Πώς το μαγαζί σου θα διαχειριστεί την ασφυχτική πίεση

Αν έχεις μια καφετέρια ή άλλη επιχείρηση στον τομέα της εστίασης, σίγουρα έχεις αντιμετωπίσει μέρες, όπου το προσωπικό σου δυσκολεύεται να τα βγάλει πέρα λόγω  υπερβολικού φόρτου. Το τελευταίο που θες είναι δυσαρεστημένοι πελάτες. Μια κακή εμπειρία, σίγουρα θα γίνει θέμα συζήτησης, θα φέρει κακές κριτικές και θα αποτρέψει την δημιουργία ενός καλού ονόματος. Ειδικά τώρα που πλησιάζει το καλοκαίρι, είναι σημαντικό να είσαι έτοιμος. Μην πανικοβάλλεσαι, και ας δούμε πώς θα προετοιμαστείς.

Προσωπικό με εμπειρία

Είναι σημαντικό το προσωπικό του καταστήματος να έχει εμπειρία, ώστε να μπορέσει να διαχειριστεί δύσκολες καταστάσεις. Αν οι υπάλληλοί σου, δεν έχουν δουλέψει ξανά σε απαιτητικές συνθήκες, θα αντιμετωπίσεις πολλά προβλήματα. Οι πιθανότητες να υπάρξουν λάθη στις παραγγελίες και να δημιουργηθεί πανικός, μειώνονται σημαντικά, αν διαθέτεις ετοιμοπόλεμο εργατικό δυναμικό.

Ασύρματη παραγγελιοληψία = επιτυχία

Η ασύρματη παραγγελιοληψία θα λειτουργήσει σαν από μηχανής θεός σε μέρες που επικρατεί πανικός. Το προσωπικό θα μπορέσει πιο εύκολα και γρήγορα να οργανώσει τις παραγγελίες και να αποφύγει τα λάθη. Ειδικά για ιδιότροπους πελάτες, ένα πρόγραμμα παραγγελιών https://www.elink.com.gr/ είναι απαραίτητο. Αν σε κάθε τραπέζι, υπάρχει και κάποιος που θέλει 45 υλικά στο φαγητό του ή καφέ με μαύρη ζάχαρη, μέτριο προς γλυκό και γάλα εβαπορέ, είναι δεδομένο ότι κάτι θα ξεχαστεί. Για αυτό υπάρχει η τεχνολογία.

Η ευγένεια είναι το παν

Η ευγένεια είναι πάντα σημαντική. Ακόμα και σε περιπτώσεις λαθών, αν οι υπάλληλοι σου και εσύ είστε ευγενικοί, κατά πάσα πιθανότητα θα μπορέσετε να κατευνάσετε τα πλήθη και να μετριάσετε τις αρνητικές εντυπώσεις. Μια επιχείρηση με αγενές προσωπικό είναι καταδικασμένη να αποτύχει. Κανείς δεν πρόκειται να την προτείνει στους φίλους του και αυτοί με τη σειρά τους πιθανόν να αποτρέψουν και άλλους πιθανούς πελάτες. Ακόμα, και αν οι πελάτες είναι προκλητικοί, πρέπει να επικρατήσει η ψυχραιμία. Μια συγγνώμη και ένα κέρασμα θα βελτιώσουν την κατάσταση.

Σύστημα POS

Πέρα από την ασύρματη παραγγελιοληψία, οι δυνατότητες της τεχνολογίας δεν σταματούν εδώ. Δεν μπορεί να υπάρξει σύγχρονο κατάστημα εστίασης χωρίς POS και μάλιστα φορητό, ώστε να μη χρειάζονται να μετακινηθούν καθόλου οι πελάτες από τη θέση τους. Αρκετοί από τους πελάτες και ειδικά αυτοί με τις μεγαλύτερες παραγγελίες, ενδέχεται να προτιμήσουν να πληρώσουν με την κάρτα τους. Αν δεν υπάρχει POS στο κατάστημα, τότε η κατάσταση θα γίνει άβολη και κουραστική, ιδιαίτερα αν ο καταναλωτής δεν έχει μετρητά πάνω του. Αν δεν υπάρχει POS, οφείλεις να το αναφέρεις από την αρχή και πιθανότατα θα χάσεις έναν καλό πελάτη.

Οργανώσου κατάλληλα και η δουλειά θα πάει όπως πρέπει!

Συνοψίζοντας, υπάρχουν μέρες που απλά κάνεις την προσευχή σου να πάνε καλά. Πρέπει και εσύ να μεριμνήσεις ουσιαστικά και με δραστικές λύσεις για την επιτυχία της επιχείρησής σου.