TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home TravelView

Τέλος στις διακοπές για τα αξιοθέατα: Ποια είναι η νέα μόδα στα ταξίδια

Οκτ 7, 2023
in TravelView
Τέλος στις διακοπές για τα αξιοθέατα: Ποια είναι η νέα μόδα στα ταξίδια
Share on FacebookShare on Twitter

Πώς επιλέγουμε προορισμό για τις διακοπές μας; Νέα έρευνα αποκαλύπτει τα έξι κριτήρια του σύγχρονου ταξιδιώτη

Μπορεί, μέχρι σήμερα, τα αξιοθέατα και οι τέχνες να ήταν δύο βασικά κίνητρα, έτσι ώστε να επιλέξουμε προορισμό διακοπών, ωστόσο πλέον τα πράγματα διαφέρουν μιας και υπάρχουν άλλοι παράγοντες που καθορίζουν τον προορισμό που θα επιλέξουμε για τις αποδράσεις μας κατά τη διάρκεια του έτους.

Ένας από αυτούς φυσικά, είναι το στυλ διακοπών που αναζητάμε, έτσι ώστε να αφήσουμε για λίγο στην άκρη το «τρέξιμο» και τη ρουτίνα και να γεμίσουμε τις μπαταρίες μας. Κάπου εδώ λοιπόν, κάνουν την εμφάνισή τους οι βιωματικές δραστηριότητες που έχουν ξεπεράσει τα παραδοσιακά κίνητρα για διακοπές την τελευταία τετραετία, με την πανδημία του κορονοϊού να ευθύνεται για τη νέα αυτή τάση.

Πύργος του Άιφελ
Μέχρι σήμερα τα αξιοθέατα αποτελούσαν βασικό κριτήριο για να επισκεφθούμε μια πόληpixabay

Σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε η ισπανική εταιρεία τουριστικών αναλύσεων Mabrian, όπου ερευνητές ανέλυσαν πάνω από 400 εκατομμύρια αλληλεπιδράσεις με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προέκυψαν κάποια πολύ ενδιαφέροντα συμπεράσματα. Μάλιστα, τα ευρήματα σχετίζονται με τον τουρισμό από το 2019 έως το 2023, χρησιμοποιώντας μεθοδολογία που βασίζεται στα Μεγάλα Δεδομένα και στην Τεχνητή Νοημοσύνη.

Δραστηριότητες που αφορούν στις βιωματικές και τις παραδοσιακές διακοπές

Στις βιωματικές δραστηριότητες, οι οποίες εντοπίστηκε ότι αποτελούν πλέον κυρίαρχο κίνητρο διακοπών, περιλαμβάνονται:

  • Η ευεξία
  • Οι δραστηριότητες
  • Το lifestyle
  • Η φύση
  • Το φαγητό
  • Η κουζίνα

Παράλληλα, ως παραδοσιακά ταξιδιωτικά κίνητρα θεωρούνται:

παραλία ζευγάρι
Ηλιοθεραπεία σε μια μαγευτική παραλία, αξία ανεκτίμητηpixabay
  • Οι τέχνες
  • Ο πολιτισμός
  • Η ηλιοθεραπεία
  • Η οικογένεια
  • Οι αγορές
  • Η νυχτερινή διασκέδαση

Τα ποσοστά που δείχνουν πώς διαμορφώνονται οι τάσεις

Κατά τον διαχωρισμό των κινήτρων αυτών σε δύο διαφορετικές ομάδες, τα δεδομένα έδειξαν ότι οι βιωματικές δραστηριότητες έχουν σημειώσει αύξηση 10 ποσοστιαίων μονάδων την τελευταία τετραετία σε σχέση με τις παραδοσιακές δραστηριότητες.

Μέχρι και τον Ιούνιο του 2023, το μερίδιο των εμπειρικών κινήτρων βρισκόταν ήδη σε αναλογία 50/50 με τα παραδοσιακά κίνητρα, σε αντίθεση με τον Ιούνιο του 2019 όταν οι τέχνες, ο πολιτισμός και η ηλιοθεραπεία αντιπροσώπευαν το 41% των ταξιδιωτών κινήτρων.

Τα ενδιαφέροντα που παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη αύξηση της ζήτησης από ταξιδιώτες, φτάνοντας σε ιστορικά ρεκόρ, είναι οι δραστηριότητες και το lifestyle αλλά και η φύση και ευεξία. Όσον αφορά στα πρώτα δύο, τα δεδομένα δείχνουν ξεκάθαρα ότι η τάση ξεκίνησε το 2021 λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας, ενώ η ευεξία παρουσιάζει σταθερή ανοδική πορεία από το 2019 και μετά.

φύση και ευεξία
Oι σύγχρονοι ταξιδιώτες ψηφίζουν φύση και ευεξίαpixabay

Από την άλλη πλευρά, οι παραδοσιακές δραστηριότητες οι οποίες έχουν χάσει τη σημασία τους είναι οι τέχνες και ο πολιτισμός, οι οποίες αντιπροσωπεύουν μόνο το 34% των ταξιδιωτικών κινήτρων, χάνοντας επτά ποσοστιαίες μονάδες από το 2019 έως σήμερα.

Τι κι αν μέχρι σήμερα, τα πολιτιστικά δρώμενα ενός τόπου ήταν το Α και το Ω για ένα ταξίδι αναψυχής, πλέον οι δραστηριότητες και το lifestyle είναι η νέα μόδα στα ταξίδια. Και αυτό διότι, οι ανάγκες και τα «θέλω» των ταξιδιωτών έχουν αλλάξει ριζικά, με τους τελευταίους να αναζητούν ποιότητα σε κάθε τους εξόρμηση.

φαγητο
Οι food travelers αποτελούν νέα τάση στα ταξίδια, γιατί το φαγητό είναι… εμπειρίαpixabay

Η ευεξία, οι δραστηριότητες, το lifestyle, η φύση, το φαγητό και η κουζίνα λοιπόν «υπόσχονται» όχι μόνο να μας αναζωογονήσουν αλλά και να μας φέρουν ένα ακόμη «βήμα» πιο κοντά με τον πολιτισμό που θα έχουμε επιλέξει να ανακαλύψουμε.

πηγή :https://www.newsbomb.gr/bombplus/travel/story/1476255/telos-stis-diakopes-gia-ta-aksiotheata-poia-einai-i-nea-moda-sta-taksidia

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Kafenion…Μπουγάτσα, καλή παρέα κι ένα… κομμάτι Ελλάδας στο Άμστερνταμ
Featured

Kafenion…Μπουγάτσα, καλή παρέα κι ένα… κομμάτι Ελλάδας στο Άμστερνταμ

Απρ 25, 2025
Παναγίτσα: Ένα «στολίδι» σπάνιας ομορφιάς μία ανάσα από το Καϊμακτσαλάν
TravelView

Παναγίτσα: Ένα «στολίδι» σπάνιας ομορφιάς μία ανάσα από το Καϊμακτσαλάν

Απρ 24, 2025
Μικρόπολη Δράμας: Από αστυνομικός σταθμός, σημείο πολιτισμού
TravelView

Μικρόπολη Δράμας: Από αστυνομικός σταθμός, σημείο πολιτισμού

Απρ 23, 2025
Στα άδυτα της Ιεράς Μονής Αγίου Γεωργίου Παλαιού Καΐρου (ΒΙΝΤΕΟ)
Featured

Στα άδυτα της Ιεράς Μονής Αγίου Γεωργίου Παλαιού Καΐρου (ΒΙΝΤΕΟ)

Απρ 23, 2025
Αυτό είναι το χωριό- αντιστάρ της Μαγνησίας που θα σας «κλέψει» την καρδιά
TravelView

Αυτό είναι το χωριό- αντιστάρ της Μαγνησίας που θα σας «κλέψει» την καρδιά

Απρ 22, 2025
Σε αυτό το χωριό της Πελοποννήσου βρίσκεται το ομορφότερο καμπαναριό της Ελλάδας
TravelView

Σε αυτό το χωριό της Πελοποννήσου βρίσκεται το ομορφότερο καμπαναριό της Ελλάδας

Απρ 21, 2025
Next Post
Διακόσμηση κουζίνας: Ιδέες που θα σας εμπνεύσουν

Διακόσμηση κουζίνας: Ιδέες που θα σας εμπνεύσουν

Ουρικό οξύ: Αν νιώθετε αυτά, κάντε εξετάσεις

Ουρικό οξύ: Αν νιώθετε αυτά, κάντε εξετάσεις

Ισραήλ: Συγκλονίζει πατέρας δύο παιδιών – «Είδα τη γυναίκα και τις κόρες μου σε βίντεο τρομοκρατών»

Ισραήλ: Συγκλονίζει πατέρας δύο παιδιών – «Είδα τη γυναίκα και τις κόρες μου σε βίντεο τρομοκρατών»

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd