Με άδειες αίθουσες τα σχολεία των Τρικάλων-Παρατηρείται κλιμακούμενη μείωση μαθητών τις τελευταίες μέρες

Μπορεί τα Γυμνάσια και Λύκεια να επαναλειτούργησαν μετά την καραντίνα, τα μαθήματα να ξεκίνησαν με όλα τα προβλεπόμενα μέτρα και χωρίς προβλήματα, και με έναν σχετικά ικανοποιητικό αριθμό μαθητών εντούτοις, τις τελευταίες μέρες οι αίθουσες αδειάζουν και οι μαθητές μειώνονται δραματικά. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι σε μεγάλο σχολείο των Τρικάλων προσήλθαν για μάθημα μόλις 5 παιδιά στο σύνολό τους. Γονείς προσέρχονται στα σχολεία και δηλώνουν με υπεύθυνη δήλωση, την απουσία των παιδιών τους, λόγω ύπαρξης στην οικογένεια ,ατόμων που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες.

“Τα σχολεία λειτουργούν δυο βδομάδες τώρα, χωρίς να αναφερθούν προβλήματα. Εφαρμόστηκαν ευλαβικά όλες οι οδηγίες και τα μέτρα των ειδικών για την ασφάλεια των μαθητών και των εκπαιδευτικών στις σχολικές μας μονάδες. Ωστόσο,ενώ αρχικά υπήρξε μεγάλη προσέλευση μαθητών, παρατηρείται το φαινόμενο, τις τελευταίες μέρες, μιας κλιμακούμενης μείωσης μαθητών, καθώς γονείς προσέρχονται στα σχολεία και δηλώνουν με υπεύθυνη δήλωση, την απουσία των παιδιών τους, λόγω ύπαρξης στην οικογένεια ,ατόμων που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες” αναφέρει η διευθύντρια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων Βάσω Κάκλα και προσθέτει “Σεβόμενη απολύτως υπαρκτούς λόγους υγείας, νομίζω ότι γίνεται μια κατάχρηση του μέτρου και οι γονείς πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί, γιατί με την ανοχή τους τα παιδιά συνεχίζουν να κοιμούνται πολύ αργά, να σερφάρουν πολλές ώρες στο διαδίκτυο, και να είναι αγκαλιά με το τάμπλετ ή το κινητό, να μη μελετούν, να παραμένουν για μεγάλο χρόνο έξω από το φυσικό τους χώρο εκπαίδευσης , που είναι το σχολείο. Την ίδια στιγμή, ενώ δεν πηγαίνουν στο σχολείο, τα απογεύματα αθλούνται στους σχολικούς χώρους με συμμαθητές τους και συγκεντρώνονται στις πλατείες και στα στέκια της νεολαίας , χωρίς καμιά τήρηση των κανόνων προφύλαξης”.

Όπως η ίδια υποστηρίζει “Είναι υποκριτικό να επικαλούμαστε λοιπόν λόγους υγείας Η απουσία από το σχολείο άνευ λόγου και αιτίας και με την κάλυψη, ενδεχομένως, του γονέα θα δημιουργήσει κενά στην εκπαιδευτική διαδικασία, θα καταστήσει πολύ δύσκολη την επανένταξη του παιδιού στο σχολείο, καλλιεργώντας του μια αντίληψη ραθυμίας και έλλειψης ενδιαφερόντων που έχουν σοβαρές επιπτώσεις στην ψυχολογία του εφήβου και οι μαθητές θα έρθουν αντιμέτωποι με αυτά στο μέλλον. Υπ’ αυτήν την έννοια είναι και μεγάλη η ευθύνη των γονέων που δέχονται να παραμένουν τα παιδιά τους στο σπίτι, χωρίς κανένα σοβαρό λόγο και συνεργούν σ’ αυτήν την παραίτηση και αδικαιολόγητη αποχή”.