Το πρώτο φιλικό στο «σπίτι» του ΑΟΤ είναι γεγονός

Ο ΑΟΤ επιστρέφει μπροστά στο κοινό του και σας περιμένει όλους στο Δημοτικό Κλειστό Γυμναστήριο της Κατσιμήδου για το πρώτο εντός έδρας φιλικό της προετοιμασίας απέναντι στην @kk.pelister!

Οι παίκτες μας θέλουν τη φωνή και τη στήριξή σας από την κερκίδα, σε μια σεζόν που ξεκινά με συνέπεια και σταθερότητα.

Σημαντική ενημέρωση: Λόγω των εργασιών ανακαίνισης, θα είναι διαθέσιμη μόνο η κεντρική κερκίδα.

Γενική Είσοδος: 5€

Τα εισιτήρια διαρκείας ισχύουν κανονικά!

Μαζί ξεκινάμε, μαζί προχωράμε!

Όλοι Κατσιμήδου!

#AOT #TrikalaBasket #AOTrikalaBasket

#EliteLeague2025 #TogetherWeRise