TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Τοπικά

Θεματικό εργαστήριο για «Κοινωνική και Συμπεριφορική Αλλαγή»

Φεβ 5, 2020
in Τοπικά
Θεματικό εργαστήριο για «Κοινωνική και Συμπεριφορική Αλλαγή»
Share on FacebookShare on Twitter

Η e-Trikala στο πλαίσιο της διοργάνωσης του the Mindspark και με την υποστήριξη του Δήμου Τρικκαίων διοργανώνει ένα εξειδικευμένο εργαστήριο με θέμα την «Επιρροή Κοινωνικής Συμπεριφοράς».   

Το θεματικό workshop απευθύνεται σε στελέχη των Κοινωνικών Υπηρεσιών των Δήμων και της Περιφερειακής Ενότητας Τρικάλων, της Δημοτικής Αστυνομίας, των Υπηρεσιών Υγείας, της Ελληνικής Αστυνομίας, καθώς και στους Υπευθύνους Λειτουργίας των Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος.

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί στα ελληνικά, την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2020 στον κόμβο καινοτομίας του Δήμου Τρικκαίων GiSeMi Hub, ώρες 9:00 – 15:00. Θα χρησιμοποιηθούν ελληνικά παραδείγματα και μελέτες περιπτώσεων από την Ελλάδα και άλλες χώρες όπου το κοινωνικό μάρκετινγκ είναι πιο διαδεδομένο.

Σύγχρονα κοινωνικά προβλήματα, όπως το κάπνισμα, η παιδική παχυσαρκία, η ασφαλής οδήγηση, η προστασία του περιβάλλοντος απαιτούν νέες καινοτόμες προσεγγίσεις για την επίλυσή τους. Οι παραδοσιακές πρακτικές προσφέρουν προγράμματα με υψηλό κόστος εφαρμογής και αβέβαια αποτελέσματα.

Παράλληλα νέα δεδομένα έχουν διαμορφώσει τη σχέση των πολιτών με τις υπηρεσίες και τα κοινωνικά προγράμματα. Από παθητικοί λήπτες πλέον οι πολίτες είναι ενεργοί διαμορφωτές και επιθυμούν να αποτελούν μέρος της λύσης. Τα νέα αυτά δεδομένα έχουν δημιουργήσει την ανάγκη για μετάβαση από το παραδοσιακό μοντέλο (expert driven) στο συμμετοχικό σχεδιασμό (citizen orientation & co-creation).

 

Σκοπός του Εργαστηρίου

Στον απόηχο της εφαρμογής της απαγόρευσης του Καπνίσματος εμφανίζεται η πρόκληση διατήρησης και καθολικής εφαρμογής του νόμου, θα δοθεί έμφαση στην αντιμετώπιση της παραβατικότητας «ελαστικές ώρες».

Σε αυτό το  θεματικό workshop, θα γίνει δυνατή η γνωριμία με μια σύγχρονη προσέγγιση που εστιάζει στην βαθιά κατανόηση των φόβων, αναγκών, κινήτρων και εμποδίων που αντιμετωπίζουν οι σύγχρονοι άνθρωποι, στην προσπάθειά τους να υιοθετήσουν έναν υγιεινό τρόπο ζωής ή να απαγκιστρωθούν από επιβλαβείς συνήθειες. Επίσης, θα γίνουν γνωστές το πώς οι πρακτικές και τα εργαλεία του μάρκετινγκ μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την επίλυση κοινωνικών και περιβαλλοντικών προβλημάτων.

Το workshop χωρίζεται σε τρία μέρη.

Στο πρώτο μέρος οι συμμετέχοντες/ουσες θα κατανοήσουν την φιλοσοφία, τις βασικές αρχές, την προσέγγιση και τις πρακτικές του Κοινωνικού Marketing.

Στο δεύτερο μέρος θα έχουν την ευκαιρία να κατανοήσεις την ανθρώπινη και κοινωνική συμπεριφορά μέσα από μια επισκόπηση των δημοφιλέστερων θεωριών και ευρημάτων συμπεριφορικών επιστημών.

Στο τρίτο μέρος θα εφαρμόσουν τα εργαλεία που χρησιμοποιείς καθημερινά, σχεδιάζοντας το δικό σου πρόγραμμα αλλαγής συμπεριφοράς.

Αιτήσεις συμμετοχής υποβάλλονται ηλεκτρονικώς, στον σύνδεσμο https://page.co/wVqE και για επικοινωνία κα Τάσιου Στέλλα, [email protected], τηλ. 24310 73888.

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Κώστας Σκρέκας από τις αποκατεστημένες σχολικές μονάδες της Φαρκαδόνας: «Ζωντανά σχολεία σημαίνει ζωντανά χωριά»
Τοπικά

Κώστας Σκρέκας από τις αποκατεστημένες σχολικές μονάδες της Φαρκαδόνας: «Ζωντανά σχολεία σημαίνει ζωντανά χωριά»

Απρ 29, 2025
Μαθητικές δημιουργίες με πρωτοτυπία και έμπνευση στη δεύτερη συνάντηση Θε-ΤΑΛΩΣ & e-trikala
Featured

Μαθητικές δημιουργίες με πρωτοτυπία και έμπνευση στη δεύτερη συνάντηση Θε-ΤΑΛΩΣ & e-trikala

Απρ 29, 2025
Επίσημη…πρώτη συνεδρίαση για το Σύλλογο Μεσιτών Αστικών Συμβάσεων Τρικάλων – Καρδίτσας
Τοπικά

Επίσημη…πρώτη συνεδρίαση για το Σύλλογο Μεσιτών Αστικών Συμβάσεων Τρικάλων – Καρδίτσας

Απρ 29, 2025
Σχολεία της Φαρκαδόνας επισκέφτηκε η πολιτική ηγεσία του Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών
Featured

Σχολεία της Φαρκαδόνας επισκέφτηκε η πολιτική ηγεσία του Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

Απρ 29, 2025
Δύο σχολεία, ένα των Τρικάλων (Εκπαιδευτήρια «Αθηνά») και ένα της Λάρισας, βράβευσε η Περιφέρεια Θεσσαλίας – Διακρίθηκαν στο Euroscola 2023-2024 (ΕΙΚΟΝΕΣ – ΒΙΝΤΕΟ)
Featured

Δύο σχολεία, ένα των Τρικάλων (Εκπαιδευτήρια «Αθηνά») και ένα της Λάρισας, βράβευσε η Περιφέρεια Θεσσαλίας – Διακρίθηκαν στο Euroscola 2023-2024 (ΕΙΚΟΝΕΣ – ΒΙΝΤΕΟ)

Απρ 29, 2025
Δράση  στο 5ο Γυμνάσιο Τρικάλων με τον ΟΚΑΝΑ για τον ρόλο των 15μελών Μαθητικών Συμβουλίων στη Σχολική Ζωή
Featured

Δράση  στο 5ο Γυμνάσιο Τρικάλων με τον ΟΚΑΝΑ για τον ρόλο των 15μελών Μαθητικών Συμβουλίων στη Σχολική Ζωή

Απρ 29, 2025
Next Post
Καλλιτεχνική ταινία με ουσία στον Δημοτικό Κινηματογράφο Τρικάλων

Καλλιτεχνική ταινία με ουσία στον Δημοτικό Κινηματογράφο Τρικάλων

«Να η Ευκαιρία!» στο φετινό αποκριάτικο πάρτι της Κινηματογραφικής Λέσχης Τρικάλων

«Να η Ευκαιρία!» στο φετινό αποκριάτικο πάρτι της Κινηματογραφικής Λέσχης Τρικάλων

Στα μωβ ενάντια στον καρκίνο η κεντρική γέφυρα Τρικάλων

Στα μωβ ενάντια στον καρκίνο η κεντρική γέφυρα Τρικάλων

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd