Το χριστουγεννιάτικο δέντρο της πόλης το στολίζουν χιλιάδες Τρικαλινοί και όχι μια δεκάδα χορηγοί

Σε ένα Δήμο που ομολογουμένως τα τελευταία χρόνια έχουν λόγω του «Μύλου των Ξωτικών» ξοδευθεί χιλιάδες ευρώ για τον εορταστικό στολισμό της πόλης, όταν μόλις φέτος η σχετική δαπάνη στον προϋπολογισμό του θεματικού πάρκου, που η δημοτική πλειοψηφία επικύρωσε στο Δημοτικό Συμβούλιο, φθάνει στις 38.000 ευρώ, σε μία πόλη που έχει ονομασθεί και όχι άδικα ως η «πρωτεύουσα των Χριστουγέννων», αποτελεί ένα ακόμα «κατόρθωμα» της νέας δημοτικής αρχής να αναθέσει το στολισμό του χριστουγεννιάτικου δέντρου στην διάθεση μερικών ιδιωτικών επιχειρήσεων, προκειμένου να αποκτήσουν σταθερή και μόνιμη διαφήμιση στην κεντρική πλατεία για 40 ημέρες .
Αποτελεί πραγματικά προσωπικό «στοίχημα» του κ. Δημάρχου και των συνεργατών του, η συγκεκριμένη πολιτική στην ουσία κατεύθυνση, ότι τίποτα δεν προσφέρει δω ρεάν ο Δήμος Τρικκαίων, ότι «όλα πουλιούνται και όλα αγοράζονται», ειδικά αν απο κτούν και ένα περίβλημα για την προβολή της αυταρέσκειας της δημοτικής αρχής.
Τα «παιδιά της χαράς» που ανέλαβαν εδώ και λίγους μήνες τις τύχες του Δήμου , εξαντλούν την πολιτική τους στάση και αναλώνουν τους κόπους τους, στο να εξασφαλίζουν και να κατασπαταλούν «χορηγίες» χιλιάδων ευρώ, χωρίς ουσιαστικό αντίκρισμα στην κοινωνία, μακριά από τις πραγματικές ανάγκες της, που ουσιαστικά αντί να αναβαθμίζουν, ταπεινώνουν το γόητρο του Δήμου, αφού παρουσιάζουν ένα Δήμο που την ίδια ώρα που χρηματοδοτεί με εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ ένα θεματικό πάρκο, να μην έχει την οικονομική δυνατότητα να στολίσει το δέντρο- σύμβολο της πόλης και υποχρεώνεται ως επαίτης να αναζητήσει ένα συγκριτικά μικρό ποσό από τους ιδιώτες που φυσιολογικά απαιτούν το ανάλογο αντάλλαγμα για την συγκεκριμένη «χορηγία» τους.
Αποτελεί ανεπίτρεπτη πρακτική, ο ίδιος ο Δήμαρχος που πρόσφατα ανακοίνωσε πομπωδώς ότι θέλει ελεύθερες από κάθε εμπορική εκμετάλλευση τις κεντρικές πλατείες (και εμείς συντασσόμαστε απόλυτα σε αυτό), από την άλλη να τοποθετεί τριπλά πάνελ με διαφημίσεις κάτω από το άγαλμα του στρατηγού Σαράφη.
Η δημοτική αρχή δεν θα πρέπει να προωθεί σαν ένα είδος «κονφερανσιέ» ανεξάρτητα της επικοινωνιακής προβολής που επιτυγχάνει, μέσα από τη λογική των εύκολων «χορηγιών» μόνο τα συμφέροντα των λίγων και εκλεκτών, αλλά να απαντά ουσιαστικά στις ανάγκες των πολλών. Φοβόμαστε ότι ιδιωτικοποιώντας ακόμα και το χριστουγεννιάτικο στολισμό της πόλης, κινείται στην εντελώς λάθος κατεύθυνση.

«ΦΥΣΑΕΙ ΚΟΝΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ»

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ