TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Featured

 Στο Δήμο Τρικκαίων: Για τη λακκούβα και τη λάμπα… λύση με ένα κλικ ή ένα τηλεφώνημα

Αυγ 12, 2017
in Featured, Τοπικά
 Στο Δήμο Τρικκαίων: Για τη λακκούβα και τη λάμπα… λύση με ένα κλικ ή ένα τηλεφώνημα
Share on FacebookShare on Twitter

 

Με ένα κλικ ή 10 ψηφία στο τηλέφωνο, ο κάτοικος του Δήμου Τρικκαίων μπορεί πλέον να εξυπηρετηθεί για φωτισμό, καθαριότητα, πράσινο, επισκευή υποδομών. Και με τον ίδιο τρόπο, να έχει ένα πιστοποιητικό στην πόρτα του σπιτιού του! Το γνωστότερο και ως «20000» αποτελεί τη βασική τηλεφωνική και ηλεκτρονική γραμμή εξυπηρέτησης των πολιτών που κατοικούν στον Δήμο Τρικκαίων. Σε συνδυασμό με το delivery πιστοποιητικών και την αξιοποίηση της τεχνολογίας, στόχος είναι η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Η «Γραμμή Δημότη» με βάση τα στοιχεία,
– έχει εξυπηρετήσει 5.095 πολίτες, από τους 7.486 που απευθύνθηκαν σε αυτή
– έχει επιλύσει το 93,95% των αιτημάτων για ηλεκτροφωτισμό εντός του 2017
– ικανοποιεί τα μισά περίπου αιτήματα (41,3%) σε διάστημα μικρότερο της εβδομάδας
–  έχει προωθήσει την αποκομιδή 1.856 ογκωδών απορριμμάτων
– έχει επιλύσει 2.459 αιτήματα για ηλεκτροφωτισμό
– έχει συμβάλλει στην αύξηση κατά 34 και 44 φορές αντιστοίχως, των αιτημάτων για επίλυση θεμάτων συντήρησης υποδομών και πρασίνου
– μειώθηκε κατά 96,5% ο χρόνος απόκρισης στα αιτήματα για ηλεκτροφωτισμό
– επιλύθηκε το 81,05% των αιτημάτων για θέματα πρασίνου το 2016
– λιγότερα αιτήματα πλέον επιλύονται σε διάστημα άνω του 15ημέρου: από το 57,4% του 2015 στο 40,5% του 2017 – και μάλιστα για περισσότερα αιτήματα

Φυσικά, υπάρχουν και θέματα καθυστερήσεων, μη ολοκληρωμένων παρεμβάσεων και ανάγκης να αυτοματοποιηθεί περισσότερο η διαδικασία λειτουργίας της «Γραμμής Δημότη».
Για τον λόγο αυτόν, έχει ήδη γίνει μια τεράστια προεργασία στον τομέα της διασύνδεσης των υπηρεσιών. Κάτι που αποτελεί Λυδία λίθο για την υλοποίηση του προγράμματος βελτίωσης της καθημερινότητας.

Η υπηρεσία λειτουργεί ατύπως από τα τέλη του 2015. Στη διάρκεια του 2016 έγιναν συγκεκριμένες προσπάθειες για να συντονιστούν οι υπηρεσίες, να ολοκληρωθεί το ηλεκτρονικό πρόγραμμα, να καθοριστούν αρμοδιότητες, να αντιμετωπιστούν δυσλειτουργίες, να γίνουν δοκιμές. Πλέον, από το πρώτο εξάμηνο του 2017, η υπηρεσία είναι σε ανάπτυξη και, με τη συμβολή της τεχνολογίας, εξυπηρετεί τους πολίτες.

Πώς λειτουργεί

Ο Δήμος Τρικκαίων αντικατέστησε το παλιότερο – και από τα πρώτα στη χώρα – πρόγραμμα εξυπηρέτησης «Δημοσθeνης», με το «20000».
Στο πρόγραμμα συνδυάζονται η τηλεφωνική και η ηλεκτρονική εξυπηρέτηση, με στόχο την κατά δυνατόν αμεσότερη, συντομότερη και ουσιαστικότερη παρέμβαση στα αιτήματα των πολιτών.

Η λειτουργία είναι απλή. Η αρμόδια υπάλληλος καταχωρεί το αίτημα ανά κατηγορία, ανά αρμόδια διεύθυνση και το «χρεώνει» στον αρμόδιο προϊστάμενο, ο οποίος ενημερώνεται συνεχώς για προσθήκη νέων αιτημάτων.
Ακολούθως, και αναλόγως της πορείας του αιτήματος, αλλάζει χρώμα η ένδειξη που το συνοδεύει στην οθόνη, μέχρι να γίνει πράσινο, κάτι που σημαίνει ότι επιλύθηκε. Μάλιστα, όλη η πορεία του αιτήματος είναι δημοσίως ορατή από τον κάθε πολίτη, στην αίθουσα ελέγχου (control room) του Smart Trikala, στην είσοδο του Δημαρχείου Τρικκαίων.

Πώς επικοινωνεί ο πολίτης

Με 4 διαφορετικούς τρόπους

Τηλεφωνικώς:
Καλώντας το 2431020000, συνομιλεί με την υπάλληλο, αναφέρει όνομα, αριθμό τηλεφώνου, περιοχή και είδος προβλήματος

Ηλεκτρονικώς  (Α)

Ο πολίτης στέλνει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση [email protected], όπου γράφει επίσης όνομα, αριθμό τηλεφώνου, περιοχή και είδος προβλήματος

Ηλεκτρονικώς  (Β)

Μέσω της ειδικής ιστοσελίδας που δημιούργησε ο Δήμος Τρικκαίων, την  «20000.trikalacity.gr» ο ίδιος ο πολίτης γίνεται άμεσος καταγραφέας του προβλήματος, του πιθανού τρόπου επίλυσής του, της τοποθέτησης του στον χάρτη, ακόμη και της προσθήκης φωτογραφίας!

Με app (εφαρμογή) στο κινητό

Ο Δήμος Τρικκαίων, στο πλαίσιο του Smart City δημιούργησε το Trikala Check App. ΜΙα εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα και φορητές συσκευές (τάμπλετς), που προσφέρει ακόμη μία δυνατότητα διασύνδεσης με τις υπηρεσίες του Δήμου. Εκτός ;από τα νέα της ημέρας, το ημερολόγιο εκδηλώσεων, τα χρήσιμα (φαρμακεία, βενζινάδικα), τα αξιοθέατα, σε ειδική φόρμα ο πολίτης μπορεί να υποβάλλει αιτήματα. Μπορεί, δηλαδή, με μια απλή φόρμα υποβολής, να ζητήσει ό,τι και με ένα τηλεφώνημα ή email: αλλαγή λάμπας, συλλογή μεγάλων σε όγκο απορριμμάτων, ζητήματα καθαριότητας, υποδομών, πρασίνου κ.α.
Η εξαιρετικά απλή εφαρμογή δίνει επίσης τη δυνατότητα για προσθήκη φωτογραφίας στο αίτημα, ενώ επίσης παρακολουθείται η πορεία του αιτήματος από την ηλεκτρονικό πίνακα στο Control Room..
Τη συγκεκριμένη εφαρμογή (App) μπορεί κανείς ελεύθερα να την «κατεβάσει»:
– από την ιστοσελίδα του Δήμου Τρικακίων trikalacity.gr αναλόγως του αν διαθέτει συσκευή Android ή iOS
– από τα ηλεκτρονικά καταστήματα πώλησης, με απλή εύρεση, πληκτρολογώντας το Trikala Check App.
Στη συνέχεια γίνεται εγγραφή μέσω τριών επιλογών, facebook, mail  ή με νέο κωδικό.

Και delivery!

Η προσπάθεια του Δήμου Τρικκαίων για άμεση εξυπηρέτηση των πολιτών εισήλθε και στο «εξυπηρέτηση στο σπίτι». Με ένα απλό τηλεφώνημα στο «2431020000»,  ο πολίτης μπορέι να ζητήσει:
1. ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΓΕΝΝΗΣΗΣ
2. ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
3. ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΑ ΜΗΤΡΩΑ ΑΡΡΕΝΩΝ
4. ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΛΗΣΙΕΣΤΕΡΩΝ ΣΥΓΓΕΝΩΝ (ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ)
5. ΛΗΞΙΑΡΧΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΓΕΝΝΗΣΕΩΣ-ΓΑΜΟΥ-ΘΑΝΑΤΟΥ (μετά των σχετικών μεταβολών)
Ο σχετικός κατάλογος θα εμπλουτίζεται σταδιακά.

Ο πολίτης μπορεί να στείλει αίτημα με τους εξής 6 διαφορετικούς τρόπους:
–  Τηλεφωνώντας στο 2431020000
Το αίτημά του καταγράφεται ΑΜΕΣΑ και αποστέλλεται στην αρμόδια υπηρεσία για εκτέλεση
– Τηλεφωνώντας στο 2431351160 για θέματα Ληξιαρχείου
– Τηλεφωνώντας στο 2431351163 για θέματα Δημοτολογίου
– Με email στο [email protected]
– Με φαξ στο 2431077832 για θέματα Ληξιαρχείου
– Με φαξ στο 2431077836 για θέματα Δημοτολογίου
Σto αμέσως επόμενο διάστημα, θα προστεθούν:
– ειδική εφαρμογή στην ιστοσελίδα του Δήμου (trikalacity.gr)
– ειδική εφαρμογή στο http://20000.trikalacity.gr/
Με αυτές ο πολίτης θα μπορεί άμεσα να συμπληρώνει σχετική φόρμα υποβολής αιτήματος ηλεκτρονικώς .

Από το γραφείο Τύπου του Δήμου Τρικκαίων

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Eκδημία του εμβληματικού Γέροντος των Μετεώρων, Αρχιμανδρίτου Ισιδώρου Τσιατά, προηγουμένου της Ιεράς Μονής Βαρλαάμ
Featured

Eκδημία του εμβληματικού Γέροντος των Μετεώρων, Αρχιμανδρίτου Ισιδώρου Τσιατά, προηγουμένου της Ιεράς Μονής Βαρλαάμ

Ιούλ 2, 2025
Αναζητείται ο ιδιοκτήτης 15 μοσχαριών στους Ταξιάρχες
Τοπικά

Κώστας Ούτρας: Απογοητεύτηκα από πολλές κυβερνήσεις στο πως χειρίζεται τα αγροτοκτηνοτροφικά ζητήματα

Ιούλ 2, 2025
Αυτοκινητόδρομος Ε65: Έσπασε το φράγμα του 75% η πρόοδος στα έργα για το βόρειο τμήμα Καλαμπάκα-Εγνατία
Featured

Αυτοκινητόδρομος Ε65: Έσπασε το φράγμα του 75% η πρόοδος στα έργα για το βόρειο τμήμα Καλαμπάκα-Εγνατία

Ιούλ 2, 2025
ΣΥΡΙΖΑ-ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ: Η ΝΕΑ Ν.Ε ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Τοπικά

ΣΥΡΙΖΑ εκλογές ΚΕ: Ποιοι εκλέγονται στην κεντρική επιτροπή του κόμματος από τη Θεσσαλία

Ιούλ 2, 2025
Καιρός: Υποχωρούν οι βροχές και ανεβαίνει η θερμοκρασία – Η πρόγνωση για το Σαββατοκύριακο
Τοπικά

Ημερήσια εκδρομή για καλοκαιρινό μπάνιο διοργανώνουν οι Συνταξιούχοι ΙΚΑ

Ιούλ 2, 2025
Γιάννης Οικονόμου: Στη Δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα
Τοπικά

Εργατικό Κέντρο: Άμεση απόσυρση του νομοσχεδίου για τα εργασιακά

Ιούλ 2, 2025
Next Post
Οι Καλοκαιρινές Εκδηλώσεις του Μο.Σ.Α. Πλατανιωτών

Οι Καλοκαιρινές Εκδηλώσεις του Μο.Σ.Α. Πλατανιωτών

Δύο βραβεία για τον “Σιωπηλό μάρτυρα” του Δημήτρη Κουτσιαμπασάκου με θέμα τις παλιές φυλακές των Τρικάλων

Μια ακόμη βράβευση του ντοκιμαντέρ “Σιωπηλός μάρτυρας” του Δημήτρη Κουτσιαμπασάκου για τις παλιές φυλακές

Οι κανόνες που όλοι πρέπει να σεβόμαστε κατά την επίσκεψή μας στο νεογέννητο

Οι κανόνες που όλοι πρέπει να σεβόμαστε κατά την επίσκεψή μας στο νεογέννητο

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

http://anilioparkfestival.gr/tickets/http://anilioparkfestival.gr/tickets/
Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd