TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Τοπικά

ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ, ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΣΕ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΕΡΕΙ ΤΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ

Ιούλ 22, 2021
in Τοπικά
ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ  ΠΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ, ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΣΕ ΠΕΛΑΤΕΣ  ΚΑΙ ΣΤΕΡΕΙ ΤΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ
Share on FacebookShare on Twitter

ΟΛΕΣ – ΟΛΟΙ ΣΤHN  ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ

 ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 22 ΙΟΥΛΙΟΥ ΣΤΙΣ 8 μ.μ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΡΗΓΑ ΦΕΡΑΙΟΥ

 

Εργαζόμενοι, Εργαζόμενες

Η κυβέρνηση της ΝΔ και το Υπουργείο Παιδείας φέρνουν για ψήφιση, μέσα στο κατακαλόκαιρο που τα σχολεία είναι κλειστά, ένα ακόμα πολυνομοσχέδιο-έκτρωμα, σαν αυτό που ψήφισαν λίγες ημέρες πριν για τα εργασιακά.

Θα περίμενε κανείς, έπειτα από σχεδόν δύο χρόνια που τα σχολεία ανοιγοκλείνουν και οι μαθητές βρέθηκαν σε πολύμηνο καθεστώς τηλεκπαίδευσης, μέριμνα της κυβέρνησης να ήταν η αντιμετώπιση των τεράστιων προβλημάτων που δημιουργήθηκαν από το κλείσιμο των σχολείων, να παρθούν μέτρα για την ουσιαστική κάλυψη της ύλης και την αντιμετώπιση των μαθησιακών κενών, να μονιμοποιηθούν οι χιλιάδες εκπαιδευτικοί που εργάζονται με ελαστικές σχέσεις εργασίας, να παρθούν μέτρα ώστε να μην ξανακλείσουν τα σχολεία του χρόνου κ. α.

Όμως ούτε λέξη δεν υπάρχει στο νομοσχέδιο για τα παραπάνω! Το αντίθετο!

Βάζουν επιπλέον ταξικά εμπόδια στα νέα παιδιά και στα όνειρά τους, ειδικά στα παιδιά των βιοπαλαιστών, των ανθρώπων του μόχθου.

Μέσα από το νομοσχέδιο-έκτρωμα:

  • Προχωρούν αποφασιστικά, στον δρόμο όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων, στη μετατροπή του σχολείου σε επιχείρηση, που θα αναζητεί χρήματα από τους γονείς, από επιχειρήσεις, αλλά και από χορηγούς για να λειτουργήσει. Κι ενώ τα τελευταία 10 χρόνια όλες οι κυβερνήσεις έχουν πετσοκόψει περίπου κατά 60% τη χρηματοδότηση των σχολείων, αλλά και έχουν εκτινάξει τη φορολογία του λαού στα ύψη. Αντί να φτιάξουν νέα, σύγχρονα και ασφαλή σχολικά κτίρια, αντί να δημιουργήσουν σχολικές βιβλιοθήκες παντού, πετάνε το μπαλάκι σε κάθε σχολείο, να λύσει τα προβλήματα που δημιούργησε η πολιτική τους! Οι γονείς, που ήδη πληρώνουμε από την τσέπη μας ένα σωρό χρήματα, θα μας ζητήσουν και άλλα, ενώ το κάθε σχολείο θα μπορεί να νοικιάζει τις υποδομές του σε ιδιώτες, για να βγάζει χρήματα! Τι γίνεται όμως όταν ένα σχολείο δε διαθέτει καλές υποδομές; Όταν έχει αίθουσες σε κοντέινερ; Όταν οι γονείς δεν αντέχουν να πληρώσουν άλλα;Δε θα υστερεί απέναντι στο διπλανό σχολείο, που διαθέτει π.χ. σύγχρονο αμφιθέατρο και βιβλιοθήκη; Επιδιώκουν την απόσυρση ουσιαστικά του κράτους από την υποχρέωση χρηματοδότησης της Εκπαίδευσης.
  • Προχωρούν στην κατηγοριοποίηση των σχολείων σε “καλά” και σε “κακά”, σε “πλούσια” και “φτωχά”. Ανοίγει ο δρόμος για τη δημιουργία σχολείων πολλών ταχυτήτων, με διαφορετική χρηματοδότηση, διαφορετικό πρόγραμμα, διαφορετικά μαθήματα, διαφορετικά σχολικά βιβλία, ανάλογα τελικά με την τσέπη των γονιών στην περιοχή που βρίσκεται το σχολείο. Και με τη βούλα του νόμου λένε ανοιχτά ότι δε δικαιούνται όλα τα παιδιά τα ίδια γράμματα!Και επίσημα οι χορηγοί αποκτούν λόγο στο τι και πώς διδάσκεται μέσα στο σχολείο! Αντί για νέα, σύγχρονα βιβλία, επιστημονικά θεμελιωμένα, για όλα τα παιδιά, εισάγουν το πολλαπλό βιβλίο, ανάλογα με το επίπεδο των μαθητών.
  • Θα υποβαθμιστεί κι άλλο η μόρφωση που λαμβάνουν τα παιδιά.Αντικαθιστούν την αναγκαία επιστημονική γνώση που χρειάζεται για να μπορούν οι μαθητές να κατανοήσουν τον κόσμο, να αποκτήσουν κριτική σκέψη, με εφήμερες δεξιότητες που έχει ανάγκη το κεφάλαιο, για να βγαίνουν από όλο και πιο μικρή ηλικία στην αγορά εργασίας (ακόμα και από 15 χρονών). Εδώ και δεκαπέντε χρόνια που άλλαξαν τα βιβλία, υποτίθεται για να διδάξουν αυτές τις “σύγχρονες δεξιότητες”, το μορφωτικό επίπεδο πέφτει συνεχώς, οι μαθητές δυσκολεύονται να αφομοιώσουν βασικές και αναγκαίες γνώσεις.
  • Προχωρούν τέλος στη λεγόμενη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, όχι για να βελτιωθεί το μάθημα στην τάξη, αλλά για να κλείσουν το στόμα των εκπαιδευτικών, να αποδεχτούν σαν δεδομένα όλα τα παραπάνω. Στην ουσία, να εξαναγκαστούν να εγκαταλείψουν τον ρόλο τους σαν εκπαιδευτικοί, που παλεύουν για όλα τα παιδιά, ανεξάρτητα αν αυτά δυσκολεύονται ή όχι. Να εξαναγκαστούν να παρακαλάνε χορηγούς για λίγα ψίχουλα και να μην απαιτούν τα στοιχειώδη για τη μόρφωση των μαθητών (υποδομή, εξοπλισμός). Όπως η αξιολόγηση στο Δημόσιο δε βελτίωσε τις υπηρεσίες για τον λαό, έτσι και η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δε σκοπεύει να βελτιώσει το σχολείο, να λύσει υπαρκτά προβλήματα μέσα στην τάξη. Γι’ αυτό καμία κυβέρνηση δεν προχώρησε ποτέ σε ουσιαστική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.

Το νομοσχέδιο-έκτρωμα αφορά κάθε εργάτη και υπάλληλο γιατί στοχεύει στα παιδιά του, συνολικά στη νέα γενιά. Δε βελτιώνεται. Πρέπει να πάει στα σκουπίδια! Αποτελεί συνέχεια όλων των προηγούμενων αντιεκπαιδευτικών νόμων (Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής, Επαγγελματική Εκπαίδευση, Εργαστήρια Δεξιοτήτων).

Διεκδικούμε:

  • Όλα τα σχολεία να έχουν επαρκή κρατική χρηματοδότηση και στήριξη, με σύγχρονες υποδομές, εργαστήρια και εξοπλισμό. Να μη βάζει ο γονιός το χέρι στην τσέπη για να μορφωθεί το παιδί του.
  • Ολόπλευρη μόρφωση, σύγχρονα, επιστημονικά θεμελιωμένα και κατανοητά σχολικά βιβλία και αναλυτικά προγράμματα, ίδια για όλα τα παιδιά.
  • Μέτρα για την έναρξη της νέας σχολική χρονιάς, τώρα να εξασφαλιστούν κατάλληλες αίθουσες, να αραιώσουν οι μαθητές στις τάξεις, να εξασφαλιστεί η καθαριότητα στα σχολεία, να γίνουν προσλήψεις εκπαιδευτικών με βάση τα πραγματικά κενά και τις ανάγκες.

 

 Εργάτη κάνε υπόθεση δική σου το μέλλον και τη μόρφωση που θα έχει το παιδί σου!

. Γι’ αυτό πρωτοστατούμε τον αγώνα για τη μόρφωση των παιδιών μας. Κλιμακώνουμε τη δράση μας ενάντια στο νέο αντιεκπαιδευτικό τερατούργημα, παραδειγματισμένοι από τις μαζικές κινητοποιήσεις του προηγούμενου διαστήματος σε όλη την Ελλάδα , παρά τις δυσκολίες του καλοκαιριού και της πανδημίας.

Τα αγωνιστικά-ταξικά σωματεία Καλούμε κάθε εργαζόμενο , γονιό , μαθητή εκπαιδευτικό , τα σωματεία των εκπαιδευτικών , τους συλλόγους γονέων να συμμετάσχουν οργανωμένα και μαζικά στην κινητοποίηση.

 

 

 

ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΓΑΛΑΚΤΟΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ

ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ  ΤΡΙΚΑΛΩΝ

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΒΟΗΘΩΝ ΛΟΓΙΣΤΩΝ

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΙΚΑ Ν.ΤΡΙΚΑΛΩΝ

 

 

 

 

 

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Ασφαλτοστρώσεων συνέχεια σε Πυργετό και κέντρο Τρικάλων από Δ. Τρικκαίων – ΔΕΥΑΤ
Featured

Για όλο το μήνα Μάιο θα είναι κλειστή η οδός Κανούτα

Μαΐ 2, 2025
Μετά την αυλαία του Μύλου των Ξωτικών τα Τρίκαλα ετοιμάζονται για το Trikala Street Food Festival 2020
Featured

Αντί για street food festival μια αντίστοιχη καινούργια δράση τον Ιούνιο

Μαΐ 2, 2025
Ουσιαστική και χρήσιμη η προσφορά του Κοινωνικού Φαρμακείου Δήμου Τρικκαίων
Featured

Ουσιαστική και χρήσιμη η προσφορά του Κοινωνικού Φαρμακείου Δήμου Τρικκαίων

Μαΐ 2, 2025
Το Ανοιχτό Εργαστήριο του PeakED εξερευνά την Πολιτιστική και Περιβαλλοντική Κληρονομιά των Βουνών
Τοπικά

Το Ανοιχτό Εργαστήριο του PeakED εξερευνά την Πολιτιστική και Περιβαλλοντική Κληρονομιά των Βουνών

Μαΐ 2, 2025
Επισκέψεις κλιμακίων του ΠΑΣΟΚ στις 8 & 9 Δεκεμβρίου στο Νομό Τρικάλων
Τοπικά

Περιφερειακή Συνδιάσκεψη Θεσσαλίας – Αποφασίζουμε για τον τόπο μας

Μαΐ 2, 2025
Επίσκεψη του Συμβούλου Εκπαίδευσης Φιλολόγων κ. Αγαθοκλή Αζέλη στο Μουσικό Σχολείο Τρικάλων
Τοπικά

Επίσκεψη του Συμβούλου Εκπαίδευσης Φιλολόγων κ. Αγαθοκλή Αζέλη στο Μουσικό Σχολείο Τρικάλων

Μαΐ 2, 2025
Next Post
Δύο νέες γέφυρες στη λίμνη Πλαστήρα

Δύο νέες γέφυρες στη λίμνη Πλαστήρα

Το αντιοξειδωτικό καλοκαιρινό φρούτο που ωφελεί την καρδιά και βελτιώνει τον ύπνο

Το αντιοξειδωτικό καλοκαιρινό φρούτο που ωφελεί την καρδιά και βελτιώνει τον ύπνο

Αντιπλημμυρικό έργο σε 14 παραπόταμους του Πηνειού

Αντιπλημμυρικό έργο σε 14 παραπόταμους του Πηνειού

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd