Ποιος ήταν ο «χρυσός τρόπος» της εμβληματικής πλέον παρουσίασης τέλεια σκηνοθετημένης

Ο CEO της Apple Steve Jobs κρατάει ένα Apple iPhone στο συνέδριο MacWorld στο Σαν Φρανσίσκο στις 9 Ιανουαρίου 2007. Το iPhone εισήγαγε την ευκολία των οθονών αφής τη στιγμή που το φυσικό πληκτρολόγιο ήταν ακόμα η μόδα στο smartphone με τις μεγαλύτερες πωλήσεις – το BlackBerry – όταν ο Jobs έβγαλε για πρώτη φορά από την τσέπη του αυτό που ήταν υπολογιστής, φωτογραφική μηχανή και συσκευή αναπαραγωγής μουσικής all-in-one το 2007
Για να αποφευχθεί αυτός ο κίνδυνος, οι μηχανικοί της Apple βρήκαν μια λύση: «τον χρυσό τρόπο». Αυτό ήταν ένα τέλεια διαδοχικό σενάριο που ο Jobs έπρεπε να ακολουθήσει κατά γράμμα. Εάν όλα ακολουθούνταν στο δεύτερο, το iPhone θα κρατούσε. Αν όχι, θα αποτύγχανε. Ο Jobs είχε επίσης αρκετές πανομοιότυπες μονάδες κρυμμένες στη σκηνή. Εάν ένα iPhone μπλόκαρε, θα μπορούσε διακριτικά να μεταβεί στο επόμενο χωρίς να το παρατηρήσει κανείς.
Η συνδεσιμότητα ήταν μια άλλη πρόκληση. Με ένα δωμάτιο γεμάτο ειδικούς, το Wi-Fi ήταν ασταθές. Η Apple τροποποίησε τους δρομολογητές AirPort για να μεταδίδει σε συχνότητα που προορίζεται για την Ιαπωνία, εκτός του συνηθισμένου εύρους στις Ηνωμένες Πολιτείες. Για κλήσεις, η AT&T εγκατέστησε μια ειδική κεραία κινητής τηλεφωνίας και τα iPhone επίδειξης προγραμματίστηκαν να εμφανίζουν πέντε γραμμές δικτύου ανά πάσα στιγμή, ανεξάρτητα από την πραγματική ποιότητα σήματος.
Και όμως, ενάντια σε όλες τις πιθανότητες, η παρουσίαση ήταν ένας θρίαμβος. Ο Jobs έκανε τη μία επίδειξη μετά την άλλη με άψογη ρευστότητα: μουσική, βίντεο, περιήγηση στο διαδίκτυο, κλήσεις, μηνύματα… μέχρι τη διάσημη στιγμή που, χάρη στους Χάρτες Google, εντόπισε ένα Starbucks και παρήγγειλε 4.000 καφέδες. Το κοινό δεν τους είδε ποτέ να έρχονται. Η συνέχεια της ιστορίας γνωστή…