Πανελλαδική Ημέρα Δράσης Νοσηλευτών: Η εντατικοποίηση…χτυπά στο κόκκινο

Την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στο Γ.Ν. Τρικάλων καταγγέλλουν οι νοσηλευτές  και απαιτούμε  άμεσα λύσεις. Οι νοσηλευτές στο  Γ.Ν. Τρικάλων, αντιμετωπίζουμε χρόνια τη βαρβαρότητα της πολιτικής που ακολουθείται στην Υγεία. Η υποστελέχωση του νοσοκομείου μας εξαιτίας της ολοένα και μεγαλύτερης υποχρηματοδότησης από το κράτος και της εμπορευματοποίησης της υγείας δημιουργεί επικίνδυνες συνθήκες εργασίας για τους νοσηλευτές και νοσηλείας για τους ασθενείς.

Οι μισθοί μας είναι εξευτελιστικοί, δεν καλύπτουν ούτε τις βασικές ανάγκες. Ακόμα πιο εξευτελιστική είναι η αμοιβή μας σε Υπερωρίες, νυχτερινά, αργίες……

Το Γ.Ν.Τρικάλων που καλύπτει ανάγκες  περίθαλψης Υγείας-Πρόληψης και  μεγαλώνει σε υποδομές, κλινικές, τμήματα-ΜΟΝΑΔΕΣ- το νοσηλευτικό προσωπικό μειώνεται και ο Οργανισμός του Γ.Ν.Τ, ΔΕΝ μπορεί να καλύψει τις υπάρχουσες ανάγκες.

Στην Νοσηλευτική υπηρεσία οι ..υποτιθέμενες ανάγκες   καλύπτονται με  πάνω από 110 Νοσηλευτές, Επικουρικούς, Ειδικότητες και με αποσπάσεις από άλλα Νοσοκομεία.

Ως αποτέλεσμα:

Αυτές οι εξοντωτικές συνθήκες έχουν ως αποτέλεσμα εξουθενωμένο νοσηλευτικό προσωπικό, που δουλεύει έχοντας ξεπεράσει τα όρια των δυνατοτήτων του, επισφαλείς συνθήκες εργασίας και νοσηλείας, παραιτήσεις νοσηλευτών- συμβασιούχων και μόνιμων.

Ευθύνη για αυτή την κατάσταση έχουν η κυβέρνηση, οι Διοικήσεις  τόσο του Νοσοκομείου μας αλλά και της 5η ΥΠΕ,  και τους λέμε:

Δεν αντέχουμε και απαιτούμε:

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ ΣΤΟ  Γ.Ν. ΤΡΙΚΑΛΩΝ