TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Ελλάδα

Πώς το μιρμιζέλι και τα φύλλα παίζουν ρόλο στην επιλογή της Καλύμνου ως τόπο διακοπών

Ιούλ 19, 2018
in Ελλάδα
Πώς το μιρμιζέλι και τα φύλλα παίζουν ρόλο στην επιλογή της Καλύμνου ως τόπο διακοπών
Share on FacebookShare on Twitter
Πώς το μιρμιζέλι και τα φύλλα παίζουν ρόλο στην επιλογή της Καλύμνου ως τόπο διακοπών

traditional-dolmades

Τη μύηση των επισκεπτών στη γαστρονομία των νησιών του Νοτίου Αιγαίου, μέσα από παραδοσιακές συνταγές και αυθεντικά τοπικά προϊόντα, έχει στόχο η δράση «Be a local». Η δράση υλοποιείται από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου – Γαστρονομική Περιφέρειατης Ευρώπης 2019, σε συνεργασία με τις κατά τόπους Ενώσεις Ξενοδόχων, φορείς του τουρισμού και την Λέσχη Αρχιμαγείρων Κυκλάδων και Δωδεκανήσου.

Οι ξενοδοχειακές μονάδες, που ήδη έχουν ξεκινήσει και υλοποιούν τη δράση «Be a local» , έχουν διαμορφώσει αναλόγως τα μενού τους και προσφέρουν στους πελάτες τους αυθεντική γαστρονομική εμπειρία, μέσα από παραδοσιακές συνταγές των νησιών, που παρουσιάζονται είτε στην πρωτότυπη μορφή τους, είτε εξελιγμένες στα πρότυπα της σύγχρονης νησιώτικης κουζίνας και παρασκευάζονται με γνήσια τοπικά προϊόντα.

Η πρωτοβουλία Be a local, στην «αλυσίδα» της οποίας προστίθενται διαρκώς νέες ξενοδοχειακές μονάδες, μέσα από την προώθηση και ανάδειξη της νησιώτικης γαστρονομίας, έχει στόχο την διασύνδεση του πρωτογενούς τομέα με την τουριστική βιομηχανία και κατ’ επέκταση, την στήριξη των τοπικών παραγωγών, παράλληλα με άλλες δράσεις της περιφερειακής αρχής που κατατείνουν στον ίδιο στόχο, όπως είναι η συμμετοχή τους, δια μέσου της Περιφέρειας, στις μεγαλύτερες παγκοσμίως, εκθέσεις γαστρονομίας, τροφίμων και ποτών, με σκοπό την εξωστρέφεια και την αναγνωρισιμότητά τους σε νέες αγορές.

18835721_10155424500562490_1744952136177898704_nΣημειώνεται ότι η διασύνδεση τουρισμού και πρωτογενούς τομέα, συνιστά έναν από τους στρατηγικούς στόχους που η Περιφερειακή αρχή έθεσε από τον ξεκίνημα της θητείας της, επιδιώκοντας να αξιοποιήσει στο μέγιστο δυνατόν την διαρκώς αυξανόμενη διεθνή τάση του γαστρονομικού τουρισμού, προς όφελος της τοπικής οικονομίας. Αιχμή του δόρατος στην επίτευξη του στόχου αυτού ήταν η ανάδειξη του νοτίου Αιγαίου σε γαστρονομική περιφέρεια της Ευρώπης για το 2019, μέσα από ένα ευρύ φάσμα δράσεων που ήδη υλοποιούνται και θα κορυφωθούν μέσα στο επόμενο έτος.

Όσον αφορά τον γαστρονομικό τουρισμό, ενδεικτικά της δυναμικής του όπως αναφέρει σε ανακοίνωση της η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, είναι τα ευρήματα πρόσφατης έρευνας της μεγάλης διεθνούς πλατφόρμας ταξιδιωτικών κρατήσεων, Booking.com σύμφωνα με τα οποία:

GASTRONOMIA-AIGAIO

  • Το 54% επιθυμεί να αποκτήσει μοναδικές γαστρονομικές εμπειρίες στις διακοπές.
  • Τέσσερις στους 10 ταξιδιώτες (41%) επιθυμούν να κάνουν διακοπές το 2018 σε ανερχόμενους προορισμούς για το ποτό και το φαγητό τους, έναντι 29% το 2017.
  • Το τοπικό φαγητό θα είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για ταξίδια το 2018, με τα 2/3 (64%) των ταξιδιωτών να επιθυμούν να δοκιμάσουν περισσότερο τοπικές γεύσεις.
  • Το φαγητό θα αποτελέσει ακόμα και καθοριστικό παράγοντα στην επιλογή ταξιδιού με έναν στους 5 (22%) να σκοπεύει να ταξιδέψει σε κάποιον προορισμό απλώς και μόνο για το φαγητό του και το ένα τέταρτο (25%) να αποφεύγει συνειδητά προορισμούς που δεν φημίζονται για τη γαστρονομία τους.
  • Τρεις στους 10 (29%) θα επιλέξουν προορισμό βάσει των κριτικών που συγκεντρώνουν τα τοπικά εστιατόρια.
  • Το ένα τρίτο (31%) προγραμματίζει να τραβήξει περισσότερες φωτογραφίες φαγητού στα ταξίδια το 2018, ώστε να τις δημοσιεύσει στα social media και να τις κοινοποιήσει σε φίλους.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ & https://kalymnosola.com/2018/07/17/%CF%80%CF%8E%CF%82-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%B9%CF%81%CE%BC%CE%B9%CE%B6%CE%AD%CE%BB%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B1-%CF%86%CF%8D%CE%BB%CE%BB%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%B6%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CF%81/

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Υποτροφίες στην Ιαπωνία για Έλληνες φοιτητές – Χωρίς απαίτηση γνώσης Ιαπωνικών
Ελλάδα

Υποτροφίες στην Ιαπωνία για Έλληνες φοιτητές – Χωρίς απαίτηση γνώσης Ιαπωνικών

Απρ 30, 2025
Μηχανοδηγούς αναζητάει η Hellenic Train – Δείτε για ποιες πόλεις
Featured

Μηχανοδηγούς αναζητάει η Hellenic Train – Δείτε για ποιες πόλεις

Απρ 30, 2025
Φορολοταρία Μαρτίου: Δείτε αν κερδίσατε 50.000 ευρώ
Ελλάδα

Φορολοταρία Μαρτίου: Δείτε αν κερδίσατε 50.000 ευρώ

Απρ 29, 2025
Ριζικές αλλαγές στο μοντέλο λειτουργίας του σιδηρόδρομου – Τα βασικά σημεία για υποδομή, τρένα και προσωπικό
Featured

Ριζικές αλλαγές στο μοντέλο λειτουργίας του σιδηρόδρομου – Τα βασικά σημεία για υποδομή, τρένα και προσωπικό

Απρ 29, 2025
Τραγωδία στη ΜΥΚ: Νεκρός ανθυπολοχαγός του Στρατού κατά τη διάρκεια εκπαίδευσης καταδρομέων
Ελλάδα

Τραγωδία στη ΜΥΚ: Νεκρός ανθυπολοχαγός του Στρατού κατά τη διάρκεια εκπαίδευσης καταδρομέων

Απρ 29, 2025
Αιτωλικό: Αδέσποτος σκύλος επιτέθηκε σε ανήλικο – Με σοβαρά τραύματα στο νοσοκομείο
Ελλάδα

Αιτωλικό: Αδέσποτος σκύλος επιτέθηκε σε ανήλικο – Με σοβαρά τραύματα στο νοσοκομείο

Απρ 28, 2025
Next Post
Με ηλιοφάνεια και μελτέμια η Πέμπτη – Πόσο θα φτάσει η θερμοκρασία

Με ηλιοφάνεια και μελτέμια η Πέμπτη - Πόσο θα φτάσει η θερμοκρασία

Το εκπληκτικό εκκλησάκι που φτιάχτηκε από κρασί και χώμα

Το εκπληκτικό εκκλησάκι που φτιάχτηκε από κρασί και χώμα

«Κιβωτός» ή αλλιώς: πώς ένας τρελόπαπας άλλαξε τον κόσμο

«Κιβωτός» ή αλλιώς: πώς ένας τρελόπαπας άλλαξε τον κόσμο

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd