TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Featured

Δημήτρης Ιωάννου: «Παραμένουμε σταθερά προσηλωμένοι στον εκσυγχρονισμό του Αστικού ΚΤΕΛ σε όλα τα επίπεδα»

«Το Αστικό ΚΤΕΛ έχει εξελιχθεί, εκσυγχρονιστεί και καλύπτει τις σύγχρονες ανάγκες κατοίκων κι επισκεπτών» αναφέρει-Ο επί σειρά ετών εκλεγμένος πρόεδρός του μιλά για τα προβλήματα, τις προτεραιότητες και τα σχέδια του Αστικού ΚΤΕΛ

Μαρ 30, 2015
in Featured, Συνεντεύξεις
Δημήτρης Ιωάννου: «Παραμένουμε σταθερά προσηλωμένοι στον εκσυγχρονισμό του Αστικού ΚΤΕΛ σε όλα τα επίπεδα»
Share on FacebookShare on Twitter

Το όνομα του Δημήτρη Ιωάννου είναι συνδεδεμένο με τα Αστικό ΚΤΕΛ Τρικάλων αφού έχει διατελέσει για χρόνια πρόεδρός του. Μάλιστα, προσφάτως επανεκλέγηκε πρόεδρος για 6 συνεχή θητεία! Σε συνέντευξη που μας παραχώρησε τονίζει ότι αυτό που προσπαθεί να κάνει όλα αυτά τα χρόνια που βρίσκεται στην ηγεσία του Αστικού ΚΤΕΛ Τρικάλων, είναι να αγωνίζεται κάθε μέρα, κάθε ώρα για τα συμφέροντα των μετόχων και των εργαζομένων αυτού. Ο ίδιος μας μιλά για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το Αστικό ΚΤΕΛ, τις προτεραιότητες που θέτει, τα αιτήματα προς τη νέα Δημοτική Αρχή, τα μελλοντικά σχέδια κ.α.

Συνέντευξη στη Βιβή Μαργαρίτη


– κ. Ιωάννου έχετε εκλεγεί πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ για 6 συνεχόμενη θητεία. Αυτό σημαίνει ότι είσαστε ένας πετυχημένος πρόεδρος κι έχετε την αποδοχή των συναδέλφων σας…

–    κυρία Μαργαρίτη το αν είμαι πετυχημένος πρόεδρος τελικά θα το κρίνει η ιστορία. Ωστόσο, αυτό που προσπαθώ να κάνω όλα αυτά τα χρόνια που βρίσκομαι στην ηγεσία του Αστικού ΚΤΕΛ Τρικάλων, είναι να αγωνίζομαι κάθε μέρα, κάθε ώρα για τα συμφέροντα των μετόχων και των εργαζομένων αυτού. Αυτό που έχω να πω, κι νομίζω ότι αναγνωρίζεται απ’ όλους, είναι ότι το Αστικό ΚΤΕΛ έχει εξελιχθεί, έχει εκσυγχρονιστεί και καλύπτει τις σύγχρονες ανάγκες των κατοίκων κι επισκεπτών της πόλης. Η εμπιστοσύνη των συναδέλφων μου με τους οποίους είμαστε μια μεγάλη οικογένεια πρώτα απ’ όλα, με γεμίζει δύναμη για να συνεχίσω με τον ίδιο ζήλο και τα επόμενα χρόνια.

– Ποια είναι η οικονομική κατάσταση του Αστικού ΚΤΕΛ σήμερα;

– Και το Αστικό ΚΤΕΛ έχει επηρεαστεί κι αυτό από την κρίση, όπως όλες οι επιχειρήσεις. Ωστόσο,  καταφέρνουμε με πολλή προσπάθεια να καταγράφουμε θετικό πρόσημο και να διατηρούμε ζωντανή την επιχείρηση, η οποία απασχολεί δεκάδες εργαζομένους.

– Πόσα οχήματα περιλαμβάνονται στο στόλο του;

– Ο στόλος του Αστικού ΚΤΕΛ Τρικάλων περιλαμβάνει σήμερα είκοσι έξι (26) συνολικά οχήματα, τα οποία είναι σύγχρονα κι εξυπηρετούν άριστα τις ανάγκες του επιβατικού κοινού. Σε αυτά θα πρέπει να προσθέσουμε και το τρενάκι, το οποίο εκτελεί συγκεκριμένα δρομολόγια ορισμένες μέρες το χρόνο, εξυπηρετώντας Τρικαλινούς κι επισκέπτες. Πρόθεσή μας δε είναι να το αξιοποιήσουμε περαιτέρω και αν είναι δυνατόν και καθημερινά.

– Η οικονομική κρίση ευνόησε τις μετακινήσεις με μέσα μαζικής μεταφοράς ή όχι; Το λέω από την άποψη ότι λόγω της αύξησης της τιμής της βενζίνης πολλοί αφήνουν τα αυτοκίνητά τους σπίτι κι αναζητούν άλλους, οικονομικότερους, τρόπους μετακίνησης.

[quote_box_center]«Οι επιβάτες μας δείχνουν σεβασμό στη προσπάθειά μας, παρά το ότι το εισιτήριο είναι πιο ακριβό σε σχέση με τις μεγαλουπόλεις. Γι’ αυτό άλλωστε πιέζουμε τα αρμόδια Υπουργεία, ώστε να υπάρξει ανάλογη επιδότηση του εισιτηρίου με αυτή που υπάρχει σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, προκειμένου να μπορέσουμε και τα Αστικά ΚΤΕΛ της επαρχίας να μειώσουμε περαιτέρω την τιμή»[/quote_box_center]

– Έχει μειωθεί, όχι πολύ πάντως η αλήθεια είναι, η κίνηση καθώς πολλοί περιορίζουν τις μετακινήσεις τους και κυρίως από τα χωριά κατεβαίνουν στην πόλη μόνο για τις απαραίτητες δουλειές τους πια. Προσπαθούμε πάντως να καλύψουμε τα όποια προβλήματα με την διαμόρφωση νέου προγράμματος δρομολογίων, ώστε να προσαρμοζόμαστε στις απαιτήσεις της εποχής. Οφείλω να πω πάντως πως ο κόσμος μας στηρίζει, αγαπάει το Αστικό ΚΤΕΛ, το θεωρεί κομμάτι και της δικής του ζωής…

– Ποιες είναι οι προτεραιότητες που θέτει η Διοίκηση του Αστικού ΚΤΕΛ για τα επόμενα χρόνια;

–    Παραμένουμε σταθερά προσηλωμένοι στον εκσυγχρονισμό του Αστικού ΚΤΕΛ σε όλα τα επίπεδα. Το βλέπετε κι εσείς ότι τα τελευταία χρόνια κάνουμε συνεχώς επενδύσεις σε νέα οχήματα που να «ταιριάζουν» κιόλας με τις ανάγκες της πόλης. Έπειτα έχουμε επενδύσει πολλά και πολύ στον τερματικό σταθμό της 28ης Οκτωβρίου. Ο χώρος έχει γίνει σημείο αναφοράς για την πόλη και μόνοι μας φροντίζουμε για την καθαριότητα και φύλαξή του. Σε συνεργασία με την e-trikala  ετοιμαζόμαστε να εφαρμόσουμε ένα νέο σύστημα με «έξυπνες στάσεις», το οποίο φιλοδοξούμε τη φορά αυτή να λειτουργήσει άψογα. Έτσι, ο καθένας θα γνωρίζει την ακριβή ώρα αναχώρησης και άφιξης του λεωφορείου του. Αυτά και άλλα πολλά είναι στα σχέδιά μας τα οποία σταδιακά θα ανακοινώνουμε.

– Ποια είναι τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζετε και στα οποία αναζητάτε λύσεις;

– Βασικό θέμα για εμάς παραμένει η εξόφληση των οφειλών από το Δημόσιο. Εφόσον οι μετακινήσεις των μαθητών, τις οποίες αναλαμβάνουμε πληρώνονται κανονικά στην ώρα τους, τότε μπορούμε κι εμείς να προχωράμε στα επενδυτικά μας σχέδια και να είμαστε συνεπείς στις υποχρεώσεις μας.

– Η άναρχη στάθμευση είναι από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι οδηγοί των λεωφορείων στην καθημερινότητά τους;

Ιωάννου 2– Είναι από τα βασικά προβλήματα που καθημερινά αντιμετωπίζουμε στους δρόμους της πόλης. Θα πρέπει και οι οδηγοί να σέβονται το χώρο του άλλου. Δεν μπορεί και δεν επιτρέπεται ο καθένας να αφήνει το αυτοκίνητό του… όπου να ‘ναι και να «πετάγεται» για να κάνει τις δουλειές του. Αυτά δημιουργούν μποτιλιαρίσματα (τα οποία δεν επιτρέπονται σε μια μικρή πόλη όπως τα Τρίκαλα) εκνευρισμό και τελικά κάνουν κακό σε όλους. Νομίζω ότι θα πρέπει η Τροχαία να λάβει τα μέτρα που πρέπει συμβάλλοντας στην εύρυθμη λειτουργία της πόλης.

– Η αφετηρία του Αστικού ΚΤΕΛ σας έχει προβληματίσει στο παρελθόν, εξακολουθεί να προβληματίζει τη Διοίκηση; Αναφέρατε ότι σκοπεύετε να εξελίξετε τον τερματικό σταθμό…

– Όπως σας είπα και παραπάνω έχουμε επενδύσει πολλά και πολύ στον τερματικό σταθμό της 28ης Οκτωβρίου. Ο χώρος έχει γίνει σημείο αναφοράς για την πόλη και μόνοι μας φροντίζουμε για την καθαριότητα και φύλαξή του. Ο κόσμος εξυπηρετείται άψογα καθώς πια δεν υπάρχει εκείνο το χάος που υπήρχε παλιότερα που δεν ήξερε κανένας από πού έφευγε το λεωφορείο του. Πλέον, όλοι έρχονται εδώ, παίρνουν πληροφορίες από τα γκισέ μας, ενώ ο σταθμάρχης μας φροντίζει συνεχώς για την άφιξη κι αναχώρηση των δρομολογίων. Ο τερματικός μας σταθμός είναι Ευρωπαϊκών προδιαγραφών κι έχουμε σχέδια να τον εξελίξουμε ακόμη περισσότερο και καλύτερα.

[quote_box_center]«Σε συνεργασία με την e-trikala  ετοιμαζόμαστε να εφαρμόσουμε ένα νέο σύστημα με «έξυπνες στάσεις», το οποίο φιλοδοξούμε τη φορά αυτή να λειτουργήσει άψογα. Έτσι, ο καθένας θα γνωρίζει την ακριβή ώρα αναχώρησης και άφιξης του λεωφορείου του. Αυτά και άλλα πολλά είναι στα σχέδιά μας τα οποία σταδιακά θα ανακοινώνουμε»[/quote_box_center]

– Θα συναινούσατε σε μία πιθανή μετακίνηση της αφετηρίας;

– Νομίζω ότι ήμουν σαφής. Ο χώρος που λειτουργεί εδώ και μια δεκαετία ο τερματικός σταθμός αποδεδειγμένα πια είναι ο ιδανικός.

– Στο παρελθόν είχατε δρομολογήσει μίνι μπας. Γιατί δεν προχώρησε η ιδέα;

– Τα mini bus  είχαν ενταχθεί σε ένα χρηματοδοτούμενο πρόγραμμα του Δήμου το οποίο όμως δεν προχώρησε. Εμείς είμαστε έτοιμοι από την πλευρά μας και το θέλουμε κιόλας να προχωρήσουμε σε ανάλογο πρόγραμμα. Βέβαια πλέον θα πρέπει να δούμε εκ νέου το θέμα. Με την αλλαγή της Κυνέρνησης θα πρέπει να δούμε τι προθέσεις υπάρχουν και τι δυνατότητες πάνω σε αυτό το θέμα.

– Το τρενάκι θα μπορούσε να έχει περισσότερο ενεργό ρόλο στη γνωριμία των επισκεπτών –κι όχι μόνο –  με τα αξιοθέατα της πόλης; Τι προτείνετε;

– Υπάρχουν κατατεθειμένες από εμάς προτάσεις για την ενοποίηση των «σημείων αναφοράς» της πόλης με το τρενάκι. Δεν εξαρτάται όμως μόνο από εμάς και είναι θέμα, όπως αντιλαμβάνεστε, και της Δημοτικής Αρχής. Θα συζητήσουμε, προφανώς γι’ αυτό…

– Οι λαθρεπιβάτες υπήρξαν ανέκαθεν ένα συνηθισμένο φαινόμενο στα μέσα μαζικής μεταφοράς (ειδικά των μεγάλων πόλεων). Είναι συχνό φαινόμενο και στα Τρίκαλα; Τώρα με την κρίση το φαινόμενο αυτό έχει αυξηθεί;

IOANNOY– Όχι στα Τρίκαλα το φαινόμενο δεν είναι έντονο. Οι επιβάτες μας δείχνουν σεβασμό στη προσπάθειά μας, παρά το ότι το εισιτήριο είναι πιο ακριβό σε σχέση με τις μεγαλουπόλεις. Γι’ αυτό άλλωστε πιέζουμε τα αρμόδια Υπουργεία, ώστε να υπάρξει ανάλογη επιδότηση του εισιτηρίου με αυτή που υπάρχει σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, προκειμένου να μπορέσουμε και τα Αστικά ΚΤΕΛ της επαρχίας να μειώσουμε περαιτέρω την τιμή. Να αρθούν οι ανισότητες και στην επαρχία και να μην υπάρχει προνομιακή μεταχείριση μόνο στα μεγάλα αστικά κέντρα. Εμείς καλούμε τους βουλευτές και την κ. Δριτσέλη, τον κ. Παπαδόπουλο και τον κ. Σιμορέλη να δούμε από κοινού τα προβλήματα, να τα προωθήσουν στην Κυβέρνηση προκειμένου να λύσουμε τα θέματα που υπάρχουν.

– Υπάρχουν περιπτώσεις όπου οι οδηγοί έρχονται σε δύσκολη θέση με επιβάτες που δεν αρνούνται, αλλά δεν έχουν να πληρώσουν;

– Όχι, δεν έχουμε τέτοια κρούσματα, αν και οι οδηγοί μας φροντίζουν πάντα να δείχνουν ελαστικότητα σε περιπτώσεις που υπάρχει πραγματικά ανάγκη.

[quote_box_center]«Ο χώρος που λειτουργεί εδώ και μια δεκαετία ο τερματικός σταθμός αποδεδειγμένα πια είναι ο ιδανικός»[/quote_box_center]

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Αλεξάνδρα Βαρσάνη: Η τρικαλινής καταγωγής σκόρερ που έχει αγωνιστεί με την Εθνική Κ17 κι ατενίζει το μέλλον μέσα από τα γήπεδα
Featured

Αλεξάνδρα Βαρσάνη: Η τρικαλινής καταγωγής σκόρερ που έχει αγωνιστεί με την Εθνική Κ17 κι ατενίζει το μέλλον μέσα από τα γήπεδα

Απρ 24, 2025
Μία πίτα που τη λένε…Πισπιλίτα
Featured

Μία πίτα που τη λένε…Πισπιλίτα

Απρ 23, 2025
Reunion με αναμνήσεις και χαμόγελα για τους αποφοίτους της τάξης του 1991 του Ενιαίου Πολυκλαδικού Λυκείου Τρικάλων
Featured

Reunion με αναμνήσεις και χαμόγελα για τους αποφοίτους της τάξης του 1991 του Ενιαίου Πολυκλαδικού Λυκείου Τρικάλων

Απρ 23, 2025
Ο Χάρης Μαντέλος και το Όσκαρ της “Ελληνικής Τραγωδίας” – Ένα πολιτιστικό ταξίδι στην Αμβέρσα
Featured

Ο Χάρης Μαντέλος και το Όσκαρ της “Ελληνικής Τραγωδίας” – Ένα πολιτιστικό ταξίδι στην Αμβέρσα

Απρ 23, 2025
Ο αγρότης από τα Τρίκαλα που τον σάρωσε ο Daniel, αλλά όχι η ζωή, συγκίνησε στο Deal-“Ευαγγελία, σε αγαπάω” (ΦΩΤΟ-ΒΙΝΤΕΟ)
Featured

Ο αγρότης από τα Τρίκαλα που τον σάρωσε ο Daniel, αλλά όχι η ζωή, συγκίνησε στο Deal-“Ευαγγελία, σε αγαπάω” (ΦΩΤΟ-ΒΙΝΤΕΟ)

Απρ 23, 2025
Περίπατος και ποδηλατάδα στις όχθες του Ληθαίου για την Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο στα Τρίκαλα
Featured

Περπατώντας στα Τρίκαλα και κάνοντας μια ευχή

Απρ 23, 2025
Next Post
Αδέρφια ήθελαν να κάνουν… Πάσχα και βρέθηκαν στη στενή-‘Εκλεψαν 17 ερίφια από ποιμνιοστάσιο

Αδέρφια ήθελαν να κάνουν… Πάσχα και βρέθηκαν στη στενή-‘Εκλεψαν 17 ερίφια από ποιμνιοστάσιο

Με εντολή εισαγγελέα απομακρύνθηκαν από το σπίτι 4 ανήλικα παιδιά στη Λάρισα: «ζούσαν μία φρίκη»

Με εντολή εισαγγελέα απομακρύνθηκαν από το σπίτι 4 ανήλικα παιδιά στη Λάρισα: «ζούσαν μία φρίκη»

Συγκινητικές ιστορίες δύο οικογενειών Τρικαλινών θα ζωντανέψουν στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου

Συγκινητικές ιστορίες δύο οικογενειών Τρικαλινών θα ζωντανέψουν στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd