν σχεδιαστεί για τη λειτουργία αυτή, αλλά όπως συμβαίνει και με οποιοδήποτε πρόσθετο χαρακτηριστικό, υπάρχει η πιθανότητα να χρειαστεί συντήρηση.