Πώς θα επιβιβάζονται οι επιβάτες στις πτήσεις μετά την κατάργηση του check-in
.jpg?t=Q6rcJItWYcdy5zHwxK2CnQ)
Όπως αναφέρει η «Daily Mail», εντός τριών ετών οι επιβάτες θα μπορούν να σκανάρουν το πρόσωπό τους κατά την άφιξη στα αεροδρόμια και να ανεβάζουν τα διαβατήριά τους στο τηλέφωνό τους.
Αυτό θα καταργήσει την παραδοσιακή διαδικασία της επίδειξης της κάρτας επιβίβασης στην ασφάλεια και της επίδειξης του διαβατηρίου στο γκισέ του check-in.
Οι επιβάτες θα έχουν πλέον ένα «ψηφιακό ταξιδιωτικό πιστοποιητικό», το οποίο θα αποθηκεύεται στο κινητό τους τηλέφωνο, αντί να έχουν μαζί τους έγγραφα όπως την ταυτότητά τους.
Σε αυτό το ψηφιακό πακέτο θα περιέχονται όλα τα έγγραφα που απαιτούνται για την επιβίβαση σε αεροπλάνο, συμπεριλαμβανομένων των διαβατηρίων και των στοιχείων της πτήσης.

Ως μέρος του ταξιδιωτικού τους πακέτου, οι πελάτες θα κατεβάζουν στο τηλέφωνό τους ένα «πάσο ταξιδιού», το οποίο θα τους ενημερώνει αυτόματα εάν η πτήση τους καθυστερήσει ή ακυρωθεί.
Στο νέο σύστημα αυτό δεν θα είναι απαραίτητο και αναμένεται να συντομεύσει ριζικά τη διαδικασία διέλευσης από τον έλεγχο ασφαλείας στα αεροδρόμια κατά την εισαγωγή τους.
Ωστόσο, τα αεροδρόμια θα πρέπει να εγκαταστήσουν τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου προκειμένου να σαρώνουν τις φωτογραφίες διαβατηρίων και τα πρόσωπα των ανθρώπων.
Ο ΔΟΠΑ δήλωσε ότι τα αεροδρόμια δεν θα αποθηκεύουν καμία πληροφορία που σαρώνεται από τους υπολογιστές κατά τη διαδικασία ελέγχου.
Οποιαδήποτε δεδομένα καταγραφούν θα διαγράφονται από το σύστημα υπολογιστών μετά από 15 δευτερόλεπτα, ώστε να αποτραπούν τυχόν παραβιάσεις προσωπικών πληροφοριών.

Υπάρχουν μόνο λίγες χώρες όπου η τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου χρησιμοποιείται με αυτόν τον τρόπο, συμπεριλαμβανομένης της Αμερικής για τους επιβάτες που επιστρέφουν στην πατρίδα τους από το εξωτερικό.
Το Υπουργείο Εσωτερικών δήλωσε πέρυσι ότι εξετάζει τη χρήση ηλεκτρονικών πυλών στα σύνορα με τη χρήση τεχνολογίας αναγνώρισης προσώπου για την κατάργηση της ανάγκης προσκόμισης διαβατηρίου.
Μιλώντας στους Times , η Valerie Viale από την Amadeus, τη μεγαλύτερη εταιρεία ταξιδιωτικής τεχνολογίας στον κόσμο, δήλωσε: «Αυτές οι αλλαγές είναι οι μεγαλύτερες των τελευταίων 50 ετών. Πολλά συστήματα αεροπορικών εταιρειών δεν έχουν αλλάξει για περισσότερα από 50 χρόνια, επειδή όλα πρέπει να είναι συνεπή σε όλο τον κλάδο και διαλειτουργικά».