Οι αγρότες του μπλόκου στον Λόγγο Τρικάλων (Ε65 – Σταθμός Διοδίων) θα προχωρήσουν αύριο το πρωί σε συμβολικό αποκλεισμό της Ε.Ο. Τρικάλων – Ιωαννίνων, στο ύψος του Μουργκανίου, διακόπτοντας όμως την κυκλοφορία μόνο για τα φορτηγά και όχι για τα ΙΧΕ αυτοκίνητα.
Αυτό αποφασίστηκε στην αποψινή -προγραμματισμένη- σύσκεψη. Σε ό,τι αφορά τις κυβερνητικές εξαγγελίες, τόνισαν ότι δεν αρνούνται τον διάλογο, αλλά οι κινητοποιήσεις δεν πρόκειται να σταματήσουν.
Δεν έκρυψαν την απογοήτευσή τους για τα μέτρα που ανακοινώθηκαν το μεσημέρι δια υπουργικών χειλέων, καθώς, όπως είπαν, δεν καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες της αγροτιάς.
Τα αιτήματά μας, πρόσθεσαν, είναι δίκαια και μπορούν, αν το θελήσουν οι κυβερνώντες, να επιλυθούν…