Τα πιο αποτελεσματικά κανάλια επικοινωνίας για τις επιχειρήσεις

Στη σημερινή εποχή, μια εποχή στην οποία τα πάντα γίνονται ψηφιακά, ο τρόπος που επικοινωνεί μία επιχείρηση με τους πελάτες της έχει αλλάξει ριζικά! Αν έχεις επιχείρηση, τότε σίγουρα γνωρίζεις ότι οι online πλατφόρμες είναι πλέον ο πιο δημοφιλής και αποτελεσματικός τρόπος επικοινωνίας με πελάτες, αφού προσφέρουν ταυτόχρονα ευελιξία και εύχρηστες λειτουργίες.

Πάμε να δούμε λοιπόν τα καλύτερα κανάλια που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να επικοινωνήσεις με τους πελάτες σου -γιατί μόνο ένα δεν αρκεί!

Viber for business

Σίγουρα ξέρεις το Viber, τη δημοφιλή εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων και κλήσεων. Το Viber for business είναι μια υπηρεσία του Viber, η οποία απευθύνεται σε επαγγελματίες, προσφέροντας προηγμένες δυνατότητες για την επικοινωνία με τους πελάτες, σε όποιο μέρος της γης κι αν βρίσκονται.

Το Viber for business διαθέτει διάφορες λειτουργίες που βοηθούν τις επιχειρήσεις να επικοινωνούν αποτελεσματικά με κοινό και πελάτες, όπως η αποστολή προσωπικών μηνυμάτων, εικόνων, βίντεο και αρχείων. Επιπλέον, μπορούν να δημιουργήσουν chatbots για να δίνουν αυτοματοποιημένες απαντήσεις και πληροφορίες.

Άλλη μία πολύ χρήσιμη λειτουργία του Viber for business είναι η δυνατότητα δημιουργίας γκρουπ συζήτησης (group chat) με τους πελάτες. Αυτό σου επιτρέπει να στέλνεις ενημερώσεις, προωθήσεις και προσφορές σε πολλούς πελάτες ταυτόχρονα, αυξάνοντας έτσι την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας.

Email

Το email είναι ένα από τα πιο δημοφιλή και αποτελεσματικά μέσα επικοινωνίας με δυνητικούς και ήδη υπάρχοντες πελάτες. Είναι ένας αξιόπιστος και ευέλικτος τρόπος για να στείλεις μηνύματα και να μοιραστείς προσφορές με τους πελάτες σου, καθώς ένα email μπορεί να χωρέσει αρκετά μεγάλο όγκο πληροφοριών, όπως εικόνες, γραφικά, κ.α.

Ένα από τα κυριότερα πλεονεκτήματα του email είναι η δυνατότητα προσωποποίησης, αφού μπορείς να προσθέσεις το όνομα του πελάτη στο μήνυμα και να προσαρμόσεις το περιεχόμενο ανάλογα με τα ενδιαφέροντά του, προσφέροντας μια εξατομικευμένη εμπειρία. Ακόμη, το email προσφέρει ευελιξία ως προς τον χρόνο και την τοποθεσία, το οποίο σημαίνει ότι μπορείς να στείλεις μηνύματα ανά πάσα στιγμή σε πελάτες, ανεξαρτήτως του μέρους στο οποίο βρίσκονται.

Υπάρχουν διάφορες πλατφόρμες μαζικής αποστολής email και εργαλεία τα οποία μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να διαχειριστείς τα email που στέλνεις, αλλά και να βλέπεις τα αποτελέσματα των καμπανιών σου!

Social Media

Τα Social Media (Facebook, Instagram, Tik Tok, κτλ) έχουν αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν οι επιχειρήσεις με τους πελάτες τους. Δεν υπάρχει πλέον καμία αμφιβολία ότι αποτελούν ένα πολύτιμο εργαλείο επικοινωνίας στα χέρια των επιχειρήσεων, καθώς και έναν αποτελεσματικό τρόπο να δημιουργούν και να διατηρούν σχέσεις με τους πελάτες!

Βασικό πλεονέκτημα των κοινωνικών μέσων δικτύωσης είναι ότι επιτρέπουν την αμφίδρομη επικοινωνία. Αυτό σημαίνει ότι η επιχείρησή σου μπορεί να ανταποκριθεί αμέσως σε σχόλια, αλλά και να απαντήσει άμεσα σε μηνύματα. Αυτό δημιουργεί μια αίσθηση οικειότητας ανάμεσα στους πελάτες και την επιχείρηση, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη των πελατών προς το brand.

Ακόμη ένα πλεονέκτημα των Social Media είναι ότι σου προσφέρουν τη δυνατότητα να προσαρμόσεις το περιεχόμενο που δημοσιεύεις, ανάλογα με το κοινό στο οποίο απευθύνεται η επιχείρησή σου. Έτσι, μπορείς να δημοσιεύεις πληροφορίες, προσφορές ή ειδήσεις που απευθύνονται σε συγκεκριμένες ομάδες πελατών, αυξάνοντας έτσι την πιθανότητα να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρει η επιχείρησή σου!

Live chat

Το live chat είναι ένας ακόμη τρόπος επικοινωνίας μιας επιχείρησης με τους πελάτες της, ο οποίος έχει γίνει πολύ δημοφιλής τα τελευταία χρόνια, λόγω της αμεσότητας και της αίσθησης προσωπικής επαφής που προσφέρει.

Υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα στη χρήση live chat για την επικοινωνία μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών. Ένα από αυτά είναι ότι παρέχει άμεση απάντηση στα ερωτήματα και τα αιτήματα των πελατών. Οι πελάτες μπορούν να επικοινωνήσουν με την επιχείρησή σου σε πραγματικό χρόνο και να λάβουν άμεσα απάντηση στα ερωτήματά τους. Έτσι δημιουργείται μια αίσθηση εμπιστοσύνης, επαγγελματισμού και αξιοπιστίας για την επιχείρησή σου!

Ένα άλλο πλεονέκτημα του live chat είναι ότι σου δίνει τη δυνατότητα να προσφέρεις προσωπική εξυπηρέτηση και προσαρμοσμένες λύσεις στους πελάτες σου, αντί για αυτοματοποιημένες απαντήσεις που δεν τους εξυπηρετούν. Επιπλέον, σου επιτρέπει να κατανοήσεις καλύτερα τις ανάγκες τους και να δώσεις προσωπικές συμβουλές, προτάσεις και πληροφορίες για ό,τι τους απασχολεί.

Σήμερα, οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν ψηφιακά κανάλια και πλατφόρμες για να επικοινωνήσουν με τους ήδη υπάρχοντες πελάτες τους, αλλά και για να προσελκύσουν νέους. Οπότε είναι σημαντικό να βρεις ποιά είναι τα κανάλια που σε εξυπηρετούν και να τα αξιοποιήσεις κατάλληλα!