TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Featured

Το τυροπωλείο του παππού από τα Τρίκαλα στη Βαρβάκειο έγινε Τσηζ από την εγγονή

«Τσηζ»: Η μεταμόρφωση ενός παραδοσιακού τυροπωλείου που στέκει στην Βαρβάκειο από το 1957 μέσα από την ματιά της νέας γενιάς που το διαδέχεται

Μαρ 13, 2022
in Featured, slider, Αφιερώματα
Το τυροπωλείο του παππού από τα Τρίκαλα στη Βαρβάκειο έγινε Τσηζ από την εγγονή

© Θανάσης Καρατζάς

Share on FacebookShare on Twitter

Στη Βαρβάκειο στέκει από το 1957 το παραδοσιακό τυροπωλείο του Μπολούτσου από τα Τρίκαλα. Ο Δημήτρης Μπολούτσος που το ξεκίνησε αγαπούσε τις αυθεντικές ελληνικές γεύσεις και αυτή την αγάπη την μετέδωσε στα παιδιά και τα εγγόνια του. Τις τελευταίες μέρες οι πιστοί πελάτες του παρατήρησαν μια αλλαγή στο τυροπωλείο… Η επιγραφή τώρα πια γράφει με funky γραμματοσειρά «Τσηζ», αυτοκόλλητα με έξυπνα λογοπαίγνια βρίσκονται πάνω στα προιόντα και οι διανομείς βγαίνουν από το εσωτερικό του κρατώντας μεγάλα κουτιά πίτσας. Για όλα …φταίει η 26χρονη εγγονή που αποφάσισε να μεταμορφώσει το οικογενειακό τυροπωλείο στο πιο new age «τυράδικο» της Κρεαταγοράς.

Ο Πέτρος και ο Αποστόλης, δεύτερη γενιά της επιχείρησης, μπαμπάς και θείος της Δήμητρας, δεν μπόρεσαν να της αρνηθούν όταν τους περιέγραψε τις ιδέες της προκειμένου να φέρει έναν φρέσκο αέρα, κάτι που έλειπε οχι μόνο στο δικό τους μαγαζί αλλά και από την Βαρβάκειο Αγορά γενικά. Οι ίδιοι μας λένε:

«Όταν ξεκινούσε ο πατέρας μας, τα καλά τυροκομεία ήταν στα βουνά και ο ίδιος τριγύρναγε σε χωριά χωρίς ρεύμα προκειμένου να γνωρίσει τους καλύτερους γαλακτοπαραγωγούς που θα συνεργαζόταν. Ο κόσμος κατάλαβε σύντομα το μεράκι του για τα τυριά του τόπου μας αλλά και τον σεβασμό του προς κάθε πελάτη. Έρχονταν να ψωνίσουν ηλικιωμένοι που μπορεί να μην ήξεραν από γράμματα -καταλάβαιναν όμως με το μάτι- και ο παππούς εφιστούσε την προσοχή «Προσέξτε μην κάνουμε κανένα λάθος στο ζύγι και τους χάσουμε!». Έτσι φτιάξαμε σταθερή πελατεία, υπάρχουν πελάτες που έρχονται κατευθείαν σε εμάς εδώ και δεκαετίες. Έχουμε μάλιστα τέτοια σχέση με κάποιους από αυτούς που έρχονται στο κέντρο από μακριά για τα τυριά μας, κάνουν κι άλλα ψώνια στην αγορά, έπειτα μας τα αφήνουν τα φυλάξουμε στα ψυγεία μας, πάνε πίνουν τα ουζάκια τους και φεύγοντας έρχονται και τα παίρνουν. H σημερινή νεολαία όμως δεν γνωρίζει την αγορά. Τους ενδιαφέρει να ψωνίσουν γρήγορα και κάπου κοντά τους, σε αντίθεση με τους παλαιότερους που ήθελαν να κάνουν και την περατζάδα τους. Με το Τσηζ θέλουμε ο νέος να έρθει εδώ και να ανακτηθεί η προσωπική επαφή».

Ο Αποστόλης / © Θανάσης Καρατζάς

Η νεαρή Δήμητρα, που εργάζεται στον χώρο της διαφήμισης και ξεκίνησε να σκέφτεται τις καινούργιες αλλαγές με τη λογική ενός νέου brand που πρέπει να επανασχεδιαστεί με βάση τις υπάρχουσες συνθήκες, θα συμπληρώσει: «Για να ανανεωθεί ένα από τα πιο ιστορικά μέρη της Αθήνας, η Βαρβάκειός μας, πρέπει να αλλάξει η νοοτροπία στο εσωτερικό της και να γίνει πιο προσφιλής απέναντι σε νέους, σύγχρονους ανθρώπους. Για εμένα θα είναι για πάντα μια παιδική χαρά, καθώς από το δημοτικό ακόμη ερχόμουν το καλοκαίρι και βοηθούσα στο ταμείο.Τους ξέρω και με ξέρουν όλοι στους γύρω πάγκους και με έχουν δει να μεγαλώνω εδώ. Το αγαπημένο μου πράγμα στην Βαρβάκειο είναι αυτή η “κουλτούρα πειράγματος” που υπάρχει. Οι έμποροι κάνουν φάρσες ο ένας στον άλλον, για παράδειγμα ήταν ένας χαρακτηριστικός χασάπης που φώναζε συχνά με την ίδια έντρομη φωνή “Βοήθεια!”. Όποιος δεν τον ήξερε έτρεχε έντρομος για να βοηθήσει ώσπου ανακάλυπτε οτι ήταν πλάκα». Το Τσηζ λοιπόν η Δήμητρα το εμπνεύστηκε με αφορμή τον τρόπο που αρέσει στον μπαμπά και τον θείο της να διασκεδάζουν, δηλαδή με μεγάλη παρέα και τσιπουρομεζέδες.

Η γκίζα / © Θανάσης Καρατζάς

Η οικογένεια σύσσωμη με ξεναγεί στις αυθεντικές γεύσεις των προιόντων τους: Γραβιέρα Κρήτης, Μυτιλήνης, Νάξου, Άρτας και Αμφιλοχίας από μικρούς παραγωγούς. Κασέρι Βόλου, γιαούρτι Καλαβρύτων (τα οποία Καλάβρυτα κάνουν φοβερό γιαούρτι όπως με ενημερώνουν), φέτα μαλακιά Κεφαλλονιάς, βούτυρο γάλακτος ιδανικό για τα γλυκά που θέλει να φτιάξει κάποιος αλλά και για τα φαγητά του αν θέλει έντονες γεύσεις! Στις πιο σπέσιαλ επιλογές η γκίζα, μια μυζήθρα νωπή που ταιριάζει μέσα στις τυρόπιτες αλλά και σε γεμίσεις λαχανικών. Έπειτα η γαλομυζήθρα Κρήτης που συνοδεύει ωραία τα μεζεδάκια και η κοπανιστή, -το αλοιφωτό τυρί της Μυκόνου και των Κυκλάδων-, που μπορεί να είναι πικάντικη αλλά αυτό δεν οφείλεται σε κάποιο καρύκευμα αλλά στη ζύμωσή της. Κι ακόμα, εδώ κανείς βρίσκει καρδιτσιώτικα λουκάνικα, χοιρινά ή πρόβεια με πράσο, φτιαγμένα με την ίδια συνταγή από τη μέρα που άνοιξε η επιχείρηση.

«Για όποιον ψάχνει πιο ήπια τυράκια, η γλυκιά γραβιέρα, το ελαφρύ κασεράκι που είναι εξαιρετικό για πρωινό ή βραδινό μαζί με ένα τσαγάκι, το ανθότυρο ή η μανουρομυτζήθρα, είναι ο τι πρέπει. Ο πιο μερακλής θα πάρει παλαιωμένη γραβιέρα με τσιμένι (την επικάλυψη του παστουρμά), γραβιέρα με μπούκοβο, με θυμάρι, με τέσσερα πιπέρια ή καπνιστή. Στο τέλος θα ζητήσει και τυροκαυτερή. Η ποικιλία τυριών έχει το νόημα της παρέας, γι’ αυτό και με συντροφιά την απολαμβάνεις καλύτερα. Αλλά ακόμα και μόνος σου να είσαι, έχεις την αίσθηση της περιποίησης όταν βάζεις το κρασάκι σου και ανοίγεις το κουτί με την καλοφτιαγμένη ποικιλία», τονίζει ο κύριος Πέτρος.

Η Δήμητρα / © Θανάσης Καρατζάς

Με αφορμή τα λόγια του η Δήμητρα σκέφτηκε πως το Τσηζ πρέπει να προσφέρει εκτός από μεμονωμένα προιόντα και ποικιλίες τυριών. Οι ποικιλίες του Τσηζ είναι πια γεγονός και μάλιστα προσφέρονται μέσα σε κουτιά πίτσας με τα τυριά σε τρίγωνα κομμάτια ενώ διανέμονται σε όλη την Αθήνα μέσα από πλατφόρμες. “Straight outta Varvakeios”, “πολύ cheezy”, “ντόπιο πράμα”, είναι κάποια από τα moto σε αυτοκόλλητα που δεν περίμενε να δει κανείς πάνω σε γαλομυζήθρες και γκίζα. Μικρά μπουκαλάκια με τσίπουρο συνοδεύουν την κάθε παραγγελία ενώ πάνω στην ετικέτα υπάρχει ένα custom illustration που απεικονίζει τον παππού Μπολούτσο και γράφει «Ο παππούς εγκρίνει». Όπως περιγράφει και η ίδια:

«Διανομείς μπορούν να φέρουν την ποικιλία που θα διαλέξεις στην πόρτα σου ή ακόμα και σε μια πλατεία που μπορεί να αράζεις με την παρέα σου. Η λογική είναι να αποδείξουμε ότι δεν χρειάζεται να μεταφερθείς σε κάποιο ακριβό wine bar προκειμένου να βρεις ένα premium πλατό τυριών. Θέλουμε το τυρί να ενταχτεί με κάποιο τρόπο μέσα στις επιλογές του αθηναικού streetfood. Κι εμείς πάντα όταν έπρεπε να πάμε σε κάποιο κάλεσμα ετοιμάζαμε μια περιποιημένη ποικιλία ως πεσκέσι και όλη την καλοδέχονταν. Προτείνουμε στο κόσμο αντί για γλυκά να πάνε με μια τυροποικιλία στην επίσκεψή τους. Είμαστε μεγαλωμένοι στην αγορά γι΄αυτό και το Τσηζ έχει έντονο το street style στοχείο και όχι μια επιτηδευμένη εικόνα. Σύντομα μάλιστα θα συνεργαζόμαστε με γκρουπ τουριστών προκειμένου να έρχονται εδώ για γευσιγνωσίες ελληνικών τυριών ώστε να γίνει η Αγορά ακόμα πιο εξωστρεφής».

Ποικιλία τυριών από το Τσηζ / © Θανάσης Καρατζάς

H τιμή της ποικιλίας είναι ανάλογη με την τιμή κιλού κάθε τυριού. Ξεκινώντας από τα 14 περίπου ευρώ μπορεί κανείς να βρει πέντε διαφορετικές ποικιλίες. Η “Νέτη” είναι βασική ποικιλία τυριών για ένα καθημερινό τραπέζι, με φέτα βαρελίσια, κασέρι, γραβιέρα, edam, μανούρι, τυροκαυτερή, ντοματίνια και κριτσίνια. Η “Διερευνητική” περιλαμβάνει τα πιο γκουρμέ τυριά, όπως γραβιέρα με μπούκοβο, με θυμάρι, καπνιστή, μπλε τυρί, ξινομυζήθρα, πάστα ελιάς και σαλαμάκι. Η “Μερακλίδικη” είναι ιδανική για ουζάκι, ρετσίνα ή κρασάκι, έχει γραβιέρα με τσιμένι, γαλομυζήθρα, κοπανιστή, απάκι καπνιστό, σαλάμι αέρος. Η “Ανάμεικτη” δίνει έμφαση στα αλλαντικά, γαλοπούλα καπνιστή, μορταδέλα, απάκι, σαλάμι μπίρας και για όποιον βαριέται να μασήσει, περιγράφει η Δήμητρα γελώντας, υπάρχει και η ποικιλία με τις αλοιφές… τυρί κρέμα, τυροκαυτερή, ξινομηζύθρα, κοπανιστή, πάστα ελιάς και όλα τα συναφή.

Φιλοποίμενος 3,  21 0325 3475

Της Κατερίνας Καμπόσου

Πηγή: athensvoice.gr

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Στη Λάρισα για τον αντιπυρικό σχεδιασμό ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας, Ευ. Τουρνάς: «Να μπορέσει ο μηχανισμός να αντιμετωπίσει το απρόβλεπτο» – Παρούσα η Χρύσα Ντιντή (ΕΙΚΟΝΕΣ – ΒΙΝΤΕΟ)
Featured

Στη Λάρισα για τον αντιπυρικό σχεδιασμό ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας, Ευ. Τουρνάς: «Να μπορέσει ο μηχανισμός να αντιμετωπίσει το απρόβλεπτο» – Παρούσα η Χρύσα Ντιντή (ΕΙΚΟΝΕΣ – ΒΙΝΤΕΟ)

Μαΐ 5, 2025
Η κεραμική τέχνη στο επίκεντρο με φόντο τα Μετέωρα
Featured

Η κεραμική τέχνη στο επίκεντρο με φόντο τα Μετέωρα

Μαΐ 5, 2025
Τέλος οι αποβολές από τα σχολεία, έρχεται η κοινωνική εργασία
Featured

Τέλος οι αποβολές από τα σχολεία, έρχεται η κοινωνική εργασία

Μαΐ 5, 2025
Ξεκίνησε η κατάρτιση σε πρόγραμμα μαγειρικής με συνεργασία Δήμου Τρικκαίων – ΔΥΠΑ
Featured

Ξεκίνησε η κατάρτιση σε πρόγραμμα μαγειρικής με συνεργασία Δήμου Τρικκαίων – ΔΥΠΑ

Μαΐ 5, 2025
Στην 6η θέση στην Ευρώπη το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Μετεώρων και Μουσείο Μανιταριών
Featured

Στην 6η θέση στην Ευρώπη το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Μετεώρων και Μουσείο Μανιταριών

Μαΐ 5, 2025
Ο Ανδρουλάκης «κάρφωσε» τον… πρώην και… αποθέωσε τον Κουρέτα στέλνοντας μήνυμα για τις επόμενες εκλογές
Featured

Ο Ανδρουλάκης «κάρφωσε» τον… πρώην και… αποθέωσε τον Κουρέτα στέλνοντας μήνυμα για τις επόμενες εκλογές

Μαΐ 5, 2025
Next Post
Μετά την πανδημία, επιτυχημένος και με κοινωνικό μήνυμα o Ημιμαραθώνιoς Καλαμπάκα – Τρίκαλα -Δείτε τα αποτελέσματα

Μετά την πανδημία, επιτυχημένος και με κοινωνικό μήνυμα o Ημιμαραθώνιoς Καλαμπάκα - Τρίκαλα -Δείτε τα αποτελέσματα

Εύκολο γλυκό ψυγείου με μπισκοτένια βάση

Εύκολο γλυκό ψυγείου με μπισκοτένια βάση

“Ελλάδα 2021” η πόλη της Καλαμπάκας δίνει το «παρών»

Καλαμπάκα: Μεγάλη η αύξηση των κρουσμάτων-Σύσταση για προσοχή από τον Δήμο Μετεώρων

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd