Γνωστά έγιναν από την Πανελλαδική Επιτροπή των Μπλόκων (ΠΕΜ) τα ονόματα των 31 εκπροσώπων που θα συμμετάσχουν στην κρίσιμη συνάντηση με τον Πρωθυπουργό, την προσεχή Δευτέρα στο Μέγαρο Μαξίμου.
Σε αυτήν συμμετέχουν:
Αξίζει πάντως να επισημάνουμε ότι ο κ. Ιωαννίδης δήλωσε ότι δεν θα μεταβεί στη συνάντηση με τον πρωθυπουργό.
ΠΗΓΗ: larissanet.gr
ΣΗΜ. trikalaview.gr: Τον Ν. Τρικάλων θα εκπροσωπήσουν οι κύριοι Παύλος Σπυρόπουλος (εκ μέρους των αγροτών του μπλόκου του Λόγγου) και Ιωάννης Κουτής (από την πλευρά των κτηνοτρόφων). Μάλιστα, ο πρώτος θα περάσει για… δεύτερη φορά τα σκαλιά του Μεγάρου Μαξίμου, καθώς, στο παρελθόν, έλαβε μέρος σε αντίστοιχη συνάντηση υπό τον κ. Κυρ. Μητσοτάκη.

































