Σε ζεστή και γιορτινή ατμόσφαιρα πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Κυριακής στην κεντρική πλατεία του Ριζώματος το άναμμα του Χριστουγεννιάτικου δέντρου που διοργάνωσε η Τοπική Κοινότητα.
Η εκδήλωση, που σηματοδότησε την επίσημη έναρξη της εορταστικής περιόδου στο χωριό, σημείωσε μεγάλη επιτυχία και πλαισιώθηκε από όλους τους μικρούς και μεγάλους κατοίκους του χωριού.
Γράφει ο Haris Mantellos
Μετά τη φωταγώγηση του δέντρου προσφέρθηκαν παραδοσιακά εδέσματα και ζεστό κρασί, δίνοντας την ευκαιρία σε όλους να απολαύσουν την παρέα, τη μουσική και την εορταστική ατμόσφαιρα.