Με ιδιαίτερη κατάνυξη και την συμμετοχή πλήθους πιστών τελέστηκε ο πανηγυρικός Εσπερινός στο Εκκλησάκι του Αγίου Γεωργίου προς Τιμή του Αγίου Γεωργίου.Ακολούθησε Αρτοκλασία και το προσκύνημα της Εικόνας από τους παρευρισκόμενους. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών και Αναπληρωτής Δημάρχου κ. Αθανάσιος Κωστάκης, η Εντεταλμένη Σύμβουλος Πολιτισμού κ. Βασιλική Παλλαντζά, οι δημοτικοί Σύμβουλοι κ. Απόστολος Γκουλιόπουλος, κ. Γεώργιος Χήρας , κ. Ευάγγελος Κουτής και η κ. Έφη Μπλαντζώνη.