Ο Δήμος Βόλου δια της Αντιδημαρχίας Τουρισμού φιλοξένησε από τις 30 Μαΐου έως τις 5 Ιουνίου 2025 τον γνωστό Ολλανδό blogger Nesley van Eijk, δημιουργό του δημοφιλούς ταξιδιωτικού blog grieksblauw.nl και του αντίστοιχου λογαριασμού στο Instagram (@grieksblauw). Η φιλοξενία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο ταξιδιού εξοικείωσης (press trip) με στόχο την ενίσχυση της εξωστρέφειας και τη διεθνή προβολή του Βόλου και του Πηλίου και σε συνεργασία με το γραφείο εξωτερικού του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού Κάτω Χωρών.
Ο Nesley van Eijk, με πολυετή ταξιδιωτική εμπειρία αποκλειστικά στην Ελλάδα και με σημαντικό κοινό από την Ολλανδία και τις Κάτω Χώρες, ταξίδεψε για πρώτη φορά στον Βόλο και το Πήλιο, καταγράφοντας κάθε εμπειρία του με εικόνες και ιστορίες για τους ψηφιακούς του αναγνώστες. Η φιλοξενία του οργανώθηκε από τον Δήμο Βόλου, σε συνεργασία με το Γραφείο Κάτω Χωρών του ΕΟΤ, και με τη συμβολή των Δήμων Ζαγοράς-Μουρεσίου και Νοτίου Πηλίου, ενώ τη διαμονή του προσέφερε η Ένωση Ξενοδόχων Νομού Μαγνησίας, μέσω μελών της.
Το grieksblauw.nl αποτελεί ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα και εξειδικευμένα ταξιδιωτικά blogs για την Ελλάδα στην ολλανδική αγορά, με συνεπή παρουσία άνω των 10 ετών και κοινό που αποτελείται από χιλιάδες ενεργούς αναγνώστες που αναζητούν αυθεντικές εμπειρίες στη χώρα μας. Μέσα από προσωπική γραφή, φωτογραφίες υψηλής αισθητικής και ουσιαστική γνώση της ελληνικής κουλτούρας, ο Nesley van Eijk έχει χτίσει μια σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό του, το οποίο επηρεάζει άμεσα σε ταξιδιωτικές αποφάσεις. Η παρουσία του Βόλου και του Πηλίου σε αυτό το περιβάλλον προσφέρει στοχευμένη και ποιοτική προβολή, σε ένα κοινό που ταξιδεύει συχνά στην Ελλάδα και που ανήκει στους στόχους του προορισμού, αναζητώντας προορισμούς με χαρακτήρα, τοπική ταυτότητα και βιωματικές δραστηριότητες. Η συμμετοχή του VolosPelion σε αυτή τη δράση ενισχύει τη θέση της περιοχής στον ταξιδιωτικό χάρτη της Ολλανδίας και των Κάτω Χωρών, προβάλλοντας την με σύγχρονο τρόπο, συνδυάζοντας μέσα και τρόπους προώθησης στο κοινό.
Το ταξίδι του blogger ξεκίνησε με παραμονή στον Βόλο, με στόχο τη γνωριμία με την αστική, τουριστική και ιστορική καρδιά της περιοχής. Περιηγήθηκε στο εμπορικό κέντρο της πόλης, στην παραλία, δοκίμασε τσίπουρο και θαλασσινούς μεζέδες στα ξακουστά «τσιπουράδικα» του Βόλου, επισκέφθηκε το Αθανασάκειο Αρχαιολογικό Μουσείο και το Μουσείο Πόλης, αλλά γνώρισε και λιγότερο γνωστές γωνιές και γειτονιές του προορισμού, βιώνοντας τον τουριστικό χαρακτήρα του Βόλου ως σύγχρονη πόλη με γαστρονομική ταυτότητα, πόλη λιμάνι, και ταυτόχρονα μια πόλη με αντιπροσωπευτικό ελληνικό τρόπο ζωής. Δεν έλλειψε η γνωριμία με την νυχτερινή διασκέδαση, οι περιηγήσεις σε εστιατόρια και καφέ, η επαφή με τους ντόπιους και τις τοπικές συνήθειες.
Στη συνέχεια εξερεύνησε το Πήλιο μέσα από εμπειρίες όπως η διαδρομή με το ιστορικό Τρενάκι του Πηλίου από τα Λεχώνια μέχρι τις Μηλιές, με πεζοπορία στα μονοπάτια των χωριών Pelion Routes, με επισκέψεις σε χωριά και εκκλησιές καθώς και με βόλτες με σκάφος σε γνωστές αλλά και κρυμμένες παραλίες και θαλασσοσπηλιές σε όλο το μήκος του προορισμού, κάνοντας τον εμβληματικό γύρω του Πηλίου. Η περιήγηση σε παραδοσιακά χωριά ολοκληρώθηκε για άλλη μια φορά με επισκέψεις στην Μακρινίτσα και την Πορταριά και με γεύσεις από τοπικά προϊόντα και συνταγές μέσα από cooking lessons κατανοώντας τον αυθεντικό τρόπο ζωής και τη φιλοξενία των κατοίκων, αλλά και τις δυνατότητες τουριστικής φιλοξενίας και συνδυασμένης τουριστικής εμπειρίας βουνού – θάλασσας, και κατανόησης του προορισμού με ενεργητικό και συμμετοχικό τρόπο μέσα από τα μάτια του ταξιδιώτη.
Η εμπειρία καταγράφηκε αναλυτικά από τον blogger με στόχο την ψηφιακή προβολή του Βόλου και του Πηλίου σε κοινό που αναζητά εμπειρικά ταξίδια, αυθεντικούς προορισμούς και ελληνικές τοποθεσίες πέρα από τα καθιερωμένα. Με σύγχρονες τουριστικές υποδομές, πλούσια φύση, ιστορία, πολιτισμό και εξαιρετική γαστρονομία, ο Βόλος και το Πήλιο παρουσιάζονται ως ολοκληρωμένος προορισμός 12 μηνών, που μπορεί να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις του σύγχρονου Ευρωπαίου ταξιδιώτη.
Η δράση αποτελεί μέρος της στρατηγικής του Δήμου Βόλου για την τουριστική ανάπτυξη και την ψηφιακή εξωστρέφεια της περιοχής, επενδύοντας σε στοχευμένες συνεργασίες και στην ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της περιοχής σε απαιτητικές ευρωπαϊκές αγορές στόχους, σε συνέργεια και συνεργασία με τους τοπικούς φορείς. Η Αντιδήμαρχος τουρισμού Βόλου κ. Μελπομένη Λαζάρου δήλωσε: «Με τη δράση αυτή της Αντιδήμαρχίας Τουρισμού του Δήμου Βόλου ολοκληρώνεται το πρώτο μέρος των δράσεων προβολής του προορισμού προς το εξωτερικό για το 2025. Ευχαριστώ τους Δήμους και τους επαγγελματικούς φορείς συνεργάτες μας του προορισμούVolosPelion, δηλαδή τους Δήμους Ζαγοράς Μουρεσίου και Νοτίου Πηλίου και την Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας, τον Σύλλογο Ιδιοκτητών Τουριστικών Καταλυμάτων Μαγνησίας και το Επιμελητήριο Μαγνησίας που με συνεχή συνεργασία προωθήσαμε τον τόπο σε όλες τις ώριμες και νέες αγορές και εύχομαι σε όλες και όλους τους επισκέπτες και επαγγελματίες του τόπου μας ένα όμορφο, ήρεμο και αξέχαστο ελληνικό καλοκαίρι στον Βόλο και το Πήλιο.»



