Ο χαρακτηρισμός του 4ου ΓΕΛ Τρικάλων  ως Πειραματικού Σχολείου από το σχολικό έτος 2021-2022

Γράφει η Διευθύντρια του 4ου ΓΕΛ Τρικάλων Αλέαντρος Παπαδιαμάντης Μαριάννα Αποστόλου
Καθημερινά δεχομαι τηλεφωνήματα  για  επίλυση αποριών των  γονέων και κηδεμόνων πάνω σε ζητήματα τα οποία  κατά την κρίση τους ανέκυψαν σχετικά  με τη με αρ. πρωτ.: 51614/Δ6/11-5-2021 εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ., με την οποία ορίζεται ο χαρακτηρισμός του 4ου ΓΕΛ Τρικάλων  ως Πειραματικού Σχολείου από το σχολικό έτος 2021-2022.

Οι γονείς θέτουν τους προβληματισμούς  που αφορούν  στον τρόπο λειτουργίας του σχολείου ως Πειραματικού , αλλά και  στον τρόπο μιας  συνεργασίας των ιδίων και της Διεύθυνσης του σχολειου με την έναρξη της λειτουργίας του τη νέα σχολική χρονιά.
Ακούω  με προσοχή τις απόψεις και τα επιχειρήματα τους,  κατανοώ τις ανησυχίες τους, τους προβληματισμούς και τις  απορίες τους, διότι  πρόκειται για κάτι νέο  καινοτόμο και ελπιδοφόρο. Τονίζω την ιδιαίτερη σημασία της λειτουργίας ενός τέτοιου σχολείου σττην Πόλη των Τρικάλων, για τους μαθητές κσι τις μαθήτριες. Εν κατακλείδι θα ήθελα να υπογραμμίσω πως ένα Πειραματικό Σχολείο αποτελεί μοναδική ευκαιρία εφαρμογής εκπαιδευτικών καινοτομιών, διδακτικών εργαλείων  και άλλων εκπαιδευτικών και διδακτικών μεθόδων καθώς θα συνδράμει στην κάλυψη αναγκών του εκπαιδευτικού συστήματος και τη διάχυση καλών εκπαιδευτικών πρακτικών, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο και άλλες δομές της εκπαίδευσης.  Τέλος θα ηθελα να επισημάνω  οτι αυτές οι πρακτικές θα εφαρμοστούν σε ένα σχολείο, όπως το 4ο ΓΕ.Λ. Τρικάλων του οποίου η κτιριακή υποδομή είνσι υψηλών  κτηριακών  τεχνικών και εκπαιδευτικών προδιαγραφών.
Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς  και τη λειτουργία του Λυκείου ως Πειραματικού, θα υπάρξουν  συναντήσεις  και συζητήσεις με όλους τους εμπλεκόμενους  φορείς, έτσι ώστε ο νέος θεσμός να καταστεί επιτυχής και αποτελεσματικός, πάντα προς όφελος των μαθητών και των μαθητριών και γενικότερα του συνόλου της εκπαιδευτικής κοινότητας κσι της Τρικαλινής κοινωνίας.