TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Τοπικά

Τέσσερα νέα μέτρα στη μάχη κατά της ακρίβειας ανακοίνωσε ο Υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας

Σεπ 20, 2023
in Τοπικά
Τέσσερα νέα μέτρα στη μάχη κατά της ακρίβειας ανακοίνωσε ο Υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας
Share on FacebookShare on Twitter

Τέσσερα νέα μέτρα στη μάχη κατά της ακρίβειας ανακοίνωσε ο Υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας υπογραμμίζοντας πως «η ακρίβεια είναι αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η ελληνική οικογένεια. Ένα πρόβλημα παγκόσμιο και πανευρωπαϊκό απέναντι στο οποίο, η μάχη θα είναι συνεχής μέχρι να αντιμετωπισθεί».

Ο κ. Σκρέκας προχώρησε στην εξειδίκευση των μέτρων που εξήγγειλε ο Πρωθυπουργός από τη ΔΕΘ για την προστασία των καταναλωτών και την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς ξεκαθαρίζοντας ότι «καμία εταιρεία, καμία πολυεθνική, κανένας προμηθευτής ή χονδρέμπορος δεν πρόκειται να ξεφύγει από τους ελέγχους μας όσο μεγάλος κι αν είναι. Θα είμαστε αμείλικτοι σε πρακτικές που παραβιάζουν τον νόμο και αποβαίνουν σε βάρος του καταναλωτή».

Οι 4 νέες παρεμβάσεις:

Μέτρο 1ο: Μόνιμη μείωση τιμής στο ράφι με ειδική σήμανση

Με ειδική πινακίδα αναδεικνύεται στο ράφι των σούπερ μάρκετ τα προϊόντα, στα οποία οι προμηθευτές θα προχωρούν σε μείωση κατά τουλάχιστον 5% στην τιμή, για χρονικό διάστημα κατ’ ελάχιστον 6 μηνών. Η μείωση τιμής θα είναι πάνω και πέρα των όποιων ειδικών προωθητικών προσφορών που κάνουν ήδη. Ως τιμή αναφοράς για τον υπολογισμό της μείωσης θα λαμβάνεται η τιμή ραφιού πριν της 20/9/23 όπου ανακοινώνονται τα μέτρα. Σε περίπτωση που κάποια εταιρεία δηλώσει ψευδώς ότι προχώρησε σε μείωση, θα επιβάλλεται πρόστιμο 20.000 ευρώ/κωδικό προϊόντος.

Μέτρο  2ο: Αυστηροί έλεγχοι στους προμηθευτές, όπως και σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα

Από την ψήφιση της αντίστοιχης διάταξης τα σούπερ μάρκετ με ετήσιο κύκλο εργασιών άνω των 90.000.000 ευρώ υποχρεούνται να κοινοποιούν στο Υπουργείο Ανάπτυξης τους τιμοκαταλόγους των προμηθευτών τους και τις μεταβολές αυτών, προκειμένου να εντοπίζονται αμέσως τα προϊόντα στα οποία προωθούνται αυξήσεις και να διενεργούνται άμεσοι και εστιασμένοι έλεγχοι από τη ΔΙΜΕΑ για πιθανή παραβίαση του νόμου για την αισχροκέρδεια.

Μέτρο 3ο: Διαφάνεια στις τιμές για τα οπωροκηπευτικά

Τα σούπερ μάρκετ με ετήσιο κύκλο εργασιών άνω των 90.000.000  υποχρεούνται να κοινοποιούν στο Υπουργείο Ανάπτυξης τις τιμές λιανικής στα βασικότερα φρούτα και λαχανικά. Οι τιμές θα αναρτώνται στον ιστότοπο e-katanalotis και θα δημοσιοποιούνται από το Υπουργείο Ανάπτυξης για την ενημέρωση των καταναλωτών σχετικά με τις επικρατούσες τιμές στα οπωροκηπευτικά.

Μέτρο 4ο: Αποφασιστική ενίσχυση των ελεγκτικών μηχανισμών – ο καταναλωτής σύμμαχος στη μάχη κατά της ακρίβειας

Ενδυνάμωση του καταναλωτή στη μάχη κατά της ακρίβειας. Αναβάθμιση του συστήματος υποβολής και διαχείρισης καταγγελιών όσον αφορά τόσο την τηλεφωνική γραμμή 1520 όσο και τον ειδικό ιστότοπο για τις καταγγελίες. Σχεδίαση και ενεργοποίηση ειδικής εφαρμογής (app) για την υποβολή καταγγελιών και μέσω κινητού τηλεφώνου.

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Δημήτρης Παπαστεργίου: «Το Διαχρονικό Μουσείο Τρικάλων, ένα εμβληματικό έργο εισέρχεται σε φάση υλοποίησης»
Τοπικά

Δημήτρης Παπαστεργίου: «Το Διαχρονικό Μουσείο Τρικάλων, ένα εμβληματικό έργο εισέρχεται σε φάση υλοποίησης»

Απρ 23, 2025
Τρίκαλα: ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ το Διαχρονικό Μουσείο που μπήκε σε τροχιά υλοποίησης- Άνω των 12.000.000 ευρώ ο προϋπολογισμός
Τοπικά

Το Διαχρονικό Μουσείο Τρικάλων και η υπογραφή Κουρέτα

Απρ 23, 2025
Περίπατος και ποδηλατάδα στις όχθες του Ληθαίου για την Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο στα Τρίκαλα
Featured

Περπατώντας στα Τρίκαλα και κάνοντας μια ευχή

Απρ 23, 2025
Η Πιαλεία γιόρτασε τον Προστάτη της, Άγιο Γεώργιο
Featured

Η Πιαλεία γιόρτασε τον Προστάτη της, Άγιο Γεώργιο

Απρ 23, 2025
Συνεχίζονται οι ανταλλαγές Τρικάλων και Αμπεργκ – Στα Τρίκαλα γερμανική αντιπροσωπεία
Featured

Συνεχίζονται οι ανταλλαγές Τρικάλων και Αμπεργκ – Στα Τρίκαλα γερμανική αντιπροσωπεία

Απρ 23, 2025
Πόσο συχνά τελικά πρέπει να καθαρίζεις τον νεροχύτη σου;
Τοπικά

Πτώση πίεσης ή και διακοπή υδροδότησης την Πέμπτη σε κεντρικές οδούς της πόλης

Απρ 23, 2025
Next Post
Επίδειξη αυτοθαυμασμού και κάλυψης των καρτέλ το διάγγελμα Μητσοτάκη

ΣΥΡΙΖΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ Όχι στο νομοσχέδιο της πλήρους εργασιακής απορρύθμισης

Εγγραφές και πρόγραμμα στα καλλιτεχνικά εργαστήρια του Δήμου Τρικκαίων

Εγγραφές και πρόγραμμα στα καλλιτεχνικά εργαστήρια του Δήμου Τρικκαίων

Νέα χρονιά και εγγραφές στη Δημοτική Φιλαρμονική Τρικάλων

Νέα χρονιά και εγγραφές στη Δημοτική Φιλαρμονική Τρικάλων

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd