TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Τεχνολογία

Ο διεστραμμένος λόγος που κάθε social media έχει διαφορετικό ήχο ειδοποίησης

Οκτ 11, 2024
in Τεχνολογία
Ο διεστραμμένος λόγος που κάθε social media έχει διαφορετικό ήχο ειδοποίησης
Share on FacebookShare on Twitter

Υπάρχει μια πολύ πειστική εξήγηση πίσω από τον λόγο που γίνεται αυτό

Επιμέλεια – Χρήστος Χριστοφιλόπουλος

Ο διεστραμμένος λόγος που κάθε social media έχει διαφορετικό ήχο ειδοποίησης
Unsplash
Πλέον όλοι έχουμε smartphones και πολλοί μάλιστα τείνουν να ξοδεύουν πολλές ώρες από την ημέρα τους χαζεύοντας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Χρησιμοποιώντας λοιπόν τα social media, πιθανότατα έχετε παρατηρήσει πως οι εφαρμογές τους έχουν διαφορετικό ήχο ειδοποίησης ή μια από την άλλη και η εξήγηση δεν είναι τόσο απλή όσο φαντάζεστε.
Ένας δημοφιλής YouTuber ανέλυσε λεπτομερώς τον λόγο για τον οποίο ορισμένες εφαρμογές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν διαφορετικούς ήχους ειδοποιήσεων και γιατί πολλοί προγραμματιστές μπορεί να επιλέξουν να αγνοήσουν τις επιλογές εξατομίκευσης.
Εκτός από τις ειδοποιήσεις push (δηλαδή τις ειδοποιήσεις που εμφανίζονται στην αρχική οθόνη του κινητού σας), πολλές εταιρείες χρησιμοποιούν επιλογές σχεδιασμού UX, όπως ο ήχος και το χρώμα, για να σας κάνουν να ανοίξετε τις ειδικές εφαρμογές τους για smartphone.
Η εμφάνιση μιας ειδοποίησης με κόκκινο χρώμα – όπως ένα μήνυμα στο Instagram ή ένα εισερχόμενο email – έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι προκαλεί μια ψυχολογική αντίδραση.

Σύμφωνα με μελέτη του 2009 που δημοσιεύθηκε στην Εθνική Βιβλιοθήκη Ιατρικής, το κόκκινο χρώμα «διαθέτει ιδιότητες που προκαλούν συναισθήματα».

Η έρευνα υποστηρίζει ότι οι άνθρωποι συνδέουν τις κόκκινες ειδοποιήσεις με «αρνητικά, επικίνδυνα συναισθήματα, καθώς είναι το χρώμα της φωτιάς, του αίματος, του θυμού και μερικές φορές των δηλητηριωδών ή επικίνδυνων ζώων».
Αυτό υποστηρίζεται από μια άλλη μελέτη που δημοσιεύτηκε δύο χρόνια αργότερα, όπου οι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι στους συμμετέχοντες που εκτέθηκαν στο κόκκινο χρώμα αρκετά δευτερόλεπτα πριν από μια κινητική εργασία, η παραγωγή τους είχε μειωθεί, προκαλώντας έτσι άγχος.
Ομοίως, οι κατασκευαστές εφαρμογών συχνά χρησιμοποιούν ή εκμεταλλεύονται την έλλειψη ήχων ειδοποίησης για να σας επαναφέρουν στις εφαρμογές τους για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Όπως περιέγραψε ο δημοφιλής YouTuber Mrwhosetheboss στα τέλη του περασμένου μήνα, ορισμένες εφαρμογές όπως το Slack έχουν μοναδικούς ήχους ειδοποιήσεων και μοτίβα δόνησης.

Ο ίδιος ισχυρίζεται ότι οι εταιρείες τεχνολογίας που δεν χρησιμοποιούν αυτές τις συγκεκριμένες ηχητικές ειδοποιήσεις είναι πολύ πιο ενοχλητικές.

«Η πραγματικότητα του τι κάνουν αυτές οι εταιρείες τεχνολογίας για να σας κρατήσουν εθισμένους είναι αρκετά βαθύτερη και για να είμαστε πραγματικά ειλικρινείς, πιο διεστραμμένη», δήλωσε σε ένα βίντεο στο YouTube, με τίτλο: “Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γίνονται κρυφά ένα καζίνο”.

Κατά τη διάρκεια του βίντεο διάρκειας 12 λεπτών και 34 δευτερολέπτων υποστήριξε: Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν σε εθίζουν δίνοντάς σου πάντα κάτι καλό, όπως είναι η ευρύτερη αντίληψη. Σε εθίζουν επειδή μπορεί να υπάρχει κάτι σπουδαίο.

«Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πολλές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης επιλέγουν στην πραγματικότητα να μην χρησιμοποιούν τους δικούς τους μοναδικούς ήχους. Είναι προς όφελος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να αναμειγνύονται οι ειδοποιήσεις τους μεταξύ τους», τόνισε αρχικά.

Ο Youtuber συνέχισε να παρομοιάζει τις ειδοποιήσεις με τα τυχερά παιχνίδια και τα καζίνο – μερικές φορές θα λάβετε μια καλή ειδοποίηση και άλλες φορές θα λάβετε κάποια που δεν θα είναι τόσο καλή.

Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε νωρίτερα φέτος, οι άνθρωποι κοιτάζουν τα κινητά τους τηλέφωνα 58 φορές την ημέρα και πάνω από τις μισές από αυτές συμβαίνουν κατά τη διάρκεια των ωρών εργασίας.

Έτσι, ενώ η εφαρμογή Slack σίγουρα επωφελείται από το να έχει τον δικό του μοναδικό ήχο ειδοποίησης, μερικές φορές είναι συχνά καλύτερο για τις εφαρμογές των social media να χρησιμοποιούν τον ίδιο ήχο με τους ανταγωνιστές τους.

Με αυτόν τον τρόπο, είναι πιο πιθανό να σηκώσετε το κινητό σας και να ελέγξετε το κουδούνισμα επειδή, ειλικρινά, δεν έχετε ιδέα τι μπορεί να είναι.

Δείτε το σχετικό βίντεο:
Social Media is secretly becoming a Casino.

*Με πληροφορίες του UniladTech

πηγή :https://www.newsbomb.gr/technologia/story/1588644/o-diestrammenos-logos-pou-kathe-social-media-exei-diaforetiko-ixo-eidopoiisis

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Χάρτες Google: Η άγνωστη αλλά πρακτική λειτουργία πλοήγησης
Τεχνολογία

Χάρτες Google: Η άγνωστη αλλά πρακτική λειτουργία πλοήγησης

Απρ 23, 2025
WhatsApp: Πώς θα καταλάβετε ότι σας «μπλόκαραν»
Τεχνολογία

WhatsApp: Πώς θα καταλάβετε ότι σας «μπλόκαραν»

Απρ 22, 2025
Αν έχετε αυτή την εφαρμογή σβήστε την αμέσως από το κινητό σας – Θα σας αδειάσει τον λογαριασμό
Τεχνολογία

Αν έχετε αυτή την εφαρμογή σβήστε την αμέσως από το κινητό σας – Θα σας αδειάσει τον λογαριασμό

Απρ 21, 2025
Τέσσερις μικροί πλανήτες ανακαλύφθηκαν σε τροχιά γύρω από το κοντινότερο άστρο στη Γη
Τεχνολογία

Τέσσερις μικροί πλανήτες ανακαλύφθηκαν σε τροχιά γύρω από το κοντινότερο άστρο στη Γη

Απρ 20, 2025
TikTok: Νέα λειτουργία για την προστασία των εφήβων – Πώς θα τους επιτηρούν οι γονείς
Τεχνολογία

TikTok: Νέα λειτουργία για την προστασία των εφήβων – Πώς θα τους επιτηρούν οι γονείς

Απρ 19, 2025
NASA: Πώς θα «φωτογραφίσει» το Big Bang με την αποστολή SPHEREx
Τεχνολογία

NASA: Πώς θα «φωτογραφίσει» το Big Bang με την αποστολή SPHEREx

Απρ 18, 2025
Next Post
Σκλήρυνση κατά πλάκας: Ο ρόλος της κατάθλιψης στην επιδείνωση της νόσου

Σκλήρυνση κατά πλάκας: Ο ρόλος της κατάθλιψης στην επιδείνωση της νόσου

8 ιδέες για τα πιο spooky Halloween νύχια

8 ιδέες για τα πιο spooky Halloween νύχια

Τα 5 ροφήματα που πίνουμε το πρωί και ενεργοποιούν τον μεταβολισμό μας

Τα 5 ροφήματα που πίνουμε το πρωί και ενεργοποιούν τον μεταβολισμό μας

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd