TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Απόψεις

O Σ.Υ.Ε.Τ.Ε. δίνει απαντήσεις σε ζητήματα εργαζομένων της Εθνικής Τράπεζας

Οκτ 16, 2020
in Απόψεις
O Σ.Υ.Ε.Τ.Ε.  δίνει απαντήσεις σε ζητήματα εργαζομένων της Εθνικής Τράπεζας
Share on FacebookShare on Twitter
O Σ.Υ.Ε.Τ.Ε. ME ΣΥΝΕΧΕΙΣ  ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ  ΔΙΝΕΙ ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ 
ΣΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ

Ο Κώτσιος Αθανάσιος, Μέλος του Δ.Σ. του Νομαρχιακού Παραρτήματος του Συλλόγου Υπαλλήλων Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος και Εκπρόσωπος της Δημοκρατικής Συνδικαλιστικής Ενότητας (ΔΗ.ΣΥ.Ε.) στον νομό Λάρισας με δελτίο τύπου προς την εφημερίδα TRIKALAVIEW, ενημερώνει τους Τραπεζοϋπαλλήλους του νομού Τρικάλων και γενικά της Θεσσαλίας, για την επίλυση εργασιακών ζητημάτων τους.
Ζούμε σε μια εποχή μεγάλων αλλαγών γεμάτη προκλήσεις και αβεβαιότητες.
Η 2η φάση της πανδημίας με βάση τα επιδημιολογικά στοιχεία και τις εκτιμήσεις των ειδικών θα είναι πιο δύσκολη.
Οι επιπτώσεις της υγειονομικής κρίσης στην οικονομία, στην κοινωνία, στην εργασία, στον τρόπο που ζούμε και εργαζόμαστε δημιουργούν νέα δεδομένα.
Η τηλεργασία έχει ήδη εισβάλει στο επάγγελμά μας, στην ζωή μας και οι επιπτώσεις στις εργασιακές σχέσεις είναι ήδη ορατές.
Η επόμενη ημέρα μετά την πανδημία μας υποχρεώνει από τώρα να προετοιμαστούμε θεσμικά και συνδικαλιστικά για αυτά που έρχονται, έτσι ώστε η επιστροφή στη νέα κανονικότητα να μην γίνει σε βάρος των δικαιωμάτων μας και της εργασίας.
Σε ότι αφορά μια σειρά ζητήματα που το τελευταίο διάστημα εκκρεμούσαν και μας απασχολούσαν, μετά από συνεχείς παρεμβάσεις του Σ.Υ.Ε.Τ.Ε. προς την Διοίκηση, έχουν δρομολογηθεί τα εξής :
Το ζήτημα των Chief Tellers – Tellers
Η Διοίκηση της Τράπεζας στα πλαίσια του ψηφιακού μετασχηματισμού και της εφαρμογής του νέου πελατοκεντρικού μοντέλου, προχωράει μονομερώς σε ενέργειες που πλήττουν τις αποδοχές συγκεκριμένων κατηγοριών εργαζομένων, των tellers και chief tellers. H μείωση των παραδοσιακών τραπεζικών εργασιών που εξυπηρετούνταν κατά κύριο λόγο από τα γκισέ των τραπεζών και η αντικατάσταση τους από τη χρήση εναλλακτικών δικτύων, δεν μπορεί να αποτελεί αφορμή για βλαπτική μεταβολή στα εισοδήματα αυτών των κατηγοριών των συναδέλφων.
Ο Σ.Υ.Ε.Τ.Ε. έγκαιρα έστειλε ανοιχτή επιστολή στη Διοίκηση ζητώντας να γίνει ομαλά η μετάβαση στη νέα ψηφιοποιημένη εποχή χωρίς δυσμενείς υπηρεσιακές και οικονομικές συνέπειες για τους συναδέλφους.
Η Διοίκηση αρχικά αποδέχτηκε το αίτημα μας και σε πρώτη φάση μέχρι το τέλος του έτους δεν θα υπάρξει καμία μεταβολή στα επιδόματα των tellers και των chief tellers ανεξαρτήτως των θέσεων που προβλέπονται με βάση το πελατοκεντρικό μοντέλο λειτουργίας του Δικτύου.
Καλούμε τη Διοίκηση να προχωρήσει άμεσα σε ένα συγκεκριμένο προγραμματισμό ομαλής και σταδιακής μετάβασης στην νέα τραπεζική πραγματικότητα έτσι ώστε όλοι οι συνάδελφοι να αξιοποιηθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο χωρίς να αισθάνονται ότι «τιμωρούνται» από την Τράπεζα. Ο προγραμματισμός αυτός θα πρέπει να περιλαμβάνει:
• Μετατροπή όλων των θέσεων C.T., που καταργούνται λόγω του πελατοκεντρικού μοντέλου, σε προσωποπαγείς, ώστε σε κάθε περίπτωση κανένας συνάδελφος να μην απολέσει το επίδομα του C.T. έως ότου τοποθετηθεί σε ανώτερη ιεραρχικά οργανική θέση.
• Σε ότι αφορά τους tellers πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι η όποια περεταίρω μείωση θέσεων οφείλει να γίνει με ομαλό τρόπο, λαμβάνοντας υπόψη ότι οι περισσότεροι από τους συγκεκριμένους συναδέλφους ασκούν τα συγκεκριμένα καθήκοντα για πάρα πολλά χρόνια, με αποτέλεσμα να έχουν βασίσει τον οικογενειακό τους προγραμματισμό στο συγκεκριμένο εισόδημα.
• Τοποθέτηση όλων των στελεχών που εδώ και πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα βρίσκονται στη διάθεση της Διεύθυνσης Δικτύου ενώ ασκούν κανονικά τα καθήκοντα τους στα Καταστήματα.
BONUS Δικτύου λόγω Πανδημίας
Ο Σ.Υ.Ε.Τ.Ε. με επιστολή του ήδη από τις 30 Απριλίου 2020 είχε ζητήσει από τη Διοίκηση να προχωρήσει στη χορήγηση έκτακτης αμοιβής στους εργαζομένους του Δικτύου Καταστημάτων, λόγω της Πανδημίας. Μετά από άσκηση συνεχούς πίεσης όλο αυτό το διάστημα, η Διοίκηση μας ενημέρωσε ότι εγκρίθηκε το σχετικό κονδύλι και ολοκληρώνονται άμεσα οι απαιτούμενες διαδικασίες προκειμένου να ξεκινήσει η καταβολή του bonus το αργότερο μέχρι τέλος Οκτωβρίου.
Αποζημίωση τεστ Covid-19 σε Μονάδες εκτός Αττικής-Θεσσαλονίκης
Μετά από οδηγίες της Τράπεζας και σχετική δέσμευση της Διοίκηση ότι θα προχωρήσει στην πλήρη κάλυψη των εξόδων τεστ για τον Covid-19, διαπιστώσαμε ότι υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση στην διαδικασία αποζημίωσης των συναδέλφων, τη στιγμή μάλιστα που πρόκειται για ένα τεστ πολύ υψηλού κόστους. Μετά από παρέμβασή μας η Διοίκηση δεσμεύτηκε ότι θα επιταχύνει άμεσα τις σχετικές διαδικασίες.
 
Ενημέρωση για Ασφαλιστικά Θέματα
Με έκπληξη παρακολουθούμε το τελευταίο διάστημα να αναπτύσσεται μια ιδιαίτερη παραφιλολογία, μέσω διάφορων ανακοινώσεων-φημών, κτλ., που αντικειμενικά δημιουργεί σύγχυση αναφορικά με τα ασφαλιστικά δικαιώματα ορισμένων κατηγοριών εργαζομένων.
Η ενημέρωση για τα ασφαλιστικά δικαιώματα, για τους όρους και τις προϋποθέσεις συνταξιοδότησης των εργαζομένων στην Ε.Τ.Ε. απαιτούν ιδιαίτερη προσοχή και σοβαρότητα. Όταν κάποιοι μιλούν δημόσια για αυτά τα ζητήματα οφείλουν πρώτα να έχουν ακριβή και πλήρη γνώση. Χρειάζεται υπεύθυνη στάση.
 Ο μόνος φορέας που μπορεί να απαντήσει με απόλυτη ακρίβεια και υπευθυνότητα για τους όρους και τις προϋποθέσεις συνταξιοδότησης των συναδέλφων είναι ο φορέας που θα εκδώσει και την σύνταξη των εργαζομένων.
Επομένως, υπενθυμίζουμε στους εργαζομένους ότι αρμόδιοι για τα ασφαλιστικά θέματα των εργαζομένων στην Τράπεζα είναι το Παράρτημα του Ε.Φ.Κ.Α. (Δραγατσανίου 8) και η Διεύθυνση Ασφαλιστικών Οργανισμών (Α.Ο.Π.Ε.Τ.Ε.).
Συστήνουμε να απευθύνεστε πρώτα σε αυτούς για οποιοδήποτε ασφαλιστικό ζήτημα σας απασχολεί, προκειμένου να λαμβάνετε ορθή και έγκυρη ενημέρωση.
Η εποχή μας απαιτεί ενότητα, αλληλεγγύη, επαγρύπνηση και ετοιμότητα από όλους και σε κάθε επίπεδο.
Η εποχή που ζούμε απαιτεί ένα συνδικαλιστικό κίνημα αγωνιστικό, αξιόπιστο και κυρίως έτοιμο που ξέρει να διεκδικεί και να διαπρσγματεύεται αποτελεσματικά, υπερασπιζόμενο τα πραγματικά συμφέροντα των εργαζόμενων.

 

———- Forwarded message ———
Από: Sakis Kotsios <[email protected]>
Date: Πέμ, 15 Οκτ 2020, 19:58
Subject: O Σ.Υ.Ε.Τ.Ε. ME ΣΥΝΕΧΕΙΣ  ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ  ΔΙΝΕΙ ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ  ΣΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ Ο Κώτσιος Αθανάσιος, Μέλος του Δ.Σ. του Νομαρχιακού Παραρτήματος του Συλλόγου Υπαλλήλων Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος (Σ.Υ.Ε.Τ.Ε.) και Εκπρόσωπος της Δημοκρατικής Συνδικαλιστικής Ενότητας (ΔΗ.ΣΥ.Ε.) στον νομό Λάρισας με δελτίο τύπου προς την εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΛΑΡΙΣΑΣ, ενημερώνει τους Τραπεζοϋπαλλήλους του νομού και γενικά της Θεσσαλίας, για την επίλυση εργασιακών ζητημάτων τους.
To: ΝΟΥΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ <[email protected]>
O Σ.Υ.Ε.Τ.Ε. ME ΣΥΝΕΧΕΙΣ 
ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ 
ΔΙΝΕΙ ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ 
ΣΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ
 
Ο Κώτσιος Αθανάσιος, Μέλος του Δ.Σ. του Νομαρχιακού Παραρτήματος του Συλλόγου Υπαλλήλων Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος και Εκπρόσωπος της Δημοκρατικής Συνδικαλιστικής Ενότητας (ΔΗ.ΣΥ.Ε.) στον νομό Λάρισας με δελτίο τύπου προς την εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΛΑΡΙΣΑΣ, ενημερώνει τους Τραπεζοϋπαλλήλους του νομού και γενικά της Θεσσαλίας, για την επίλυση εργασιακών ζητημάτων τους.
Ζούμε σε μια εποχή μεγάλων αλλαγών γεμάτη προκλήσεις και αβεβαιότητες.
Η 2η φάση της πανδημίας με βάση τα επιδημιολογικά στοιχεία και τις εκτιμήσεις των ειδικών θα είναι πιο δύσκολη.
Οι επιπτώσεις της υγειονομικής κρίσης στην οικονομία, στην κοινωνία, στην εργασία, στον τρόπο που ζούμε και εργαζόμαστε δημιουργούν νέα δεδομένα.
Η τηλεργασία έχει ήδη εισβάλει στο επάγγελμά μας, στην ζωή μας και οι επιπτώσεις στις εργασιακές σχέσεις είναι ήδη ορατές.
Η επόμενη ημέρα μετά την πανδημία μας υποχρεώνει από τώρα να προετοιμαστούμε θεσμικά και συνδικαλιστικά για αυτά που έρχονται, έτσι ώστε η επιστροφή στη νέα κανονικότητα να μην γίνει σε βάρος των δικαιωμάτων μας και της εργασίας.
Σε ότι αφορά μια σειρά ζητήματα που το τελευταίο διάστημα εκκρεμούσαν και μας απασχολούσαν, μετά από συνεχείς παρεμβάσεις του Σ.Υ.Ε.Τ.Ε. προς την Διοίκηση, έχουν δρομολογηθεί τα εξής :
Το ζήτημα των Chief Tellers – Tellers
Η Διοίκηση της Τράπεζας στα πλαίσια του ψηφιακού μετασχηματισμού και της εφαρμογής του νέου πελατοκεντρικού μοντέλου, προχωράει μονομερώς σε ενέργειες που πλήττουν τις αποδοχές συγκεκριμένων κατηγοριών εργαζομένων, των tellers και chief tellers. H μείωση των παραδοσιακών τραπεζικών εργασιών που εξυπηρετούνταν κατά κύριο λόγο από τα γκισέ των τραπεζών και η αντικατάσταση τους από τη χρήση εναλλακτικών δικτύων, δεν μπορεί να αποτελεί αφορμή για βλαπτική μεταβολή στα εισοδήματα αυτών των κατηγοριών των συναδέλφων.
Ο Σ.Υ.Ε.Τ.Ε. έγκαιρα έστειλε ανοιχτή επιστολή στη Διοίκηση ζητώντας να γίνει ομαλά η μετάβαση στη νέα ψηφιοποιημένη εποχή χωρίς δυσμενείς υπηρεσιακές και οικονομικές συνέπειες για τους συναδέλφους.
Η Διοίκηση αρχικά αποδέχτηκε το αίτημα μας και σε πρώτη φάση μέχρι το τέλος του έτους δεν θα υπάρξει καμία μεταβολή στα επιδόματα των tellers και των chief tellers ανεξαρτήτως των θέσεων που προβλέπονται με βάση το πελατοκεντρικό μοντέλο λειτουργίας του Δικτύου.
Καλούμε τη Διοίκηση να προχωρήσει άμεσα σε ένα συγκεκριμένο προγραμματισμό ομαλής και σταδιακής μετάβασης στην νέα τραπεζική πραγματικότητα έτσι ώστε όλοι οι συνάδελφοι να αξιοποιηθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο χωρίς να αισθάνονται ότι «τιμωρούνται» από την Τράπεζα. Ο προγραμματισμός αυτός θα πρέπει να περιλαμβάνει:
• Μετατροπή όλων των θέσεων C.T., που καταργούνται λόγω του πελατοκεντρικού μοντέλου, σε προσωποπαγείς, ώστε σε κάθε περίπτωση κανένας συνάδελφος να μην απολέσει το επίδομα του C.T. έως ότου τοποθετηθεί σε ανώτερη ιεραρχικά οργανική θέση.
• Σε ότι αφορά τους tellers πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι η όποια περεταίρω μείωση θέσεων οφείλει να γίνει με ομαλό τρόπο, λαμβάνοντας υπόψη ότι οι περισσότεροι από τους συγκεκριμένους συναδέλφους ασκούν τα συγκεκριμένα καθήκοντα για πάρα πολλά χρόνια, με αποτέλεσμα να έχουν βασίσει τον οικογενειακό τους προγραμματισμό στο συγκεκριμένο εισόδημα.
• Τοποθέτηση όλων των στελεχών που εδώ και πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα βρίσκονται στη διάθεση της Διεύθυνσης Δικτύου ενώ ασκούν κανονικά τα καθήκοντα τους στα Καταστήματα.
BONUS Δικτύου λόγω Πανδημίας
Ο Σ.Υ.Ε.Τ.Ε. με επιστολή του ήδη από τις 30 Απριλίου 2020 είχε ζητήσει από τη Διοίκηση να προχωρήσει στη χορήγηση έκτακτης αμοιβής στους εργαζομένους του Δικτύου Καταστημάτων, λόγω της Πανδημίας. Μετά από άσκηση συνεχούς πίεσης όλο αυτό το διάστημα, η Διοίκηση μας ενημέρωσε ότι εγκρίθηκε το σχετικό κονδύλι και ολοκληρώνονται άμεσα οι απαιτούμενες διαδικασίες προκειμένου να ξεκινήσει η καταβολή του bonus το αργότερο μέχρι τέλος Οκτωβρίου.
Αποζημίωση τεστ Covid-19 σε Μονάδες εκτός Αττικής-Θεσσαλονίκης
Μετά από οδηγίες της Τράπεζας και σχετική δέσμευση της Διοίκηση ότι θα προχωρήσει στην πλήρη κάλυψη των εξόδων τεστ για τον Covid-19, διαπιστώσαμε ότι υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση στην διαδικασία αποζημίωσης των συναδέλφων, τη στιγμή μάλιστα που πρόκειται για ένα τεστ πολύ υψηλού κόστους. Μετά από παρέμβασή μας η Διοίκηση δεσμεύτηκε ότι θα επιταχύνει άμεσα τις σχετικές διαδικασίες.
 
Ενημέρωση για Ασφαλιστικά Θέματα
Με έκπληξη παρακολουθούμε το τελευταίο διάστημα να αναπτύσσεται μια ιδιαίτερη παραφιλολογία, μέσω διάφορων ανακοινώσεων-φημών, κτλ., που αντικειμενικά δημιουργεί σύγχυση αναφορικά με τα ασφαλιστικά δικαιώματα ορισμένων κατηγοριών εργαζομένων.
Η ενημέρωση για τα ασφαλιστικά δικαιώματα, για τους όρους και τις προϋποθέσεις συνταξιοδότησης των εργαζομένων στην Ε.Τ.Ε. απαιτούν ιδιαίτερη προσοχή και σοβαρότητα. Όταν κάποιοι μιλούν δημόσια για αυτά τα ζητήματα οφείλουν πρώτα να έχουν ακριβή και πλήρη γνώση. Χρειάζεται υπεύθυνη στάση.
 Ο μόνος φορέας που μπορεί να απαντήσει με απόλυτη ακρίβεια και υπευθυνότητα για τους όρους και τις προϋποθέσεις συνταξιοδότησης των συναδέλφων είναι ο φορέας που θα εκδώσει και την σύνταξη των εργαζομένων.
Επομένως, υπενθυμίζουμε στους εργαζομένους ότι αρμόδιοι για τα ασφαλιστικά θέματα των εργαζομένων στην Τράπεζα είναι το Παράρτημα του Ε.Φ.Κ.Α. (Δραγατσανίου 8) και η Διεύθυνση Ασφαλιστικών Οργανισμών (Α.Ο.Π.Ε.Τ.Ε.).
Συστήνουμε να απευθύνεστε πρώτα σε αυτούς για οποιοδήποτε ασφαλιστικό ζήτημα σας απασχολεί, προκειμένου να λαμβάνετε ορθή και έγκυρη ενημέρωση.
Η εποχή μας απαιτεί ενότητα, αλληλεγγύη, επαγρύπνηση και ετοιμότητα από όλους και σε κάθε επίπεδο.
Η εποχή που ζούμε απαιτεί ένα συνδικαλιστικό κίνημα αγωνιστικό, αξιόπιστο και κυρίως έτοιμο που ξέρει να διεκδικεί και να διαπρσγματεύεται αποτελεσματικά, υπερασπιζόμενο τα πραγματικά συμφέροντα των εργαζόμενων.
———- Forwarded message ———
Από: Sakis Kotsios <[email protected]>
Date: Πέμ, 15 Οκτ 2020, 19:53
Subject: O Σ.Υ.Ε.Τ.Ε. ME ΣΥΝΕΧΕΙΣ  ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ  ΔΙΝΕΙ ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ  ΣΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ Ο Κώτσιος Αθανάσιος, Μέλος του Δ.Σ. του Νομαρχιακού Παραρτήματος του Συλλόγου Υπαλλήλων Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος (Σ.Υ.Ε.Τ.Ε.) και Εκπρόσωπος της Δημοκρατικής Συνδικαλιστικής Ενότητας (ΔΗ.ΣΥ.Ε.) στον νομό Λάρισας με δελτίο τύπου προς την εφημερίδα LARISSAPRESS, ενημερώνει τους Τραπεζοϋπαλλήλους του νομού και γενικά της Θεσσαλίας, για την επίλυση εργασιακών ζητημάτων τους.
To: <[email protected]>
O Σ.Υ.Ε.Τ.Ε. ME ΣΥΝΕΧΕΙΣ 
ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ 
ΔΙΝΕΙ ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ 
ΣΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ
 
Ο Κώτσιος Αθανάσιος, Μέλος του Δ.Σ. του Νομαρχιακού Παραρτήματος του Συλλόγου Υπαλλήλων Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος και Εκπρόσωπος της Δημοκρατικής Συνδικαλιστικής Ενότητας (ΔΗ.ΣΥ.Ε.) στον νομό Λάρισας με δελτίο τύπου προς την εφημερίδα LARISSAPRESS, ενημερώνει τους Τραπεζοϋπαλλήλους του νομού και γενικά της Θεσσαλίας, για την επίλυση εργασιακών ζητημάτων τους.
Ζούμε σε μια εποχή μεγάλων αλλαγών γεμάτη προκλήσεις και αβεβαιότητες.
Η 2η φάση της πανδημίας με βάση τα επιδημιολογικά στοιχεία και τις εκτιμήσεις των ειδικών θα είναι πιο δύσκολη.
Οι επιπτώσεις της υγειονομικής κρίσης στην οικονομία, στην κοινωνία, στην εργασία, στον τρόπο που ζούμε και εργαζόμαστε δημιουργούν νέα δεδομένα.
Η τηλεργασία έχει ήδη εισβάλει στο επάγγελμά μας, στην ζωή μας και οι επιπτώσεις στις εργασιακές σχέσεις είναι ήδη ορατές.
Η επόμενη ημέρα μετά την πανδημία μας υποχρεώνει από τώρα να προετοιμαστούμε θεσμικά και συνδικαλιστικά για αυτά που έρχονται, έτσι ώστε η επιστροφή στη νέα κανονικότητα να μην γίνει σε βάρος των δικαιωμάτων μας και της εργασίας.
Σε ότι αφορά μια σειρά ζητήματα που το τελευταίο διάστημα εκκρεμούσαν και μας απασχολούσαν, μετά από συνεχείς παρεμβάσεις του Σ.Υ.Ε.Τ.Ε. προς την Διοίκηση, έχουν δρομολογηθεί τα εξής :
Το ζήτημα των Chief Tellers – Tellers
Η Διοίκηση της Τράπεζας στα πλαίσια του ψηφιακού μετασχηματισμού και της εφαρμογής του νέου πελατοκεντρικού μοντέλου, προχωράει μονομερώς σε ενέργειες που πλήττουν τις αποδοχές συγκεκριμένων κατηγοριών εργαζομένων, των tellers και chief tellers. H μείωση των παραδοσιακών τραπεζικών εργασιών που εξυπηρετούνταν κατά κύριο λόγο από τα γκισέ των τραπεζών και η αντικατάσταση τους από τη χρήση εναλλακτικών δικτύων, δεν μπορεί να αποτελεί αφορμή για βλαπτική μεταβολή στα εισοδήματα αυτών των κατηγοριών των συναδέλφων.
Ο Σ.Υ.Ε.Τ.Ε. έγκαιρα έστειλε ανοιχτή επιστολή στη Διοίκηση ζητώντας να γίνει ομαλά η μετάβαση στη νέα ψηφιοποιημένη εποχή χωρίς δυσμενείς υπηρεσιακές και οικονομικές συνέπειες για τους συναδέλφους.
Η Διοίκηση αρχικά αποδέχτηκε το αίτημα μας και σε πρώτη φάση μέχρι το τέλος του έτους δεν θα υπάρξει καμία μεταβολή στα επιδόματα των tellers και των chief tellers ανεξαρτήτως των θέσεων που προβλέπονται με βάση το πελατοκεντρικό μοντέλο λειτουργίας του Δικτύου.
Καλούμε τη Διοίκηση να προχωρήσει άμεσα σε ένα συγκεκριμένο προγραμματισμό ομαλής και σταδιακής μετάβασης στην νέα τραπεζική πραγματικότητα έτσι ώστε όλοι οι συνάδελφοι να αξιοποιηθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο χωρίς να αισθάνονται ότι «τιμωρούνται» από την Τράπεζα. Ο προγραμματισμός αυτός θα πρέπει να περιλαμβάνει:
• Μετατροπή όλων των θέσεων C.T., που καταργούνται λόγω του πελατοκεντρικού μοντέλου, σε προσωποπαγείς, ώστε σε κάθε περίπτωση κανένας συνάδελφος να μην απολέσει το επίδομα του C.T. έως ότου τοποθετηθεί σε ανώτερη ιεραρχικά οργανική θέση.
• Σε ότι αφορά τους tellers πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι η όποια περεταίρω μείωση θέσεων οφείλει να γίνει με ομαλό τρόπο, λαμβάνοντας υπόψη ότι οι περισσότεροι από τους συγκεκριμένους συναδέλφους ασκούν τα συγκεκριμένα καθήκοντα για πάρα πολλά χρόνια, με αποτέλεσμα να έχουν βασίσει τον οικογενειακό τους προγραμματισμό στο συγκεκριμένο εισόδημα.
• Τοποθέτηση όλων των στελεχών που εδώ και πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα βρίσκονται στη διάθεση της Διεύθυνσης Δικτύου ενώ ασκούν κανονικά τα καθήκοντα τους στα Καταστήματα.
BONUS Δικτύου λόγω Πανδημίας
Ο Σ.Υ.Ε.Τ.Ε. με επιστολή του ήδη από τις 30 Απριλίου 2020 είχε ζητήσει από τη Διοίκηση να προχωρήσει στη χορήγηση έκτακτης αμοιβής στους εργαζομένους του Δικτύου Καταστημάτων, λόγω της Πανδημίας. Μετά από άσκηση συνεχούς πίεσης όλο αυτό το διάστημα, η Διοίκηση μας ενημέρωσε ότι εγκρίθηκε το σχετικό κονδύλι και ολοκληρώνονται άμεσα οι απαιτούμενες διαδικασίες προκειμένου να ξεκινήσει η καταβολή του bonus το αργότερο μέχρι τέλος Οκτωβρίου.
Αποζημίωση τεστ Covid-19 σε Μονάδες εκτός Αττικής-Θεσσαλονίκης
Μετά από οδηγίες της Τράπεζας και σχετική δέσμευση της Διοίκηση ότι θα προχωρήσει στην πλήρη κάλυψη των εξόδων τεστ για τον Covid-19, διαπιστώσαμε ότι υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση στην διαδικασία αποζημίωσης των συναδέλφων, τη στιγμή μάλιστα που πρόκειται για ένα τεστ πολύ υψηλού κόστους. Μετά από παρέμβασή μας η Διοίκηση δεσμεύτηκε ότι θα επιταχύνει άμεσα τις σχετικές διαδικασίες.
 
Ενημέρωση για Ασφαλιστικά Θέματα
Με έκπληξη παρακολουθούμε το τελευταίο διάστημα να αναπτύσσεται μια ιδιαίτερη παραφιλολογία, μέσω διάφορων ανακοινώσεων-φημών, κτλ., που αντικειμενικά δημιουργεί σύγχυση αναφορικά με τα ασφαλιστικά δικαιώματα ορισμένων κατηγοριών εργαζομένων.
Η ενημέρωση για τα ασφαλιστικά δικαιώματα, για τους όρους και τις προϋποθέσεις συνταξιοδότησης των εργαζομένων στην Ε.Τ.Ε. απαιτούν ιδιαίτερη προσοχή και σοβαρότητα. Όταν κάποιοι μιλούν δημόσια για αυτά τα ζητήματα οφείλουν πρώτα να έχουν ακριβή και πλήρη γνώση. Χρειάζεται υπεύθυνη στάση.
 Ο μόνος φορέας που μπορεί να απαντήσει με απόλυτη ακρίβεια και υπευθυνότητα για τους όρους και τις προϋποθέσεις συνταξιοδότησης των συναδέλφων είναι ο φορέας που θα εκδώσει και την σύνταξη των εργαζομένων.
Επομένως, υπενθυμίζουμε στους εργαζομένους ότι αρμόδιοι για τα ασφαλιστικά θέματα των εργαζομένων στην Τράπεζα είναι το Παράρτημα του Ε.Φ.Κ.Α. (Δραγατσανίου 8) και η Διεύθυνση Ασφαλιστικών Οργανισμών (Α.Ο.Π.Ε.Τ.Ε.).
Συστήνουμε να απευθύνεστε πρώτα σε αυτούς για οποιοδήποτε ασφαλιστικό ζήτημα σας απασχολεί, προκειμένου να λαμβάνετε ορθή και έγκυρη ενημέρωση.
Η εποχή μας απαιτεί ενότητα, αλληλεγγύη, επαγρύπνηση και ετοιμότητα από όλους και σε κάθε επίπεδο.
Η εποχή που ζούμε απαιτεί ένα συνδικαλιστικό κίνημα αγωνιστικό, αξιόπιστο και κυρίως έτοιμο που ξέρει να διεκδικεί και να διαπρσγματεύεται αποτελεσματικά, υπερασπιζόμενο τα πραγματικά συμφέροντα των εργαζόμενων.
———- Forwarded message ———
Από: Sakis Kotsios <[email protected]>
Date: Πέμ, 15 Οκτ 2020, 19:37
Subject: O Σ.Υ.Ε.Τ.Ε. ME ΣΥΝΕΧΕΙΣ  ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ  ΔΙΝΕΙ ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ  ΣΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ Ο Κώτσιος Αθανάσιος, Μέλος του Δ.Σ. του Νομαρχιακού Παραρτήματος του Συλλόγου Υπαλλήλων Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος (Σ.Υ.Ε.Τ.Ε.) και Εκπρόσωπος της Δημοκρατικής Συνδικαλιστικής Ενότητας (ΔΗ.ΣΥ.Ε.) στον νομό Λάρισας με δελτίο τύπου προς την εφημερίδα ILARISSA, ενημερώνει τους Τραπεζοϋπαλλήλους του νομού και γενικά της Θεσσαλίας, για την επίλυση εργασιακών ζητημάτων τους.
To: <[email protected]>
O Σ.Υ.Ε.Τ.Ε. ME ΣΥΝΕΧΕΙΣ 
ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ 
ΔΙΝΕΙ ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ 
ΣΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ
 
Ο Κώτσιος Αθανάσιος, Μέλος του Δ.Σ. του Νομαρχιακού Παραρτήματος του Συλλόγου Υπαλλήλων Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος και Εκπρόσωπος της Δημοκρατικής Συνδικαλιστικής Ενότητας (ΔΗ.ΣΥ.Ε.) στον νομό Λάρισας με δελτίο τύπου προς την εφημερίδα ILARISSA, ενημερώνει τους Τραπεζοϋπαλλήλους του νομού και γενικά της Θεσσαλίας, για την επίλυση εργασιακών ζητημάτων τους.
Ζούμε σε μια εποχή μεγάλων αλλαγών γεμάτη προκλήσεις και αβεβαιότητες.
Η 2η φάση της πανδημίας με βάση τα επιδημιολογικά στοιχεία και τις εκτιμήσεις των ειδικών θα είναι πιο δύσκολη.
Οι επιπτώσεις της υγειονομικής κρίσης στην οικονομία, στην κοινωνία, στην εργασία, στον τρόπο που ζούμε και εργαζόμαστε δημιουργούν νέα δεδομένα.
Η τηλεργασία έχει ήδη εισβάλει στο επάγγελμά μας, στην ζωή μας και οι επιπτώσεις στις εργασιακές σχέσεις είναι ήδη ορατές.
Η επόμενη ημέρα μετά την πανδημία μας υποχρεώνει από τώρα να προετοιμαστούμε θεσμικά και συνδικαλιστικά για αυτά που έρχονται, έτσι ώστε η επιστροφή στη νέα κανονικότητα να μην γίνει σε βάρος των δικαιωμάτων μας και της εργασίας.
Σε ότι αφορά μια σειρά ζητήματα που το τελευταίο διάστημα εκκρεμούσαν και μας απασχολούσαν, μετά από συνεχείς παρεμβάσεις του Σ.Υ.Ε.Τ.Ε. προς την Διοίκηση, έχουν δρομολογηθεί τα εξής :
Το ζήτημα των Chief Tellers – Tellers
Η Διοίκηση της Τράπεζας στα πλαίσια του ψηφιακού μετασχηματισμού και της εφαρμογής του νέου πελατοκεντρικού μοντέλου, προχωράει μονομερώς σε ενέργειες που πλήττουν τις αποδοχές συγκεκριμένων κατηγοριών εργαζομένων, των tellers και chief tellers. H μείωση των παραδοσιακών τραπεζικών εργασιών που εξυπηρετούνταν κατά κύριο λόγο από τα γκισέ των τραπεζών και η αντικατάσταση τους από τη χρήση εναλλακτικών δικτύων, δεν μπορεί να αποτελεί αφορμή για βλαπτική μεταβολή στα εισοδήματα αυτών των κατηγοριών των συναδέλφων.
Ο Σ.Υ.Ε.Τ.Ε. έγκαιρα έστειλε ανοιχτή επιστολή στη Διοίκηση ζητώντας να γίνει ομαλά η μετάβαση στη νέα ψηφιοποιημένη εποχή χωρίς δυσμενείς υπηρεσιακές και οικονομικές συνέπειες για τους συναδέλφους.
Η Διοίκηση αρχικά αποδέχτηκε το αίτημα μας και σε πρώτη φάση μέχρι το τέλος του έτους δεν θα υπάρξει καμία μεταβολή στα επιδόματα των tellers και των chief tellers ανεξαρτήτως των θέσεων που προβλέπονται με βάση το πελατοκεντρικό μοντέλο λειτουργίας του Δικτύου.
Καλούμε τη Διοίκηση να προχωρήσει άμεσα σε ένα συγκεκριμένο προγραμματισμό ομαλής και σταδιακής μετάβασης στην νέα τραπεζική πραγματικότητα έτσι ώστε όλοι οι συνάδελφοι να αξιοποιηθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο χωρίς να αισθάνονται ότι «τιμωρούνται» από την Τράπεζα. Ο προγραμματισμός αυτός θα πρέπει να περιλαμβάνει:
• Μετατροπή όλων των θέσεων C.T., που καταργούνται λόγω του πελατοκεντρικού μοντέλου, σε προσωποπαγείς, ώστε σε κάθε περίπτωση κανένας συνάδελφος να μην απολέσει το επίδομα του C.T. έως ότου τοποθετηθεί σε ανώτερη ιεραρχικά οργανική θέση.
• Σε ότι αφορά τους tellers πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι η όποια περεταίρω μείωση θέσεων οφείλει να γίνει με ομαλό τρόπο, λαμβάνοντας υπόψη ότι οι περισσότεροι από τους συγκεκριμένους συναδέλφους ασκούν τα συγκεκριμένα καθήκοντα για πάρα πολλά χρόνια, με αποτέλεσμα να έχουν βασίσει τον οικογενειακό τους προγραμματισμό στο συγκεκριμένο εισόδημα.
• Τοποθέτηση όλων των στελεχών που εδώ και πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα βρίσκονται στη διάθεση της Διεύθυνσης Δικτύου ενώ ασκούν κανονικά τα καθήκοντα τους στα Καταστήματα.
BONUS Δικτύου λόγω Πανδημίας
Ο Σ.Υ.Ε.Τ.Ε. με επιστολή του ήδη από τις 30 Απριλίου 2020 είχε ζητήσει από τη Διοίκηση να προχωρήσει στη χορήγηση έκτακτης αμοιβής στους εργαζομένους του Δικτύου Καταστημάτων, λόγω της Πανδημίας. Μετά από άσκηση συνεχούς πίεσης όλο αυτό το διάστημα, η Διοίκηση μας ενημέρωσε ότι εγκρίθηκε το σχετικό κονδύλι και ολοκληρώνονται άμεσα οι απαιτούμενες διαδικασίες προκειμένου να ξεκινήσει η καταβολή του bonus το αργότερο μέχρι τέλος Οκτωβρίου.
Αποζημίωση τεστ Covid-19 σε Μονάδες εκτός Αττικής-Θεσσαλονίκης
Μετά από οδηγίες της Τράπεζας και σχετική δέσμευση της Διοίκηση ότι θα προχωρήσει στην πλήρη κάλυψη των εξόδων τεστ για τον Covid-19, διαπιστώσαμε ότι υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση στην διαδικασία αποζημίωσης των συναδέλφων, τη στιγμή μάλιστα που πρόκειται για ένα τεστ πολύ υψηλού κόστους. Μετά από παρέμβασή μας η Διοίκηση δεσμεύτηκε ότι θα επιταχύνει άμεσα τις σχετικές διαδικασίες.
 
Ενημέρωση για Ασφαλιστικά Θέματα
Με έκπληξη παρακολουθούμε το τελευταίο διάστημα να αναπτύσσεται μια ιδιαίτερη παραφιλολογία, μέσω διάφορων ανακοινώσεων-φημών, κτλ., που αντικειμενικά δημιουργεί σύγχυση αναφορικά με τα ασφαλιστικά δικαιώματα ορισμένων κατηγοριών εργαζομένων.
Η ενημέρωση για τα ασφαλιστικά δικαιώματα, για τους όρους και τις προϋποθέσεις συνταξιοδότησης των εργαζομένων στην Ε.Τ.Ε. απαιτούν ιδιαίτερη προσοχή και σοβαρότητα. Όταν κάποιοι μιλούν δημόσια για αυτά τα ζητήματα οφείλουν πρώτα να έχουν ακριβή και πλήρη γνώση. Χρειάζεται υπεύθυνη στάση.
 Ο μόνος φορέας που μπορεί να απαντήσει με απόλυτη ακρίβεια και υπευθυνότητα για τους όρους και τις προϋποθέσεις συνταξιοδότησης των συναδέλφων είναι ο φορέας που θα εκδώσει και την σύνταξη των εργαζομένων.
Επομένως, υπενθυμίζουμε στους εργαζομένους ότι αρμόδιοι για τα ασφαλιστικά θέματα των εργαζομένων στην Τράπεζα είναι το Παράρτημα του Ε.Φ.Κ.Α. (Δραγατσανίου 8) και η Διεύθυνση Ασφαλιστικών Οργανισμών (Α.Ο.Π.Ε.Τ.Ε.).
Συστήνουμε να απευθύνεστε πρώτα σε αυτούς για οποιοδήποτε ασφαλιστικό ζήτημα σας απασχολεί, προκειμένου να λαμβάνετε ορθή και έγκυρη ενημέρωση.
Η εποχή μας απαιτεί ενότητα, αλληλεγγύη, επαγρύπνηση και ετοιμότητα από όλους και σε κάθε επίπεδο.
Η εποχή που ζούμε απαιτεί ένα συνδικαλιστικό κίνημα αγωνιστικό, αξιόπιστο και κυρίως έτοιμο που ξέρει να διεκδικεί και να διαπρσγματεύεται αποτελεσματικά, υπερασπιζόμενο τα πραγματικά συμφέροντα των εργαζόμενων.
———- Forwarded message ———
Από: Sakis Kotsios <[email protected]>
Date: Πέμ, 15 Οκτ 2020, 19:27
Subject: O Σ.Υ.Ε.Τ.Ε. ME ΣΥΝΕΧΕΙΣ  ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ  ΔΙΝΕΙ ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ  ΣΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ Ο Κώτσιος Αθανάσιος, Μέλος του Δ.Σ. του Νομαρχιακού Παραρτήματος του Συλλόγου Υπαλλήλων Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος (Σ.Υ.Ε.Τ.Ε.) και Εκπρόσωπος της Δημοκρατικής Συνδικαλιστικής Ενότητας (ΔΗ.ΣΥ.Ε.) στον νομό Λάρισας με δελτίο τύπου προς την εφημερίδα LARISSANET, ενημερώνει τους Τραπεζοϋπαλλήλους του νομού και γενικά της Θεσσαλίας, για την επίλυση εργασιακών ζητημάτων τους.
To: Christos Bechlivanos (larissanet.gr) <[email protected]>
O Σ.Υ.Ε.Τ.Ε. ME ΣΥΝΕΧΕΙΣ 
ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ 
ΔΙΝΕΙ ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ 
ΣΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ
 
Ο Κώτσιος Αθανάσιος, Μέλος του Δ.Σ. του Νομαρχιακού Παραρτήματος του Συλλόγου Υπαλλήλων Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος και Εκπρόσωπος της Δημοκρατικής Συνδικαλιστικής Ενότητας (ΔΗ.ΣΥ.Ε.) στον νομό Λάρισας με δελτίο τύπου προς την εφημερίδα LARISSANET, ενημερώνει τους Τραπεζοϋπαλλήλους του νομού και γενικά της Θεσσαλίας, για την επίλυση εργασιακών ζητημάτων τους.
Ζούμε σε μια εποχή μεγάλων αλλαγών γεμάτη προκλήσεις και αβεβαιότητες.
Η 2η φάση της πανδημίας με βάση τα επιδημιολογικά στοιχεία και τις εκτιμήσεις των ειδικών θα είναι πιο δύσκολη.
Οι επιπτώσεις της υγειονομικής κρίσης στην οικονομία, στην κοινωνία, στην εργασία, στον τρόπο που ζούμε και εργαζόμαστε δημιουργούν νέα δεδομένα.
Η τηλεργασία έχει ήδη εισβάλει στο επάγγελμά μας, στην ζωή μας και οι επιπτώσεις στις εργασιακές σχέσεις είναι ήδη ορατές.
Η επόμενη ημέρα μετά την πανδημία μας υποχρεώνει από τώρα να προετοιμαστούμε θεσμικά και συνδικαλιστικά για αυτά που έρχονται, έτσι ώστε η επιστροφή στη νέα κανονικότητα να μην γίνει σε βάρος των δικαιωμάτων μας και της εργασίας.
Σε ότι αφορά μια σειρά ζητήματα που το τελευταίο διάστημα εκκρεμούσαν και μας απασχολούσαν, μετά από συνεχείς παρεμβάσεις του Σ.Υ.Ε.Τ.Ε. προς την Διοίκηση, έχουν δρομολογηθεί τα εξής :
Το ζήτημα των Chief Tellers – Tellers
Η Διοίκηση της Τράπεζας στα πλαίσια του ψηφιακού μετασχηματισμού και της εφαρμογής του νέου πελατοκεντρικού μοντέλου, προχωράει μονομερώς σε ενέργειες που πλήττουν τις αποδοχές συγκεκριμένων κατηγοριών εργαζομένων, των tellers και chief tellers. H μείωση των παραδοσιακών τραπεζικών εργασιών που εξυπηρετούνταν κατά κύριο λόγο από τα γκισέ των τραπεζών και η αντικατάσταση τους από τη χρήση εναλλακτικών δικτύων, δεν μπορεί να αποτελεί αφορμή για βλαπτική μεταβολή στα εισοδήματα αυτών των κατηγοριών των συναδέλφων.
Ο Σ.Υ.Ε.Τ.Ε. έγκαιρα έστειλε ανοιχτή επιστολή στη Διοίκηση ζητώντας να γίνει ομαλά η μετάβαση στη νέα ψηφιοποιημένη εποχή χωρίς δυσμενείς υπηρεσιακές και οικονομικές συνέπειες για τους συναδέλφους.
Η Διοίκηση αρχικά αποδέχτηκε το αίτημα μας και σε πρώτη φάση μέχρι το τέλος του έτους δεν θα υπάρξει καμία μεταβολή στα επιδόματα των tellers και των chief tellers ανεξαρτήτως των θέσεων που προβλέπονται με βάση το πελατοκεντρικό μοντέλο λειτουργίας του Δικτύου.
Καλούμε τη Διοίκηση να προχωρήσει άμεσα σε ένα συγκεκριμένο προγραμματισμό ομαλής και σταδιακής μετάβασης στην νέα τραπεζική πραγματικότητα έτσι ώστε όλοι οι συνάδελφοι να αξιοποιηθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο χωρίς να αισθάνονται ότι «τιμωρούνται» από την Τράπεζα. Ο προγραμματισμός αυτός θα πρέπει να περιλαμβάνει:
• Μετατροπή όλων των θέσεων C.T., που καταργούνται λόγω του πελατοκεντρικού μοντέλου, σε προσωποπαγείς, ώστε σε κάθε περίπτωση κανένας συνάδελφος να μην απολέσει το επίδομα του C.T. έως ότου τοποθετηθεί σε ανώτερη ιεραρχικά οργανική θέση.
• Σε ότι αφορά τους tellers πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι η όποια περεταίρω μείωση θέσεων οφείλει να γίνει με ομαλό τρόπο, λαμβάνοντας υπόψη ότι οι περισσότεροι από τους συγκεκριμένους συναδέλφους ασκούν τα συγκεκριμένα καθήκοντα για πάρα πολλά χρόνια, με αποτέλεσμα να έχουν βασίσει τον οικογενειακό τους προγραμματισμό στο συγκεκριμένο εισόδημα.
• Τοποθέτηση όλων των στελεχών που εδώ και πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα βρίσκονται στη διάθεση της Διεύθυνσης Δικτύου ενώ ασκούν κανονικά τα καθήκοντα τους στα Καταστήματα.
BONUS Δικτύου λόγω Πανδημίας
Ο Σ.Υ.Ε.Τ.Ε. με επιστολή του ήδη από τις 30 Απριλίου 2020 είχε ζητήσει από τη Διοίκηση να προχωρήσει στη χορήγηση έκτακτης αμοιβής στους εργαζομένους του Δικτύου Καταστημάτων, λόγω της Πανδημίας. Μετά από άσκηση συνεχούς πίεσης όλο αυτό το διάστημα, η Διοίκηση μας ενημέρωσε ότι εγκρίθηκε το σχετικό κονδύλι και ολοκληρώνονται άμεσα οι απαιτούμενες διαδικασίες προκειμένου να ξεκινήσει η καταβολή του bonus το αργότερο μέχρι τέλος Οκτωβρίου.
Αποζημίωση τεστ Covid-19 σε Μονάδες εκτός Αττικής-Θεσσαλονίκης
Μετά από οδηγίες της Τράπεζας και σχετική δέσμευση της Διοίκηση ότι θα προχωρήσει στην πλήρη κάλυψη των εξόδων τεστ για τον Covid-19, διαπιστώσαμε ότι υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση στην διαδικασία αποζημίωσης των συναδέλφων, τη στιγμή μάλιστα που πρόκειται για ένα τεστ πολύ υψηλού κόστους. Μετά από παρέμβασή μας η Διοίκηση δεσμεύτηκε ότι θα επιταχύνει άμεσα τις σχετικές διαδικασίες.
 
Ενημέρωση για Ασφαλιστικά Θέματα
Με έκπληξη παρακολουθούμε το τελευταίο διάστημα να αναπτύσσεται μια ιδιαίτερη παραφιλολογία, μέσω διάφορων ανακοινώσεων-φημών, κτλ., που αντικειμενικά δημιουργεί σύγχυση αναφορικά με τα ασφαλιστικά δικαιώματα ορισμένων κατηγοριών εργαζομένων.
Η ενημέρωση για τα ασφαλιστικά δικαιώματα, για τους όρους και τις προϋποθέσεις συνταξιοδότησης των εργαζομένων στην Ε.Τ.Ε. απαιτούν ιδιαίτερη προσοχή και σοβαρότητα. Όταν κάποιοι μιλούν δημόσια για αυτά τα ζητήματα οφείλουν πρώτα να έχουν ακριβή και πλήρη γνώση. Χρειάζεται υπεύθυνη στάση.
 Ο μόνος φορέας που μπορεί να απαντήσει με απόλυτη ακρίβεια και υπευθυνότητα για τους όρους και τις προϋποθέσεις συνταξιοδότησης των συναδέλφων είναι ο φορέας που θα εκδώσει και την σύνταξη των εργαζομένων.
Επομένως, υπενθυμίζουμε στους εργαζομένους ότι αρμόδιοι για τα ασφαλιστικά θέματα των εργαζομένων στην Τράπεζα είναι το Παράρτημα του Ε.Φ.Κ.Α. (Δραγατσανίου 8) και η Διεύθυνση Ασφαλιστικών Οργανισμών (Α.Ο.Π.Ε.Τ.Ε.).
Συστήνουμε να απευθύνεστε πρώτα σε αυτούς για οποιοδήποτε ασφαλιστικό ζήτημα σας απασχολεί, προκειμένου να λαμβάνετε ορθή και έγκυρη ενημέρωση.
Η εποχή μας απαιτεί ενότητα, αλληλεγγύη, επαγρύπνηση και ετοιμότητα από όλους και σε κάθε επίπεδο.
Η εποχή που ζούμε απαιτεί ένα συνδικαλιστικό κίνημα αγωνιστικό, αξιόπιστο και κυρίως έτοιμο που ξέρει να διεκδικεί και να διαπρσγματεύεται αποτελεσματικά, υπερασπιζόμενο τα πραγματικά συμφέροντα των εργαζόμενων.
ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Τα καλύτερα χρόνια της εργατικής και μεσαίας τάξης στην Ελλάδα; Με ΠΑΣΟΚ
Απόψεις

Τα καλύτερα χρόνια της εργατικής και μεσαίας τάξης στην Ελλάδα; Με ΠΑΣΟΚ

Απρ 23, 2025
Γιώργος Ηλιάδης: Το ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής είναι έτοιμο να εκφράσει την μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων ξανά
Απόψεις

Ευχές του Γιώργου Ηλιάδη για το Πάσχα

Απρ 21, 2025
Ο συμβολισμός της Πρώτης Αναστάσεως
Απόψεις

Ο συμβολισμός της Πρώτης Αναστάσεως

Απρ 19, 2025
Ο Τραμπ μέσα μας…
Απόψεις

Ο Τραμπ μέσα μας…

Απρ 14, 2025
Και πάλι πρόεδρος  του Φ.Ι.ΛΟ.Σ. Τρικάλων ο Θεόδωρος Νημάς
Απόψεις

Σπήλαιο Θεόπετρας: Η ανασκαφή, η ανάδειξη και η μεγάλη σημασία του

Απρ 4, 2025
Χρίστος Χαλικιάς: Το Θέατρο που έγινε Θρύλος… ή Ερείπιο;
Απόψεις

Χρίστος Χαλικιάς: Το Θέατρο που έγινε Θρύλος… ή Ερείπιο;

Απρ 3, 2025
Next Post
Πώς θα καταλάβουν τα παιδιά με αυτισμό γιατί πρέπει να φοράνε μάσκες (vid)

Πώς θα καταλάβουν τα παιδιά με αυτισμό γιατί πρέπει να φοράνε μάσκες (vid)

H «ζούγκλα» της Αραβίας που πρασινίζει 3 μήνες τον χρόνο

H «ζούγκλα» της Αραβίας που πρασινίζει 3 μήνες τον χρόνο

Αρνητικά τα τεστ COVID-19 στον Δήμο Φαρκαδόνας

Αρνητικά τα τεστ COVID-19 στον Δήμο Φαρκαδόνας

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd