Ζεστή και συνάμα φωτεινή η εκδήλωση για το άναμμα του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου στο Ρίζωμα (ΕΙΚΟΝΕΣ)

Σε ζεστή και γιορτινή ατμόσφαιρα πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Κυριακής στην κεντρική πλατεία του Ριζώματος το άναμμα του Χριστουγεννιάτικου δέντρου που διοργάνωσε η Τοπική Κοινότητα.

Η εκδήλωση, που σηματοδότησε την επίσημη έναρξη της εορταστικής περιόδου στο χωριό, σημείωσε μεγάλη επιτυχία και πλαισιώθηκε από όλους τους μικρούς και μεγάλους κατοίκους του χωριού.
Γράφει ο Haris Mantellos 
Μετά τη φωταγώγηση του δέντρου προσφέρθηκαν παραδοσιακά εδέσματα και ζεστό κρασί, δίνοντας την ευκαιρία σε όλους να απολαύσουν την παρέα, τη μουσική και την εορταστική ατμόσφαιρα.