TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Τεχνολογία

Τεχνητή Νοημοσύνη & Social Media (Μάθημα Οικονομίας) – Δράση Καινοτομίας & Τεχνολογικής Εξέλιξης στην Ψηφιακή Εποχή

Μαΐ 31, 2023
in Τεχνολογία
Τεχνητή Νοημοσύνη & Social Media (Μάθημα Οικονομίας) – Δράση Καινοτομίας & Τεχνολογικής Εξέλιξης στην Ψηφιακή Εποχή
Share on FacebookShare on Twitter

Με πρωτοβουλία του Καθηγητή-Συντονιστή Παπαευσταθίου Μάριου στα πλαίσια του μαθήματος της Οικονομίας υλοποιήθηκε μία πραγματικά καινοτόμα και πρωτοποριακή δράση με Θέμα: “Tην Τεχνητή Νοημοσύνη και  το Marketing στα Social Media (Koινωνικά Δίκτυα)”.

 Συγκεκριμένα την  Τετάρτη στις 12/5/2023, στις κτιριακές εγκαταστάσεις του ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. Τρικάλων, στην πολυμορφική αίθουσα του τμήματος Δγ  υλοποιήθηκε η δράση καινοτομίας «Digital Marketing–SocialMedia-Τεχνητής Νοημοσύνης» όπου στέφθηκε με πολύ μεγάλη επιτυχία και αγκαλιάστηκε από μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Την δράση παρακολούθησε ο υποδιευθυντής του σχολείου μας Γιάννης Παπαπολύκαρπος, συμμετείχε ο εκπαιδευτικός και  σύμβουλος σταδιοδρομίας & επαγγελματικού προσανατολισμού Γιώργος Καραλής και η εκπαιδευτικός Αγγλικής φιλολογίας Πανάγου Κωνσταντίνα η οποία έκανε την μετάφραση κάποιων οικονομικών όρων στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.

 Στην διάλεξη όπου πραγματοποίησε ο Καθηγητής Παπαευσταθίου Μάριος , εξήγησε εμπεριστατωμένα κάποιους όρους της δράσης, έγινε επίδειξη και προσομοίωση καινοτόμων μεθόδων αναφορικά με το Digital Marketing-τα Social Media και της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Νέα Ψηφιακή Εποχή που είναι σημαντική πρόκληση για όλους μας. Αναφέρθηκαν στους μαθητές τα πιο δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης που είναι : Facebook, Twitter, Google+, Pinterest, YouTube, Instagram and Linkedin και μετά από γόνιμο και εποικοδομητικό διάλογο μέσω της διαφοροποιημένης διδασκαλίας λέχθηκε ότι το instagram χρησιμοποιείται περισσότερο από τους μαθητές μας και το facebook περισσότερο από τους  εκπαιδευτικούς.

Στο μάθημα της οικονομίας, η τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ) και τα social media μπορούν να έχουν διάφορες επιδράσεις και να παίξουν σημαντικό ρόλο .Η συνδυασμένη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και του μάρκετινγκ στα κοινωνικά μέσα είναι ένας δυναμικός τομέας με πολλές δυνατότητες. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των καμπανιών μάρκετινγκ και της παρουσίας σας στα κοινωνικά δίκτυα.

Κάποια παραδείγματα που σχετίζονται με την ανάπτυξη της τεχνολογίας   στην πόλη μας, στα Τρίκαλα είναι το λεωφορείο χωρίς οδηγό, τα ρομποτάκια ντελίβερι, τα ασύρματα δημοτικά δίκτυα 5G,οι εφαρμογές τηλεϊατρικής, τα δίκτυα οπτικών ινών αποδεικνύουν ότι η έξελιξη της τεχνολογίας είναι στην ζωή μας και τρέχει με μεγάλη ταχύτητα.

Η τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ) και τα social media είναι δύο σημαντικά θέματα στη σύγχρονη κοινωνία και συνδέονται στενά μεταξύ τους. Η ΤΝ είναι ένας τομέας της επιστήμης υπολογιστών που ασχολείται με την ανάπτυξη υπολογιστικών συστημάτων που μπορούν να εκτελούν εργασίες που απαιτούν ανθρώπινη νοημοσύνη. Τα social media, από την άλλη πλευρά, είναι πλατφόρμες που επιτρέπουν στους χρήστες να δημοσιεύουν, να μοιράζονται και να αλληλεπιδρούν με περιεχόμενο στο διαδίκτυο.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι η χρήση ψηφιακών καναλιών, όπως ιστοσελίδες, κοινωνικά δίκτυα, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κ.λπ., για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. Η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) έχει επιφέρει σημαντικές εξελίξεις και καινοτομίες στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Φυσικά! Η τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ) και τα social media έχουν επιδράσει στο μάθημα της οικονομίας σε ειδικά σχολεία. Ας δούμε πώς μπορεί η ΤΝ να επηρεάσει την οικονομική εκπαίδευση σε αυτό το πλαίσιο:

  1. Ανάλυση δεδομένων: Η ΤΝ μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ανάλυση μεγάλων συνόλων δεδομένων που προέρχονται από τα social media. Αυτή η ανάλυση μπορεί να παράσχει εισαγωγή σε οικονομικά θέματα, τάσεις κατανάλωσης και συμπεριφοράς των καταναλωτών.
  2. Πρόβλεψη αγορών: Οι αλγόριθμοι μηχανικής μάθησης και ΤΝ μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την πρόβλεψη των αγορών και των οικονομικών εξελίξεων. Αυτό μπορεί να βοηθήσει τους μαθητές να κατανοήσουν την ανάγκη για ανάλυση δεδομένων και πρόβλεψη στον τομέα της οικονομίας
  3. Εικονική εκπαίδευση: Η ΤΝ μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία εικονικών περιβαλλόντων, όπου οι μαθητές μπορούν να εξοικειωθούν με οικονομικά θέματα

Η τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ) έχει εφαρμογές σε πολλούς τομείς και το πεδίο της συνεχώς εξελίσσεται. Ακολουθούν μερικοί τομείς όπου η τεχνητή νοημοσύνη έχει ευρεία εφαρμογή:

  1. Ρομποτική: Η ΤΝ χρησιμοποιείται στην ανάπτυξη αυτόνομων ρομπότ, που μπορούν να εκτελούν εργασίες σε περιβάλλοντα που είναι επικίνδυνα ή δύσκολα προσβάσιμα για τους ανθρώπους.
  2. Υγεία: Η ΤΝ χρησιμοποιείται για την αναγνώριση και την πρόληψη ασθενειών. Παραδείγματα περιλαμβάνουν τη χρήση ΤΝ στην ανίχνευση καρκίνου, στη διάγνωση και τη θεραπεία ασθενειών, καθώς και στην αντιμετώπιση της ψυχικής υγείας. To CyberKnife® είναι ένα καινούργιο και εντελώς πρωτοποριακό σύστημα ρομποτικής ιατρικής. Δημιουργήθηκε για τη θεραπευτική αντιμετώπιση παθολογικών καταστάσεων τόσο στο κεφάλι όσο και στο υπόλοιπο σώμα του ανθρώπου χρησιμοποιώντας Ρομποτική Τεχνολογία που καλείται “Στερεοτακτική Ακτινοχειρουργική υπό Απεικονιστική Καθοδήγηση” (Image-Guided Stereotactic Radiosurgery).
  3. Αυτοκίνηση: Οι τεχνολογίες ΤΝ χρησιμοποιούνται σε αυτόνομα οχήματα για την ανίχνευση και αποφυγή εμποδίων, την πρόβλεψη κινήσεων άλλων οχημάτων και τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας.
  4. Χρηματοοικονομικά: Η ΤΝ χρησιμοποιείται στην ανάλυση της αγοράς και την πρόβλεψη των χρηματοοικονομικού συστήματος.
  5. Βιομηχανία: Η ΤΝ χρησιμοποιείται στον έλεγχο της παραγωγής και στην πρόβλεψη των αναγκών της αγοράς.
  6. Εκπαίδευση: Η ΤΝ μπορεί να βοηθήσει στην εξατομίκευση της εκπαίδευσης, εντοπίζοντας τις ανάγκες των μαθητών και το νέο πρόγραμμα chat gpt.

Τέλος εκφράστηκε η επιθυμία από τους μαθητές του τμήματος ΔΓ να λάβουν μέρος στο επόμενο Φεστιβάλ της Ρομποτικής και με την σύμφωνη γνώμη του εκπαιδευτικού της δράσης Παπαευσταθίου Μάριου, το όνειρο αυτό θα γίνει πράξη.

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Γιατί δεν πρέπει να διαγράφετε τα spam από το email σας
Τεχνολογία

Γιατί δεν πρέπει να διαγράφετε τα spam από το email σας

Απρ 24, 2025
Χάρτες Google: Η άγνωστη αλλά πρακτική λειτουργία πλοήγησης
Τεχνολογία

Χάρτες Google: Η άγνωστη αλλά πρακτική λειτουργία πλοήγησης

Απρ 23, 2025
WhatsApp: Πώς θα καταλάβετε ότι σας «μπλόκαραν»
Τεχνολογία

WhatsApp: Πώς θα καταλάβετε ότι σας «μπλόκαραν»

Απρ 22, 2025
Αν έχετε αυτή την εφαρμογή σβήστε την αμέσως από το κινητό σας – Θα σας αδειάσει τον λογαριασμό
Τεχνολογία

Αν έχετε αυτή την εφαρμογή σβήστε την αμέσως από το κινητό σας – Θα σας αδειάσει τον λογαριασμό

Απρ 21, 2025
Τέσσερις μικροί πλανήτες ανακαλύφθηκαν σε τροχιά γύρω από το κοντινότερο άστρο στη Γη
Τεχνολογία

Τέσσερις μικροί πλανήτες ανακαλύφθηκαν σε τροχιά γύρω από το κοντινότερο άστρο στη Γη

Απρ 20, 2025
TikTok: Νέα λειτουργία για την προστασία των εφήβων – Πώς θα τους επιτηρούν οι γονείς
Τεχνολογία

TikTok: Νέα λειτουργία για την προστασία των εφήβων – Πώς θα τους επιτηρούν οι γονείς

Απρ 19, 2025
Next Post
Ο πρόεδρος της ΠΟΑΣΥ Γρηγόρης Γερακακάρος στην ετήσια συνέλευση των Τρικαλινών Αστυνομικών

Ο πρόεδρος της ΠΟΑΣΥ Γρηγόρης Γερακακάρος στην ετήσια συνέλευση των Τρικαλινών Αστυνομικών

ΕΔΕ για το θάνατο του 28χρονου Λαρισαίου που πέθανε στο Νοσοκομείο Τρικάλων

ΕΔΕ για το θάνατο του 28χρονου Λαρισαίου που πέθανε στο Νοσοκομείο Τρικάλων

Γιατί το νεογέννητο δεν παίρνει βάρος; Πιθανές αιτίες

Γιατί το νεογέννητο δεν παίρνει βάρος; Πιθανές αιτίες

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd