Νέος υπάλληλος στον Δήμο Τρικκαίων ορκίστηκε ο ηλεκτρολόγος μηχανικός κ. Ανδρέας Ανδρόνικος. Το πρωί της Παρασκευής 2 Μαΐου 2025 η ορκωμοσία πραγματοποιήθηκε ενώπιον του Δημάρχου Τρικκαίων Νίκου Σακκά, ο οποίος ευχήθηκε στον νέο υπάλληλο για την ανάληψη της υπηρεσίας στη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Τρικκαίων, επισημαίνοντας τη σημασία της συνεργασίας, με γνώμονα την εξυπηρέτηση των πολιτών.
Νέος υπάλληλος στον Δήμο Τρικκαίων
-
by Thanasis T.
Related Content
Μεσοχώρα κατά ΔΕΗ: Το Σ.τ.Ε. απέρριψε την προσφυγή των κατοίκων
By
pitsogiannisjd@gmail.com
Ιούν 24, 2026
Θλίψη: «Έφυγε» από τη ζωή 49χρονος
By
pitsogiannisjd@gmail.com
Ιούν 24, 2026
Νύχτα έντασης στο Πάρκο Ματσόπουλου: Συμπλοκές νεαρών και επέμβαση της Αστυνομίας
By
viviview
Ιούν 24, 2026
Κώστας Μιχαλάκης: Πατρίκιου Λιβέριου και Πατριάρχη Ταράσιου γωνία - Μερικές σκέψεις για το πολλαπλό βιβλίο
By
Thanasis T.
Ιούν 23, 2026
Δημιουργείται μονάδα ηλιακής ξήρανσης ιλύος κοντά στον Λόγγο – Συνεργασία των δήμων Τρικάλων και Καρδίτσας
By
pitsogiannisjd@gmail.com
Ιούν 23, 2026