Ο Τοτός λέει στην Αννούλα:
-Αύριο, μετά το σχολείο, έλα στο σπίτι μου, δεν θα είναι κανείς.
-Εντάξει! απαντά εκείνη.
Την επόμενη μέρα η Αννούλα πάει στο σπίτι του Τοτού και πράγματι δεν ήταν κανείς!
© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd
Ο Τοτός λέει στην Αννούλα:
-Αύριο, μετά το σχολείο, έλα στο σπίτι μου, δεν θα είναι κανείς.
-Εντάξει! απαντά εκείνη.
Την επόμενη μέρα η Αννούλα πάει στο σπίτι του Τοτού και πράγματι δεν ήταν κανείς!