Από τον Νοέμβριο στην Ευρώπη έρχεται συνδρομή στις πλατφόρμες της Meta για να μπορούν οι χρήστες να αποφύγουν τις διαφημίσεις
Η μεγαλύτερη «μάστιγα» των social media είναι οι διαφημίσεις. Εκεί που χαζεύετε στα insta stories των «φίλων» σας βρίσκεστε χωρίς να το καταλάβετε σε ιστοσελίδες εκτός πλατφόρμας μετά από διαφήμιση που «πετάχτηκε» μπροστά σας έτσι ξαφνικά.
Η Meta αποφάσισε να βάλει τέλος στη… γκρίνια των χρηστών, καθώς από τον Νοέμβριο στην Ευρώπη έρχεται συνδρομή στις πλατφόρμες της, για να μπορούν οι χρήστες να αποφύγουν τις διαφημίσεις.
Η νέα ρύθμιση έρχεται ως απάντηση στη νέα νομοθεσία της ΕΕ για τις ψηφιακές αγορές καθώς και την πρόσφατη σχετική απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου.
Η ανακοίνωση της Meta
«Πιστεύουμε σε ένα διαδίκτυο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, το οποίο παρέχει πρόσβαση σε εξατομικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες, ανεξάρτητα από την οικονομική τους κατάσταση. Επιτρέπει επίσης στις μικρές επιχειρήσεις να προσεγγίσουν δυνητικούς πελάτες, να αναπτύξουν την επιχείρησή τους και να δημιουργήσουν νέες αγορές, προωθώντας την ανάπτυξη της ευρωπαϊκής οικονομίας.
Και όπως και άλλες εταιρείες, θα συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε ένα διαδίκτυο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, ακόμη και με τη νέα μας συνδρομητική προσφορά στην ΕΕ, τον ΕΟΧ και την Ελβετία. Σεβόμαστε όμως το πνεύμα και τον σκοπό αυτών των εξελισσόμενων ευρωπαϊκών κανονισμών και δεσμευόμαστε να τους τηρούμε», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της Meta.