TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Θεσσαλία

Πώς είναι να ζεις στους -40ºC: Ο μοναδικός Ελληνας νταλικέρης στον Αρκτικό Κύκλο είναι απο την Καρδίτσα

Μαρ 19, 2019
in Θεσσαλία
Πώς είναι να ζεις στους -40ºC: Ο μοναδικός Ελληνας νταλικέρης στον Αρκτικό Κύκλο είναι απο την Καρδίτσα
Share on FacebookShare on Twitter

Αν ο Iceman ήταν υπαρκτό πρόσωπο και… Ελληνας, τότε δεν θα μπορούσε να ήταν άλλος από τον Τάσο Λάππα, τον μοναδικό Έλληνα που οδηγεί νταλίκα πάνω στις παγωμένες λίμνες του Αρκτικού Κύκλου.

ΣΟΦΙΑ ΧΡΗΣΤΟΥ

Του αρέσει το Βόρειο Σέλλας, αλλά δεν του αρέσει η μοναξιά. Κάπως έτσι ξεκίνησε η συζήτηση μας με τον Τάσο Λάππα, ο οποίος όσο μιλούσε στο iefimerida.gr, ετοίμαζε τις βαλίτσες του καθώς την ίδια μέρα κιόλας έφευγε για τον μακρινό Καναδά.

Η φετινή, είναι η 6η χρονιά που ο Τάσος Λάππας πηγαίνει στον Αρκτικό κύκλο για δουλειά. Θα μείνει εκεί για έξι μήνες, χωρίς συντροφιά, στο βαθύ ψύχος.

Αν ο Iceman ήταν υπαρκτό πρόσωπο και... Ελληνας, τότε δεν θα μπορούσε να ήταν άλλος από τον Τάσο Λάππα, τον μοναδικό Έλληνα που οδηγεί νταλίκα πάνω στις παγωμένες λίμνες του Αρκτικού Κύκλου.Αν ο Iceman ήταν υπαρκτό πρόσωπο και… Ελληνας, τότε δεν θα μπορούσε να ήταν άλλος από τον Τάσο Λάππα, τον μοναδικό Έλληνα που οδηγεί νταλίκα πάνω στις παγωμένες λίμνες του Αρκτικού Κύκλου.

«Αυτό που δεν μ΄αρέσει στην δουλειά μου είναι η μοναξιά. Οι ιθύνοντες στα ορυχεία διαμαντιού και χρυσού που δουλεύω δεν μας επιτρέπουν να έχουμε κανέναν για συνοδηγό μας, ούτε καν σκύλο ή γάτα, γιατί αλλιώς θα πρέπει να πληρώσουν διπλή ασφάλιση. Την δική μου και του συνοδηγού μου. Ετσι ταξιδεύω αποκλειστικά μόνος μου», μας λέει ο Τάσος Λάππας.

Ο Καρδιτσιώτης, λοιπόν, που αναχώρησε για Τορόντο και από εκεί για το Yellowknife όπου θα ξεκινήσει τις πολύωρες διαδρομές προς τα ορυχεία θα κληθεί να περάσει ακόμη μία δύσκολη δοκιμασία, καθώς επί 6 μήνες το σπίτι του θα είναι η η νταλίκα του.

«Το φορτηγό που οδηγώ είναι πλήρως εξοπλισμένο. Η μηχανή είναι «ντυμένη» για να αντέχει στο κρύο και στο εσωτερικό υπάρχει ασύρματος, φούρνος μικροκυμάτων, καφετιέρα, ψυγείο. Μπάνιο κάνω όπου βρω», μας εξηγεί.

Του αρέσει το Βόρειο Σέλλας, αλλά δεν του αρέσει μοναξιά. Κάπως έτσι ξεκίνησε η συζήτηση μας με τον Τάσο Λάππα, ο οποίος όσο μιλούσε στο iefimerida.gr, ετοίμαζε τις βαλίτσες του καθώς την ίδια μέρα κιόλας έφευγε για τον μακρινό Καναδά.Του αρέσει το Βόρειο Σέλλας, αλλά δεν του αρέσει μοναξιά. Κάπως έτσι ξεκίνησε η συζήτηση μας με τον Τάσο Λάππα, ο οποίος όσο μιλούσε στο iefimerida.gr, ετοίμαζε τις βαλίτσες του καθώς την ίδια μέρα κιόλας έφευγε για τον μακρινό Καναδά.

Με τις θερμοκρασίες εκεί να φτάνουν ακόμη και τους -40 βαθμούς Κελσίου, η δουλειά του Τάσου Λάππα χωρίζεται σε δύο φάσεις. Από τον Οκτώβριο μέχρι τον Γενάρη περίπου ξεκινά η περίοδος που γίνεται η «προμεταφορά» καυσίμων από το Yellowknife σε άλλες περιοχές και πίσω και από τον Γενάρη μέχρι τον Μάρτιο -το δυσκολότερο μέρος- καθώς τότε γίνεται η τροφοδοσία των ορυχείων και το πέρασμα από τους πάγους.

«Η τροφοδοσία των ορυχείων μπορεί να γίνει μόνο από τον Φεβρουάριο μέχρι τον Μάρτιο, καθώς μόνο τότε ο καιρός μας το επιτρέπει. Τον υπόλοιπο χρόνο ο μόνος τρόπος που μπορεί να φτάσει κάποιος εκεί είναι μόνο μέσω ελικοπτέρου», μας εξήγησε ο Τάσος Λάππας.

Είναι η 6η χρονιά που ο Τάσος Λάππας φεύγει από την πατρίδα για να δουλέψει στον Αρκτικό κύκλο. Θα μείνει εκεί για έξι μήνες... έξι μήνες χωρίς καμία απολύτως συντροφιά.Είναι η 6η χρονιά που ο Τάσος Λάππας φεύγει από την πατρίδα για να δουλέψει στον Αρκτικό κύκλο. Θα μείνει εκεί για έξι μήνες… έξι μήνες χωρίς καμία απολύτως συντροφιά.

Η διαδρομή που κάνει όλον αυτόν τον καιρό ο Ελληνας νταλικέρης είναι δύσκολη και απαιτητική, καθώς για να διανύσει 6.000 χιλιόμετρα σε μία εβδομάδα, αναγκάζεται να κοιμάται λίγο και να κάνει μικρότερα διαλείμματα για να ξεπιαστεί ή να φάει κάτι.

«Στην πρώτη φάση της δουλειάς μου όπου μεταφέρω καύσιμα, κάνω περίπου 6.000 χιλιόμετρα την εβδομάδα. Οταν όμως ξεκινήσει η περίοδος που θα πρέπει να κατευθυνθώ προς τα ορυχεία, εκεί οδηγώ προσεκτικά. Δεν πρέπει να αναπτύξω μεγάλη ταχύτητα γιατί σε αντίθετη περίπτωση θα προκαλέσω κυματισμό στον πάγο. Ωστόσο αυτό που χαίρομαι να βλέπω σε κάθε διαδρομή είναι το Βόρειο Σέλλας, είναι πραγματικά μαγικό θεάμα», εξήγησε ο Έλληνας Iceman.

Οταν τον ρωτήσαμε για πιθανόν ατυχήματα σε μία τόσο επικίνδυνη δουλειά, ο Τάσος Λάππας μας διηγήθηκε τα δύο πιο σοκαριστικά ατυχήματα που έχει δει ή ακούσει.

«Αυτό που δεν μ΄αρέσει στην δουλειά μου είναι η μοναξιά. Οι ιθύνοντες στα ορυχεία διαμαντιού και χρυσού που δουλεύω δεν μας επιτρέπουν να έχουμε κανέναν για συνοδηγό μας, ούτε καν σκύλο ή γάτα, γιατί αλλιώς θα πρέπει να πληρώσουν διπλή ασφάλιση.«Αυτό που δεν μ΄αρέσει στην δουλειά μου είναι η μοναξιά. Οι ιθύνοντες στα ορυχεία διαμαντιού και χρυσού που δουλεύω δεν μας επιτρέπουν να έχουμε κανέναν για συνοδηγό μας, ούτε καν σκύλο ή γάτα, γιατί αλλιώς θα πρέπει να πληρώσουν διπλή ασφάλιση.

«Αυτό που δεν είχα δει με τα μάτια μου αλλά είχε μαθευτεί ήταν σχετικά με έναν συνάδελφο τον οποίον είχαν βρει παγωμένο στο κάθισμα του φορτηγού του. Φυσικά ποτέ κανείς δεν έμαθε πως έγινε το ατύχημα, παρά μόνο η οικογένειά του. Ενα άλλο περιστατικό είχε ευτυχώς αίσιο τέλος, καθώς ένας άλλος συνάδελφος είχε βρεθεί στα παγωμένα νερά του Αρκτικού κύκλου, όταν ο πάγος είχε σπάσει, βυθίζοντας το φορτηγό του».

Την ώρα μάλιστα που μας διηγούνταν αυτά, στο μυαλό του ήρθε και ένα ατυχές περιστατικό με πρωταγωνιστή τον ίδιο.

«Θυμάμαι είχα βγει έξω από το φορτηγό για να φτιάξω κάτι και η θερμοκρασία ήταν περίπου στους -20. Μέσα στο φορτηγό  λειτουργούσε ο κλιματισμός με αποτέλεσμα εκεί η θερμοκρασία να είναι στους +20 βαθμούς Κελσίου. Χωρίς να το καταλάβω έμεινα πολύ ώρα έξω κι έτσι ο οργανισμός μου έπαθε σοκ μόλις μπήκα στο όχημα από την απότομη αλλαγή θερμοκρασίας. Στην συνέχεια οι γιατροί μου εξήγησαν πως είχα πάθει υποθερμικό σοκ», θυμάται ο Καρδιτσιώτης.

Η διαδρομή που κάνει όλον αυτόν τον καιρό ο Τάσος Λάππας είναι δύσκολη και απαιτητική, καθώς για να διανύσει 6.000 χιλιόμετρα σε μία εβδομάδα, αναγκάζεται να κοιμάται λίγο και να κάνει μικρότερα διαλείμματα για να ξεπιαστεί ή να φάει κάτι.Η διαδρομή που κάνει όλον αυτόν τον καιρό ο Τάσος Λάππας είναι δύσκολη και απαιτητική, καθώς για να διανύσει 6.000 χιλιόμετρα σε μία εβδομάδα, αναγκάζεται να κοιμάται λίγο και να κάνει μικρότερα διαλείμματα για να ξεπιαστεί ή να φάει κάτι.

Παρά τις δυσκολίες και την μοναξιά όμως, ο Τάσος Λάππας βλέπει την δουλειά του σαν μία όμορφη περιπέτεια.

Ωστόσο υπάρχουν και μερικά πράγματα που του λείπουν αυτούς τους 6 μήνες που βρίσκεται στον Βόρειο Καναδά.

Οταν τον ρωτήσαμε για πιθανόν ατυχήματα σε μία τόσο επικίνδυνη δουλειά, ο οδηγός μας εξήγησε πως η πολιτική της εταιρίας απαγορεύει την δημοσιοποίηση τέτοιων ατυχημάτων στον Τύπο. Ωστόσο ο Τάσος Λάππας μας διηγήθηκε τα δύο πιο σοκαριστικά ατυχήματα που έχει δει ή ακούσει.Οταν τον ρωτήσαμε για πιθανόν ατυχήματα σε μία τόσο επικίνδυνη δουλειά, ο οδηγός μας εξήγησε πως η πολιτική της εταιρίας απαγορεύει την δημοσιοποίηση τέτοιων ατυχημάτων στον Τύπο. Ωστόσο ο Τάσος Λάππας μας διηγήθηκε τα δύο πιο σοκαριστικά ατυχήματα που έχει δει ή ακούσει.

Η οικογένειά του και κυρίως τα παιδιά του είναι φυσικά το πρώτο πράγμα που του έρχονται στο μυαλό.

Κατά το εξάμηνο της παραμονής του στον Αρκτικό Κύκλο του λείπει πολύ το ελληνικό φαγητό, ενώ θα ήθελε πολύ να υπάρχει και ένας Ελληνας συνάδελφος εκεί, για να κάνουν παρέα και να λένε δυο κουβέντες.

Αυτό που δεν είχα δει με τα μάτια μου αλλά είχε μαθευτεί ήταν σχετικά με έναν συνάδελφο τον οποίον είχαν βρει παγωμένο στο κάθισμα του φορτηγού του. Φυσικά ποτέ κανείς δεν έμαθε πως έγινε το ατύχημα, παρά μόνο η οικογένειά του.Αυτό που δεν είχα δει με τα μάτια μου αλλά είχε μαθευτεί ήταν σχετικά με έναν συνάδελφο τον οποίον είχαν βρει παγωμένο στο κάθισμα του φορτηγού του. Φυσικά ποτέ κανείς δεν έμαθε πως έγινε το ατύχημα, παρά μόνο η οικογένειά του.

Ο Τάσος Λάππας, υπολογίζει,  «βλέπει»,  τον εαυτό του να κάνει αυτή την δουλειά του για ακόμη περίπου 6 χρόνια, όσο χρειάζεται δηλαδή για να κάνει ένα κομπόδεμα. Οσο για τα χρήματα που παίρνει, μας λέει ότι σίγουρα είναι πολύ περισσότερα από όσα έβγαζε πριν, δουλεύοντας ως ταξιτζής, στην Καρδίτσα.

Ο Τάσος Λάππας σίγουρα έχει κερδίσει με το σπαθί του το χαρακτηρισμό του Ελληνα Iceman. Τα ρίσκα του άλλωστε και η τόλμη του τον «έκαναν» να είναι ο πρώτος Ελληνας οδηγός που δουλεύει στον Αρκτικό Κύκλο.

Η οικογένειά και κυρίως τα παιδιά του είναι φυσικά το πρώτο πράγμα που του έρχονται στο μυαλό, ενώ αν υπήρχαν δύο επιπλέον πράγματα που θα ήθελε να έχει μαζί του στην δουλειά αυτό θα ήταν τον ελληνικό φαγητό κι έναν Ελληνα συνάδελφο, καθώς είναι ο μόνος Ελληνας εκει.Η οικογένειά και κυρίως τα παιδιά του είναι φυσικά το πρώτο πράγμα που του έρχονται στο μυαλό, ενώ αν υπήρχαν δύο επιπλέον πράγματα που θα ήθελε να έχει μαζί του στην δουλειά αυτό θα ήταν τον ελληνικό φαγητό κι έναν Ελληνα συνάδελφο, καθώς είναι ο μόνος Ελληνας εκει.

Φωτογραφίες: Facebook

Πηγή: Πώς είναι να ζεις στους -40ºC: Ο μοναδικός Ελληνας νταλικέρης στον Αρκτικό Κύκλο μιλά στο iefimerida.gr [εικόνες] | iefimerida.gr

πηγή :https://www.iefimerida.gr/news/451169/pos-einai-na-zeis-stoys-40oc-o-monadikos-ellinas-ntalikeris-ston-arktiko-kyklo-mila-sto?fbclid=IwAR16FcojUdtYGToP_0PljxmNq-SWnVs0PjNaVR56dBzXBG32oo_kWwijHmg#/

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Η αντίδραση του Πέτρου Τατσόπουλου στην αυριανή συνάντηση Χριστιανών στον Βόλο (EIKONA)
Θεσσαλία

Η αντίδραση του Πέτρου Τατσόπουλου στην αυριανή συνάντηση Χριστιανών στον Βόλο (EIKONA)

Μαΐ 2, 2025
Έφυγε μόλις στα 25 του έτη ο ιατρός, Κωνσταντίνος Ηλ. Παπαγεωργόπουλος – Με καταγωγή από την Καρδίτσα
Θεσσαλία

Έφυγε μόλις στα 25 του έτη ο ιατρός, Κωνσταντίνος Ηλ. Παπαγεωργόπουλος – Με καταγωγή από την Καρδίτσα

Μαΐ 2, 2025
Βρέθηκε η 61χρονη που είχε εξαφανιστεί στην Καρδίτσα
Θεσσαλία

Απίστευτη απόπειρα κλοπής σε μίνι μάρκετ του Βόλου: Έκρυβε τα ποτά μέσα στο εσώρουχό της – Την εγκλώβισε ο υπάλληλος

Μαΐ 2, 2025
Σοκ στους Κωφούς Αλμυρού: Ανδρας επιτέθηκε με χορτοκοπτικό και τραυμάτισε σοβαρά 55χρονο στο πόδι (ΕΙΚΟΝΕΣ)
Θεσσαλία

Τραυματισμένος από όπλο μεταφέρθηκε 59χρονος άνδρας στο νοσοκομείο Καρδίτσας

Μαΐ 2, 2025
Ανδρουλάκης από Βόλο: Γιατί δηλώνει σοκαρισμένος από τον Α. Μπέο – Τι είπε για τον Δ. Κουρέτα
Θεσσαλία

Ανδρουλάκης από Βόλο: Γιατί δηλώνει σοκαρισμένος από τον Α. Μπέο – Τι είπε για τον Δ. Κουρέτα

Μαΐ 2, 2025
Στις 11 Ιουνίου η πρώτη δίκη για την τραγωδία των Τεμπών στη Λάρισα – Τι αφορά
Featured

Στις 11 Ιουνίου η πρώτη δίκη για την τραγωδία των Τεμπών στη Λάρισα – Τι αφορά

Μαΐ 2, 2025
Next Post
Δύο Έλληνες γυρίζουν τη Γροιλανδία: Εκεί που ο ήλιος δεν δύει ποτέ

Δύο Έλληνες γυρίζουν τη Γροιλανδία: Εκεί που ο ήλιος δεν δύει ποτέ

Ένα από τα μεγαλύτερα ποτάμια σπήλαια του κόσμου βρίσκεται στην Ελλάδα

Ένα από τα μεγαλύτερα ποτάμια σπήλαια του κόσμου βρίσκεται στην Ελλάδα

Οι 15 εκπληκτικές παραλίες της Μήλου που την κάνουν μοναδική και τόσο «ερwτική»

Οι 15 εκπληκτικές παραλίες της Μήλου που την κάνουν μοναδική και τόσο «ερwτική»

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd