TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Διατροφή

Φρούτα & λαχανικά που προστατεύουν από στεφανιαία νόσο, εγκεφαλικό και υπέρταση

Ιαν 9, 2017
in Διατροφή
Φρούτα & λαχανικά που προστατεύουν από στεφανιαία νόσο, εγκεφαλικό και υπέρταση
Share on FacebookShare on Twitter

Μία διατροφή πλούσια σε φρούτα και λαχανικά ωφελεί συνολικά την υγεία και υψώνει ασπίδα σε διάφορες παθήσεις.

Κάποια συγκεκριμένα φρούτα και λαχανικά όμως, υπερτερούν έναντι άλλων σύμφωνα με τους επιστήμονες.

Ερευνητές από την ιατρική σχολή του Χάρβαρντ, μετά από έρευνα που έκαναν σε 75.000 γυναίκες και 38.000 άνδρες κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι τα εσπεριδοειδή και τα λαχανικά -ειδικά το λάχανο- είναι πολύ  ευεργετικά για τον οργανισμό.

bigstock oranges and orange juice 26375573

Συγκεκριμένα, ορισμένα συστατικά των πορτοκαλιών, όπως το κάλιο, το φολικό οξύ και η βιταμίνη C, είναι πιθανόν να παρέχουν προστασία από καρδιοαγγειακές παθήσεις, καθώς μειώνουν την αρτηριακή πίεση.

Επίσης, σύμφωνα με ανακοίνωση του ινστιτούτου εσπεριδοειδών της Πολιτείας της Φλόριντα, ο χυμός του πορτοκαλιού περιέχει συστατικά τα οποία καταπολεμούν ιούς, μολύνσεις και βλάβες των κυττάρων που μπορεί να οδηγήσουν ακόμα και σε καρκίνο. Επίσης, προστατεύουν από θρομβώσεις και από το φράξιμο των αρτηριών.

Έρευνα που διεξήγαγε στο Πανεπιστήμιο του Western Ontario, έδειξε ότι ένα ποτήρι πορτοκαλάδα την ημέρα (230 γραμμάρια περίπου) αυξάνει τα επίπεδα της «καλής» χοληστερόλης HDL κατά 21%, ενώ μειώνει την αναλογία της «κακής» χοληστερόλης LDL προς την HDL κατά 16%.

Η HDL έχει προστατευτικό ρόλο έναντι των καρδιαγγειακών παθήσεων, κάτι που προσφέρει και η καθημερινή γυμναστική.

πηγή : http://www.onmed.gr/diatrofi/story/350941/froyta-laxanika-poy-prostateyoyn-apo-stefaniaia-noso-egkefaliko-kai-ypertasi

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Επηρεάζει η διαλειμματική δίαιτα την αρτηριακή πίεση;
Διατροφή

Επηρεάζει η διαλειμματική δίαιτα την αρτηριακή πίεση;

Ιούν 5, 2026
Το σνακ που σώζει από τη δυσκοιλιότητα και μάλλον το έχετε ήδη στην κουζίνα σας
Διατροφή

Το σνακ που σώζει από τη δυσκοιλιότητα και μάλλον το έχετε ήδη στην κουζίνα σας

Ιούν 4, 2026
Τι μπορούν και τι δεν μπορούν να κάνουν τα elderberries για την υγεία σας
Διατροφή

Τι μπορούν και τι δεν μπορούν να κάνουν τα elderberries για την υγεία σας

Ιούν 3, 2026
Ένα αυγό, 3 μέθοδοι μαγειρέματος: Πώς αλλάζουν οι θερμίδες
Διατροφή

Ένα αυγό, 3 μέθοδοι μαγειρέματος: Πώς αλλάζουν οι θερμίδες

Ιούν 2, 2026
9 φρούτα με περισσότερες φυτικές ίνες από το μήλο
Διατροφή

9 φρούτα με περισσότερες φυτικές ίνες από το μήλο

Ιούν 1, 2026
Λάχανο και κουνουπίδι: 6 προβλήματα υγείας που μπορεί να βοηθήσουν να προλάβετε
Διατροφή

Λάχανο και κουνουπίδι: 6 προβλήματα υγείας που μπορεί να βοηθήσουν να προλάβετε

Μαΐ 31, 2026
Next Post
Σε αυτές τις περιοχές της Ελλάδας τα σχολεία θα παραμείνουν κλειστά

Σε αυτές τις περιοχές της Ελλάδας τα σχολεία θα παραμείνουν κλειστά

Πώς βγάζουμε το αυτοκίνητο από την κατάψυξη

Πώς βγάζουμε το αυτοκίνητο από την κατάψυξη

5 στόχοι για το 2017, για τις μαμάδες που θέλουν περισσότερο χρόνο ηρεμίας

5 στόχοι για το 2017, για τις μαμάδες που θέλουν περισσότερο χρόνο ηρεμίας

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙMΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

 

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd