“Απ’ αυτόν τον ιερό τόπο, από την Σύναξη των Επιταφίων, υψώνουμε φωνή ικεσίας για την κατάπαυση των πολέμων, για την συμφιλίωση των λαών, για την επικράτηση της ειρήνης στον κόσμο.
Γιατί το “Χριστός Ανέστη” που πλησιάζει είναι άρνηση της βίας και του φόβου. Είναι καταδίκη του μίσους και πρόσκληση σε μια ζωή ειρηνική γεμάτη φως και ελπίδα”.
Είναι μια χαρακτηριστική αποστροφή του θείου κηρύγματος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Τρίκκης, Γαρδικίου & Πύλης κ. Χρυσοστόμου κατά την χθεσινοβραδινή συνάντηση 11 Επιταφίων στο ύψος της κεντρικής πλατείας Τρικάλων.
ΔΕΙΤΕ το ΒΙΝΤΕΟ: