Ο Τοτός, η Αννούλα και ο… κανείς!

Ο Τοτός λέει στην Αννούλα:

-Αύριο, μετά το σχολείο, έλα στο σπίτι μου, δεν θα είναι κανείς.

-Εντάξει! απαντά εκείνη.

Την επόμενη μέρα η Αννούλα πάει στο σπίτι του Τοτού και πράγματι δεν ήταν κανείς!