Κατά τη διάρκεια της πρόσφατης επίσκεψής του στην περιοχή μας, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος αναφέρθηκε και στην επόμενη μέρα για τη Θεσσαλία.
Υπογράμμισε ότι η παράδοση του βόρειου τμήματος του Ε65, που συνδέει την Εγνατία Οδό, στο ύψος των Γρεβενών, μέσω Καλαμπάκας και Μετεώρων με την Εθνική Οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης, στο ύψος της Λαμίας, θα είναι καθοριστική για την ανάπτυξη της περιοχής αφού διασχίζει εγκάρσια όλη την γεωγραφική ενότητα. «Το άλλο μεγάλο στοίχημα, πέρα από τις υπόλοιπες αποκαταστάσεις του “Daniel”, είναι να αποδώσουμε σε κυκλοφορία το βόρειο τμήμα του Ε65, μέχρι την εκπνοή του πρώτου εξαμήνου του 2026», σημείωσε, εκφράζοντας βεβαιότητα για την θετική έκβαση και αυτής της προσπάθειας.