Νίκος Κανέλλος: «Τελικά πως σκέφτεται ένας καταναλωτής;»

“Τελικά πως σκέφτεται ένας καταναλωτής;” Το βιβλίο του Νίκου Κανέλλου, Διδάκτωρ ΕΜΠ, σε συνεργασία με φοιτητές του Πανεπιστημίου Αιγαίου, ανάμεσα στους οποίους κι ο Τρικαλινός Άγγελος Νταϊλιάνης, μας κάνει να βλέπουμε την αγορά με μία άλλη ματιά. Το βρήκαμε στο βιβλιοπωλείο «τα μαγικά γράμματα» (Καποδιστρίου 6 Τρίκαλα, τηλ. 6995318317) από τις εκδόσεις iWrite κι έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον.

Σχετικά με το βιβλίο

Τι είναι αυτό που πείθει έναν καταναλωτή να πατήσει το “buy button”; Ποια κρίσιμα ερεθίσματα λαμβάνει προκειμένου να πάρει μια αγοραστική απόφαση;

Το πρόβλημα στην προσπάθεια απάντησης των παραπάνω ή παρόμοιων ερωτημάτων είναι ότι το πολυσύνθετο φαινόμενο της Συμπεριφοράς Καταναλωτή μελετάται μονοδιάστατα. Άραγε, είναι ικανή από μόνη της η επιστημονική θεωρία να εξηγήσει το πώς σκέφτεται ένας καταναλωτής; Από την άλλη, μπορούμε να στηριχθούμε αποκλειστικά στις προσωπικές απόψεις των ανθρώπων της αγοράς;

Για πρώτη φορά επιχειρείται η ουσιαστική σύνδεση της βιβλιογραφίας του μάρκετινγκ και της συμπεριφοράς καταναλωτή με την εμπειρία της αληθινής αγοράς. 16 υψηλόβαθμα στελέχη μεγάλων εταιρειών και επιχειρηματίες σχολιάζουν την ακαδημαϊκή θεωρία με σκοπό τη ρεαλιστική ανίχνευση των αναγκών ενός καταναλωτή. Αναλύονται σύγχρονες έννοιες του μάρκετινγκ όπως το Νευρομάρκετινγκ και το Ολιστικό μάρκετινγκ.

Το βιβλίο προλογίζει ο Υφυπουργός Έρευνας & Τεχνολογίας, κ. Χρίστο ΔήμαΣτην τελευταία ενότητα υπάρχει ακόμα μία καινοτομία: η αντιμετώπιση του Πολίτη ως Ψηφιακού Καταναλωτή. Σχολιάζουν σημαντικά πρόσωπα της πολιτικής σκηνής ανάμεσά τους κι ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ και Δήμαρχος Τρικκαίων Δημήτρης Παπαστεργίου.

Θέματα

Στο βιβλίο περιλαμβάνονται οι ακόλουθες ενότητες: