Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Τρίκκης, Γαρδικίου & Πύλης κ. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ σήμερα στα Γιάννενα συγκινήθηκε ιδιαίτερα, γιατί είχε την ευλογία να ανταμώσει τους αγαπημένους του καθηγητές, τον κ. Γεώργιο Κασκάνη και την κα. Αυγή Σωμακού.
Η συνάντηση αυτή του θύμισε τα πρώτα του βήματα, τους ανθρώπους που με τον λόγο, τη γνώση και το ήθος τους σφράγισαν την πορεία του.
Στιγμές ευγνωμοσύνης και βαθιάς συγκίνησης, που αποδεικνύουν πως ο καλός δάσκαλος μένει για πάντα χαραγμένος στην καρδιά.
ΠΗΓΗ: Viber ΙΜΤΓΠ