Μεγάλη ζημιά προκλήθηκε στο τοιχίο του παρκιν της Ιερά Μονής Βαρλαάμ, αφού υπέστη πολύ μεγάλη καθίζηση και σχεδόν καταστράφηκε.
Το πολύ νερό και η ιδιομορφία του εδάφους είχαν ως αποτέλεσμα την καταστροφή του τοιχίου αλλά και της μάντρας . Ένα έργο που έγινε πρόσφατα με πολύ κόπο αλλά και τεράστιο κόστος.
Προφανώς η Ιερά Μονή και ο Ηγούμενος π. Βενέδικτος θα αποκαταστήσουν τις ζημιές , όπως κάνουν πάντα.
Μήπως όμως θα πρέπει να βοηθήσει και η Πολιτεία;
ΠΗΓΗ: stagonnews.gr