Οι περίοικοι έκαναν υπομονή, πέραν του …επιτρεπομένου και του αναμενομένου, προκειμένου να ολοκληρωθούν τα έργα αναβάθμισης της οδού Παύλου Μελά στην πιο γραφική συνοικία, το ιστορικό Βαρούσι…
Αλλά ώσπου να πουν ανάσαναν και «δόξα Παναγιά μου», να ’σου νέες εργασίες, καινούργιες παρακάμψεις και, εν γένει, «ανεπιθύμητη ανακατωσούρα» κατά την συνήθη -από πλευράς αρμοδίων- πρακτική & τακτική της μαστροχαλασιάς!
Μια εικόνα που απαντάται συχνά στην πόλη μας τους τελευταίους μήνες, σε σημείο που να δημιουργείται η ισχυρή εντύπωση ότι δεν ζούμε πλέον στα Τρίκαλα, αλλά σ’ ένα απέραντο & πολύβουο εργοτάξιο χειμώνα – καλοκαίρι.
ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: