TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Τοπικά

“Μαζί για τα Τρίκαλα”-Να ανασταλεί η εφαρμογή της ελεγχόμενης στάθμευσης

Σεπ 15, 2022
in Τοπικά
“Μαζί για τα Τρίκαλα”-Να ανασταλεί η εφαρμογή της ελεγχόμενης στάθμευσης
Share on FacebookShare on Twitter

Έτσι και αλλιώς κ. Παπαστεργίου οι Τρικαλινοί δεν σταθμεύουμε στο κέντρο της πόλης.

Η στάθμευση είναι θέμα πολυεπίπεδο και πολυδιάστατο και αφορά όλους τους κατοίκους και όσους δραστηριοποιούνται οικονομικά στην περιοχή μας.

Κάθε πόλη έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά. Στη δική μας κυριαρχούν, το ποτάμι, το εκτενές δίκτυο πεζοδρόμων, ο χαραγμένος ποδηλατόδρομος, οι νησίδες, οι στενοί δρόμοι και η λαϊκή αγορά. Δεν σταθμεύουμε λοιπόν παραποταμίως, στους πεζοδρόμους, στους ποδηλατοδρόμους, σε κεντρικές οδούς – λόγω στενότητας -, σε λεωφορειόδρομους ενώ σε κάποιους δρόμους σταθμεύουμε μόνο στη μια πλευρά του δρόμου.

Η μεγάλη εικόνα λοιπόν είναι ότι δε σταθμεύουμε στο κέντρο της πόλης όπου οι ελάχιστες θέσεις εξυπηρετούν κυρίως τους μόνιμους κατοίκους του κέντρου και εργαζόμενους σε επιχειρήσεις και υπερσυγκεντρωμένες δομές υπηρεσιών χωρίς υποδομές στάθμευσης στα λίγα τετράγωνα της αναφερόμενης περιοχής.

Εξαρχής η δημοτική αρχή αντιμετώπισε με προχειρότητα το θέμα τόσο του κυκλοφοριακού όσο και της στάθμευσης, φέρνοντας αρχικά προς συζήτηση και ψήφιση την ελεγχόμενη στάθμευση, με έναν σχεδιασμό που αφορούσε 1600 θέσεις. Δύο χρόνια αργότερα, θα εφαρμοστεί η ελεγχόμενη στάθμευση με 800 θέσεις. Προφανώς σε έναν από τους δύο σχεδιασμούς υπήρξε εσφαλμένη κρίση ως προς τις ανάγκες και την ένταση του προβλήματος. Στην πρώτη εκτίμηση; Στην δεύτερη πρόταση; Ως παράταξη κρίνουμε ότι αμφότεροι οι σχεδιασμοί ήταν λανθασμένοι.

Πρόκειται καθαρά περί αποσπασματικής και πρόχειρης αντιμετώπισης, ιδιαιτέρως δε την στιγμή που υπάρχουν έργα αναπλάσεων σε εξέλιξη, τα οποία ούτως ή άλλως επιβαρύνουν τους οδηγούς, τους πεζούς και τους επιχειρηματίες.

Είναι αδιανόητο να πιστεύουμε ότι η εφαρμογή της ελεγχόμενης στάθμευσης στους δρόμους της πόλης θα λύσει ένα πρόβλημα, του οποίου τα βαθύτερα και προφανή αίτια εντοπίζονται στην ίδια την ανάπτυξη της πόλης και των αποφάσεων που διαχρονικά έχουν ληφθεί από δημοτικές αρχές και κυβερνήσεις.

Τι θα λύσεις όταν είναι συγκεντρωμένες στο κέντρο όλες οι δημοτικές(Δημαρχείο, υπηρεσίες, ΔΕΥΑΤ), περιφερειακές (Νομαρχία), κρατικές (εφορία, ΙΚΑ,) και τραπεζικές δομές χωρίς χώρους στάθμευσης με πολλές εκατοντάδες εργαζόμενους και χιλιάδες συναλλασσόμενους καθημερινά σε λίγα οικοδομικά τετράγωνα ;

Τι θα λύσεις όταν υπάρχει συνωστισμός υπεραγορών που αυξάνουν την κινητική ένταση με την άναρχη φορτοεκφόρτωση ;

Τι θα λύσεις όταν υπάρχουν παράνομα κλεισμένες πυλωτές πολυκατοικιών στερώντας πολύτιμες θέσεις στάθμευσης ;

Τι θα λύσεις όταν σαν δημοτική αρχή δεν προκρίνεις την πραγματική αποκέντρωση σε αφετηρίες λεωφορείων, λαϊκή αγορά αλλά και στις δικές σου υπηρεσίες ;

Αυτό που πραγματικά θα συμβεί είναι ύπαρξη ενός επιπλέον οριζόντιου κόστους στον οικογενειακό προϋπολογισμό, επιπλέον εκνευρισμός των κατοίκων και των οδηγών και μεγαλύτερη αναστάτωση στην ήδη προβληματική κατάσταση από την εξέλιξη των έργων.

Θεωρούμε λοιπόν απαραίτητη την αναστολή της εφαρμογής της ελεγχόμενης στάθμευσης, τουλάχιστον μέχρι την ολοκλήρωση των έργων προκειμένου να γίνει καλύτερος σχεδιασμός και να μη λειτουργήσει μόνο ως ένας ακόμα εισπρακτικός μηχανισμός.

Δημοτική Παράταξη “Μαζί για τα Τρίκαλα”

 

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Για 6η συνεχόμενη φορά πρόεδρος των ΕΒΕ ο Βαγγέλης Αγγελάκης
Featured

Επανεκλέχτηκε ο Βαγγέλης Αγγελάκης στο Δ.Σ. της ΓΣΕΒΕΕ

Απρ 28, 2025
Η Τοπική Ιστορία και Γεωγραφία σε όλα τα Γυμνάσια των Τρικάλων με ειδικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα
Featured

Η Τοπική Ιστορία και Γεωγραφία σε όλα τα Γυμνάσια των Τρικάλων με ειδικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα

Απρ 28, 2025
Αυξημένα μέτρα οδικής ασφάλειας σε όλη την επικράτεια κατά την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων, της Πρωτοχρονιάς και των Θεοφανείων
Featured

Πρωτομαγιά: Μέτρα τροχαίας για ασφαλείς διαδρομές – μηδενική ανοχή στις επικίνδυνες παραβάσεις

Απρ 28, 2025
Blackout στο Eργατικό Kέντρο Τρικάλων-Η ΔΕΗ έκοψε το ρεύμα
Τοπικά

ΕΚΤ: «Για άλλη μια χρονιά η εργατική τάξη της χώρας μας πληρώνει βαρύ φόρο αίματος στους χώρους δουλειάς»

Απρ 28, 2025
ΕΛΜΕΤ  – ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 28/1 ΣΤΙΣ 13.30 ΣΤΗΝ ΠΛ. ΡΗΓΑ ΦΕΡΑΙΟΥ
Τοπικά

ΕΛΜΕ: Αυτό που δεν έχει θέση στο δημόσιο σχολείο είναι η πολιτική της κυβέρνησης της ΝΔ

Απρ 28, 2025
Δημήτρης Παπαστεργίου: Εκτιμήθηκε η δουλειά που κάνουμε στο Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης
Featured

MyHealth με ΑΙ από το καλοκαίρι, τι θα μπορούν να κάνουν πολίτες και γιατροί

Απρ 28, 2025
Next Post
Σκρέκας: Πόροι 640 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση των κτιρίων του δημοσίου τομέα

Σκρέκας: «Η Ελλάδα στηρίζει τις πρωτοβουλίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την αντιμετώπιση της ενεργειακής κρίσης»

Λύση στο θέμα της συνδεδεμένης βάμβακος ζητά ο Αντιπεριφερειάρχης Τρικάλων

Μιχαλάκης-"Η μνήμη εκείνων που χάθηκαν δεν θα ξεθωριάσει ποτέ"

Η ΔΕΗ blue γιορτάζει έναν χρόνο λειτουργίας της στο Ηράκλειο

Η ΔΕΗ blue γιορτάζει έναν χρόνο λειτουργίας της στο Ηράκλειο

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd